Het is fantastisch, wanneer je zo geholpen wordt. Bijna niets zelf doen en wanneer dat toch moet, wordt je er makkelijk doorheen geloodst.

• Sterke punten Duidelijkheid en snelheid
  • Verbeterpunten of tips .?

Uitstekend, geen op of aanmerkingen

Prima, alles netjes geregeld, geen omkijken naar.

• Communicatie N.v.t.

Netjes en duidelijk geholpen

Informatie en stappenplan duidelijk.

• Sterke punten Duidelijk stappenplan
  • Verbeterpunten of tips Geen

Eenvoudig en goed.

Zelf geregeld en alles was heel duidelijk.

Nemen alles uit handen

Super duidelijke mails. Je weet direct waar je aan toe bent.

• Sterke punten Duidelijk
  • Verbeterpunten of tips Geen

Duidelijke en als klant volledig en goed geholpen

• Sterke punten Duidelijkheid
  • Verbeterpunten of tips Prima

Duidelijk en snel

Dag, alle info en werkprocedures perfect uitgevoerd. Resultaat. BTW ontvangen. Mvrgr Geert Janssen

• Sterke punten Altijd antwoord
  • Verbeterpunten of tips Geen nodig

Duidelijk en zonder nonsens

Alles is soepel verlopen bij de aanvraag. E-mails waren voor mij duidelijk en de instructies hierin waren goed uit te voeren. Niet teveel of te vaak bedolven met berichten, puur het noodzakelijke. Hierdoor blijft het allemaal overzichtelijk.

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor deze positieve review. Altijd fijn om te lezen als mensen tevreden zijn over onze dienstverlening! Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager Klantenservice

De teksten zijn wat wollig

Mijn aanvraag is tijdig uitgevoerd.

• Sterke punten Tijdige afhandeling
  • Verbeterpunten of tips Taalgebruik kan beknopter

Beste Annemie, Hartelijk dank voor jouw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We zullen de verbeterpunten meenemen in onze ontwikkeling. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager Klantenservice

Gewoon prima service

Prima, zonder enig probleem verlopen. Je wordt goed geinformeerd en op de hoogte gehouden. Had mijn geld binnen 3mnd op de rekening. Maar dat is de wachttijd bij de belastingdienst.

• Sterke punten gestroomlijnd proces
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste Huub, Fijn dat je de tijd en moeite hebt genomen voor deze review. Goed om te horen dat onze dienstverlening bevallen is. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager Klantenservice

Uitstekend geholpen met BTW teruggave van zonnepanelen

Vragen beantwoord en de aanvraag voor BTW teruggave afgehandeld.

• Sterke punten Correct afhandelen van de aanvraag
  • Verbeterpunten of tips Ga zo door

Beste Maartje, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het invullen van deze review. Blije klanten, daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager klantenservice

Tevreden, steeds goed tussendoor geïnformeerd, en binnen termijn btw terug ontvangen. Bedankt.

Ik vond het toch nogal veel mails die noodzakelijk waren, om tot deze afwikkeling te komen, had ik vooraf niet gedacht en verwacht. “Overheid gebonden??” Hoop alleen niets meer te hoeven ondernemen en dat u ervoor zorgt dat mijn zzp uitschrijving bij de overheid, door u goed wordt afgewikkeld.

• Sterke punten Informeren
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste heer Creusen, Hartelijk dank voor de feedback! Ik begrijp dat de stroom aan e-mails als wat veel kunnen worden ervaren. Het blijft een lastig balans tussen de klant informeren en overbelasten met informatie. Verder hoeft u niets te doen voor de afwikkeling van uw traject. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager klantenservice

Nérgens wat mee nodig gehad alles perfect geregeld. Btw teruggave is al binnen. Bedankt

• Sterke punten Snel geregeld
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste Gerard, Heel graag gedaan, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten. Van blije klanten worden wij ook blij! Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager klantenservice

Professioneel kantoor

NBA heeft mij door het -voor een leek zoals ik- zeer gecompliceerde proces van BTW teruggave als "zonnepaneelondernemer" goed begeleid. Alle mails en instructiefilmpjes waren duidelijk, niets werd aan het toeval overgelaten..

• Sterke punten Duidelijke en uitvoerige mails
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste Kees-Jan, Goed om te horen dat alle mails en filmpjes duidelijk waren! Hier doen we het voor :) Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager klantenservice

Makkelijk en geen omkijken naar

Duidelijk mails met uitleg, wel even goed lezen wat je moet doen, maar eigenlijk gaat les wel vanzelf. Houden je tussentijds goed op de hoogte. Eerlijk gezegd wel boven verwachting.

• Sterke punten Duidelijk
  • Verbeterpunten of tips Iets minder mails mag ook

Beste V, Fijn om te horen dat we je positief hebben kunnen verrassen! Bedankt voor je review, hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager Klantenservice

Prima verlopen. Correct en snel

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Beste Ad, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager klantenservice

duidelijk verhaal

• Sterke punten .
  • Verbeterpunten of tips Zorgen dat er minder berichten verstuurd door de belastingdienst .

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze feedback! Ik deel uw mening over de omslachtigheid van het traject en de hoeveelheid brieven die er vanuit de Belastingdienst naar de klant worden gestuurd. Helaas hebben wij niet de bevoegdheid om dit traject te versimpelen bij de Belastingdienst, maar wij hopen dat we deze rompslomp voor u een stuk hebben kunnen vergemakkelijken door onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Evita Saris Manager Klantenservice

Goed!

Goed geregeld en duidelijke informatie

• Sterke punten Deskundig en goed informatie
  • Verbeterpunten of tips Nee

Beste Ingrid, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten dat je tevreden bent over onze dienstverlening! Daar worden wij als team ontzettend blij van. Met vriendelijk groet, Evita Saris Manager Klantenservice

Makkelijker kan niet

Zeer duidelijk geholpen, kind kan de was doen. In elke stap duidelijke informatie, top!

• Sterke punten Duidelijkheid

Ontzorgen

Super geweldige service en begeleiding en of instructie via de mail, Absoluut geen spijt van, en alles wijst vanzelf, ontzorgen is hier het juiste woord

Alles netjes geregeld

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Prima, Btw terug gekegen.

Prima goed afgehandeld.

Super snelle afhandeling

Snelle afhandeling, met voorbeelden/ werk instructie hoe te werk te gaan. BTW teruggave was sneller dan verwacht

Complete en duidelijke klantreis

Alle stappen goed geregeld

• Sterke punten Compleet en duidelijk
  • Verbeterpunten of tips Kortere updates

PRIMA AFGEHANDELD

Snel en soepel verlopen

Over Nationale Belasting Adviseurs

De Nationale Belasting Adviseurs is gespecialiseerd in het verzorgen van de btw-teruggave voor mensen die zonnepanelen hebben aangeschaft. Ons team bestaat uit een groep specialisten met kennis van zowel fiscale vraagstukken als zonne-energie. In de afgelopen vier jaar hebben we dit voor duizenden particulieren succesvol afgerond.