Goed duidelijk en snel geregeld

zij geven goede ondersteuning

De belasting is een doolhof en als je niet iemand hebt om te helpen is het onmogelijk

Goede en duidelijke communicatie

Wij hebben goede ervaring met de instantie wat behulpzamheid en vriendelijke afhandeling betreft. Verder is alles goed en snel afgehandeld. Zeker tevreden.

• Sterke punten Snel en correct
  • Verbeterpunten of tips Geen

heel duidelijk en vlot!

duidelijk kort en bondig!

heel goed

Het is geweldig geregeld. We werden steeds goed op de hoogte gehouden met duidelijke mails. Zelf nergens geen omkijken naar.

• Sterke punten duidelijke mails
  • Verbeterpunten of tips geen

Deskundig en vlotte heldere communicatie

Frequent e-mail verkeer met duidelijke instructies

• Sterke punten Duidelijkheid
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Alles correct voor mij geregeld

Zonder problemen alles keurig voor mij geregeld en ook bij elke stap op de hoogte gesteld

• Sterke punten Communicatie en deskundigheid

perfect geholpen!

Hele duidelijke communicatie, volledig alle zorgen uit handen genomen.

• Sterke punten Communicatie
  • Verbeterpunten of tips Geen

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

Volledig ontzorgd

Uitstekende service verleend bij het gehele traject voor terugvragen van de BTW na plaatsen van zonnepanelen. Wij hadden er geen omkijken. Helder in communicatie en stipte nakoming van de afspraken. Zeer tevreden over deze organisatie.

• Sterke punten Duidelijke communicatie

Niet goed

Heb een jaar moeten wachten op mijn geld van de zonnepanelen.ik heb maanden heen en weer gemaild met jullie maar kwam niet verder. Ik heb het bedrijf ingeschakeld waar ik mijn zonnepanelen gekocht heb en die zijn hebben contact opgenomen met jullie ook dat duurde lang voor we iets verder kwamen,maar uiteindelijk heb ik mijn geld ontvangen.

• Sterke punten Geen
  • Verbeterpunten of tips Luister naar de klanten en doe er iets mee

Perfecte hulp bij BTW zaken

We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag en wat er voor ons gedaan was.

• Sterke punten communicatie
  • Verbeterpunten of tips niets

Helemaal ontzorgd!

Wat ben ik blij met jullie hulp. Op dit moment zou ik niet in staat zijn geweest om dit zelf te regelen, door een burn-out. Maar jullie hebben me werkelijk al het werk uit handen genomen en ik kreeg het bedrag van de Belastingdienst zelfs nog vóór de verwachte datum op mijn rekening gestort. Heel veel dank voor jullie snelle, duidelijke hulp. Alles was compleet duidelijk. Nogmaals hartelijk dank!

• Sterke punten Duidelijkheid en snelheid van communicatie

Perfect geholpen

Ik moet zeggen dat mails altijd duidelijk zijn geweest. Goede en fijne uitleg.

• Sterke punten Communicatie
  • Verbeterpunten of tips Gern

zeer voortvarende, competent en transparante ondersteuning

NBA heeft ons zeer adequaat geholpen bij het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen. NBA heeft in principe al het werk uit onze handen genomen. Maar was zeer transparant in het proces, de stappen die er genomen moesten (duidelijke uitleg) en communicatie naar ons. Heel veel dank hiervoor. Fam Dissel

• Sterke punten transparantie
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Loop al vele jaren mee, maar toch weinig bedrijven meegemaakt die zo perfect zijn zaken op orde heeft en zijn klanten zo fijn behandeld als De Nationale Belasting Adviseurs

actie=afspraak

actie=afspraak

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Ik werd goed geholpen, het duurde even maar het is goed opgelost.

Goed geholpen om een probleem op te lossen

• Sterke punten Goed contact mee gehad
  • Verbeterpunten of tips Nee

Zeer duidelijk en goed geholpen

Met de hulp van de Nationale Belasting Adviseurs leek teruggave van de BTW op de zonnepanelen een makkie. Natuurlijk moet je wat gegevens aanleveren, anders kan je immers niets. Maar dat was goed te doen met hun uitleg. Ook het koppelen van je banknummer aan je ondernemersnummer om de teruggave te bewerkstelligen was goed te doen. Rustig stap voor stap de instructie volgen, en klaar ben je. De rest doen zij. Wij hebben onze BTW terug, en het kostte ons relatief weinig inspanning. Als we dat allemaal zelf uit hadden moeten dokteren, was het een stuk minder eenvoudig geweest. We zijn er blij mee.

• Sterke punten Alles
  • Verbeterpunten of tips Geen verbeterpunten

Goed en heel fijn bedrijf

• Sterke punten -
  • Verbeterpunten of tips -

Start sterk, daarna slecht

Bij de start ziet de communicatie er duidelijk uit, maar echt grip op het proces lijkt NBA niet te hebben. Zoals de de servicemedewerker zei:"Tja, als het mis gaat, gaat het mis". Van ontzorgen is geen sprake. Wachttijden aan de telefoon zijn langer dan een kwartier. Ik moest zelf constateren dat de het misliep en de oplossing laat nog maanden op zich wachten.

• Sterke punten Duidelijke uitleg bij de start
  • Verbeterpunten of tips Betere bereikbaarheid, minder onverschillig

Beste Jeroen, Allereerst vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Allereerst wil ik even erkennen dat je terecht gefrustreerd bent over onze communicatie. Onze excuses hiervoor. Wij hebben meerdere contactmomenten gehad met de Belastingdienst om het traject zo soepel mogelijk te laten verlopen. Helaas lukt dit niet altijd en doen we onze uiterste best om dit alsnog op te lossen. Inmiddels hebben wij ook begrepen van de Belastingdienst dat je btw-bedrag toegekend gaat worden en zal worden overgemaakt! Met vriendelijke groet, Aron

Geen gedoe, geen zorgen, goed op de hoogte.

Nationale Belasting Adviseurs werd ingeschakeld door mijn zonnepanelen leverancier voor de BTW terug gave. Ze namen alles uit handen en hielden me goed op de hoogte van de vorderingen en of er iets van mij nodig was. Gewoon geen gedoe en hun werk top gedaan.

• Klantenservice N.v.t.
  • Sterke punten Goed op de hoogte, geen gedoe

Goed en snel geregeld

Duidelijke instructies via een filmpje. Je wordt gedurende het hele proces op de hoogte gehouden van de te nemen stappen.

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

heel goed afgehandeld en ook snel uitbetaald gekregen

geen vragen alleen afhandelen en dat ook nog snel. heel correct werk

• Sterke punten bovenstaand

Goed overleg...

Na goed overleg en heldere uitleg over diverse misverstanden mbt de aanvraag van retour b.t.w. is dit geheel naar tevredenheid opgelost. Hoop ook ik dat door deze positieve feedback bijdraagt tot een goede samenwerking met leveranciers en afnemers.

• Sterke punten Snel bereikbaar
  • Verbeterpunten of tips gaat goed om met feedback

Over Nationale Belasting Adviseurs

De Nationale Belasting Adviseurs is gespecialiseerd in het verzorgen van de btw-teruggave voor mensen die zonnepanelen hebben aangeschaft. Ons team bestaat uit een groep specialisten met kennis van zowel fiscale vraagstukken als zonne-energie. In de afgelopen vier jaar hebben we dit voor duizenden particulieren succesvol afgerond.