Filters

9

perfecte service, duidelijke uitleg alles goed geregeld.

de btw teruggave is door de Nationale Belasting Adviseurs geregeld. duidelijke omschrijving hoe de aanvraag gedaan moet worden. regelmatig mail ontvangen naar het verloop van de teruggave. goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice N.v.t.
  • Communicatie
  • Sterke punten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

Duidelijke communicatie, probleemloos geregeld.

Van begin tot eind vlotte en duidelijke communicatie. Ook de instructie video voor het doorgeven van mijn bankrekeningnummer aan de Belastingdienst: prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Lijkt me nu wel duidelijk
  • Verbeterpunten of tips Nee
10

Jullie hebben het op een geweldige manier voor elkaar gemaakt.

Zonder een noemenswaardige inspanning van mijn kant hebben jullie goed en mooi werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten goede voorlichting.
  • Verbeterpunten of tips Houden zo.
10

Probleemloos geregeld!!

Uitstekend!! Snel en probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

Meer dan prima!

Goede, duidelijke communicatie. Stapsgewijs met toelichting en instructie. Een welkome hulp bij de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Zie beoordeling
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

accuraat en vlot

Dank aan de NBA voor hun vlotte en accurate hulp bij het terugvragen van de BTW over onze zonnepanelen. Het zag er aanvankelijk naar uit dat wij in deze tussen (het bekende) wal en schip terecht zouden komen. Wij hadden namelijk ons huis tijdelijk verhuurd en in die periode zijn de panelen geplaatst. De nota stond op onze naam en is ook door ons betaald. Maar de huurders hadden hun eigen energie-leverancier en de regel is dat je alleen teruggave krijgt als het energie-contract en de nota voor de panelen op dezelfde naam staan. Dat was bij ons dus even niet het geval. De huurders hebben ongeveer 4 maanden profijt gehad van de door onze panelen opgewekte energie. Daarna kwam het huis vrij en konden wij het zelf betrekken na een grondige verbouwing. Velen zagen in het bovenstaande een belemmering voor de teruggave (naam op de nota en op het energiecontract waren niet gelijk). De NBA heeft het zonder problemen (voor ons) vlot opgelost, waarvoor hulde en onze dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten heldere communicatie
  • Verbeterpunten of tips soms een klein type-foutje
10

Uitstekend

Steeds goed op de hoogte gehouden en duidelijke instructies als je zelf iets moet doen ( rekeningnummer doorgeven aan de belastingdienst) Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Communicatie
  • Verbeterpunten of tips Geen
8

Prima geregeld allemaal

Prima ervaring met het geheel

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Combinatie van alle punten
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

Super goed

Zeer professioneel geregeld je hoeft bijna niks zelf doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Snelle reactie zeer goede communicatie
  • Verbeterpunten of tips Nvt
10

Efficiënt

Efficiënter en deskundige afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Snelle afhandeling
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
9

Top

Alles aangeleverd, werd netjes op de hoogte gehouden. Moest zelf haast niks te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Communicatie
  • Verbeterpunten of tips Zou het niet weten
8

Snel geregeld

Vlotte afhandeling. Goed geĂŻnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Snel geregeld
  • Verbeterpunten of tips Nee
10

Duidelijke en snelle communicatie

Na mijn aanmelding ,gaat de communicatie snel en word duidelijk uitgelegd in instructiefilmpjes hoe men moet handelen ...ook als je niet elke dag met computers overweg gaat . Duidelijke uitleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Communicatie
  • Verbeterpunten of tips Geen
8

Prima service

De behandeling heeft lang geduurd waarbij ik niet wert wat er fout ging en ik zelf ook niet heel alert heb gereageerd. Toen ik vervolgens alsnog contact opnam was een en ander zo geregeld. Duidelijke en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Klantvriendelijkheid en kundigheid
  • Verbeterpunten of tips Iets eerder nagaan of alles loopt zoals het moet
10

Prima geregeld

Btw teruggave is snel en goed door hen geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Goede toelichting en uitleg
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

Goede en snelle service

Alles duidelijk op de mail ontvangen met uitleg en filmpje hoe in te vullen. En tussendoor regelmatig een mail over de stand van zaken. Alleen jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar waren

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Uitgebreide uitleg en snelle service
  • Verbeterpunten of tips Dat jullie ook telefonisch bereikbaar zijn
10

Goed ontzorgd

Ze hebben alles geregeld om de BTW van de zonnepanelen terug te krijgen en houden je goed en duidelijk op de hoogte van de stappen die ze nemen. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
7

Alleen wat lang geduurd.

Lag ook aan mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Het is toch goed gekomen.
  • Verbeterpunten of tips Voor oudere beter te begrijpen mails
10

Hoefde bijna niks te doen, erg gemakkelijk

Heel fijn dat de btw teruggave zo geregeld kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Snel, duidelijk, betrouwbaar
  • Verbeterpunten of tips Geen
10

Geweldig is aan te raden.

Fijne communicatie houden je goed op de hoogte hoe het er voor staat en handel het met de belastingdienst vlot af. Bedankt John

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten top
  • Verbeterpunten of tips top
10

Zo dan… dit was makkelijk!

Geen omkijken naar. Goede communicatie en alles tot in detail geregeld. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Duidelijke instructies, goede opvolging
  • Verbeterpunten of tips Nvt
10

Goede informatie en afhandeling

Goede informatie en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Sterke punten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
2

Slecht bedrijf, niet te bereiken en belt nooit terug.

Helaas hun moto zorgeloos BTW terugkrijgen van de belastingdienst door hun bemiddeling is een fabel. De leverancier van de zonnepanelen is daar deels ook schuld aan , zij leverde een verkeerde factuur aan met de datum in 2023, dit had 2022 moeten zijn. In Jan 2023 is dit hersteld en is de juiste factuur aan de adviseurs gegeven, hier mee zou de teruggaaf worden geregeld. Tot nu toe is door hun nog steeds de factuur van 2023 gebruikt, waarvan de belastingdienst de procedure heeft afgewezen. Nu bijna juni en nog steeds geen BTW teruggekregen en voor zover ik weet ook niet opnieuw is ingediend bij de belastingdienst. De belastingadviseurs laten niets van zich horen en bellen me ook niet terug, ook niet na twee verzoeken van mij. Dus tot nu toe voldoet het bedrijf bij lange na niet aan dat gene wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Geen
  • Verbeterpunten of tips Betere communicatie naar de klant, bereikbaarheid vergroten, en intern beter met elkaar communiceren.
9

Dat ging soepel allemaal!

Dat hebben de Nationale Belasting Adviseurs netjes verzorgd! Geen omkijken, duidelijke mails, met de nodige acties goed uitgelicht. Stappenplan doorlopen, nu even asfwachten tot het bedrag gestort is. Heel fijn zo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice N.v.t.
  • Communicatie
  • Sterke punten Snel, accuraat
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.
10

Door Nationale Belasting Adviseurs worden belastingzaken best wel leuk

Helder stappenplan, duidelijkheid in wat en wanneer je iets kan verwachten. Goede terug koppeling. Dus geen zorgen qua belastingzaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Snelheid dienstverlening
  • Klantenservice
  • Communicatie
  • Sterke punten Bovenstaande punten..
  • Verbeterpunten of tips Neen

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.