doen niet wat ze beloofd hebben en zijn niet bereikbaar

Ze hebben mijn zonnepanelen btw teruggave aanvraag niet ingediend en zijn daarna niet meer bereikbaar. Reageren niet op mail en telefonisch niet bereikbaar.

Ze stoppen ermee

De Nederlande Solar Maatschappij (NLSM) liet de BTW belasting aan NBA-Zonnepanelen over maar die is inmiddels nu zo goed als gestopt met haar activiteiten. Gevolg: klanten, zoals ik, krijgen boetes voor te laat aangifte doen en ik voorspel: vanaf nu voor geen aangifte doen. Schandalig dat dit allemaal gebeurt zonder de klanten in te lichten. En schandalig dat NLSM probeert onder de ketenaansprakelijkheid uit te komen terwijl in het contract staat "NLSM verzorgt door middel van een gespecialiseerd partner (lees NBA-Zonnepanelen die nu ter ziele gaat) de aanvraag en zal hiervoor uw volledige medewerking verlenen.”. Waarom is trouwens mijn vorige beoordeling verwijderd? Te pijnlijk?

Waardeloos schijtbedrijf!!!!!!!!!!!!!!!

Alles gaat fout en bedrijf is niet bereikbaar. Ik hoop dat iemand het woonadres van de eigenaar kan achterhalen en dit online kan zetten. Zou deze meneer graag een bezoekje brengen. Mijn advies: loop met een grote boog om dit bedrijf heen.

• Verbeterpunten of tips Alles

Oplichters

Ze zouden mijn btw teruggave van mijn zonnepanelen regelen. Niks gekregen en wel door hun een naheffingsbelasting ontvangen van €636 Ze reageren niet op email en bellen kan niet.

• Verbeterpunten of tips Je werk doen

Werkelijk geen idee

Hoe moet ik een oordeel geven als ik geen ideeeeee heb wat men voor mij gedaan heeft. De leverancier heeft mij gezegd ALLES voor mij te regelen, als ik 100 euro betaalde. Vervolgens heb ik alle gegevens, ook die zij zelf al hadden als factuurnummer, kosten etc. allemaal zelf moeten invullen. Ik vraag mij werkelijk af wat de Belasting Adviseurs nog voor aanvullend werk hebben gedaan, wat ik niet had kunnen doen zonder die 100 euro te betalen. Hun bijdrage is mij in het geheel onduidelijk. Ik kan derhalve geen beoordeling geven.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Sterke punten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips Duidelijk maken wat precies heeft gedaan, en zelf alle gegevens al invullen die u heeft. Ik heb het gevoel zelf al alles ingevuld te hebben, u hoefde alleen nog de postzegel erop te plakken.

Zeer slecht ervaring en zeer moeilijk te contacteren

Mijn situatie werd verkeerd begrepen en daarmee verkeerd uitgevoegd bij de belastingdienst, inmiddels beland in vervelend hersteltraject daaromtrent. De NBA kenmerkt zich door slechte of geen communicatie laat staan proactieve communicatie.

• Verbeterpunten of tips Teveel om op te noemen

De facturen voor BTW teruggave ingestuurd, makkelijk en duidelijk geregeld

De facturen voor BTW teruggave ingestuurd, een duidelijke omschrijving gekregen hoe je het BTW nummer kon aanvragen, goed geregeld, bedankt. Joop.

Slechte service en bereikbaarheid

vanaf 27 december 2022 bezig om de BTW bijdrage terug te krijgen. Nu kreeg ik vorige week een belastingaangifte ( gechat ) over 2e kw 2023 wat niet was ingevuld. Ik heb nog nooit een belastingaangifte BTW ingevuld. Contact met hun gezocht maar is niet gelukt. Tot nu toe nog niets van hun gehoord na diverse mail met "Urgentie"vermelding

• Verbeterpunten of tips Bereikbaarheid en communicatie

Goede communicatie, instructies en afhandeling

• Sterke punten Zie boven
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

FLUT bedrijf! Ze maken flinke fouten maar geen contact mogelijk!

Geen 1 ster waard! Maar moet er 1 aanvinken... Voor 4 jaar een contract bij Nba-zonnepanelen genomen zodat zij alles goed kunnen regelen voor ons. Het eerste kwartaal gaat het al volledig mis! Krijgen telefoon van de Belastingdienst dat wij boetes krijgen omdat het niet juist is ingevuld door NBA! Zowel de belastingdienst als wij zelf krijgen op geen enkele manier contact met NBA. Heb al wel meer dan 50 mails gestuurd! Op de site staat binnen 1 dag maar zijn Ook laten zij de post bij NBA komen ipv naar ons eigen adres. Dus weten nergens van tot dat ene telefoontje van de Belastingdienst. ELLENDE DUS!

• Verbeterpunten of tips Alles, maar vooral de bereikbaarheid

Waardeloos bedrijf

Is zelfs die ene ster niet waard Heb al sinds februari 2021 zonnepanelen Zij zouden de belastingteruggave tegelen Nu 2 jaar kater krijg ik nog steeds aanslagen omzetbelasting Zelf met iemand van de belastingdienst de KOR regeling aangevraagd Vandaag een dwangbevel in naam der koning ontvangen van de belastingdienst Weer geen aangifte gedaan over 1 e kwartaal 2023 Terwijl mijn KOR pas op 1 april 2023 inging 2 jaar nadat ik de Zonnepanelen heb aangeschaft Bellen hopeloos mailen na dagen komt er een reactie komt allemaal goed het ligt aan de belastingdienst Nee het ligt aan de NBA die doen hun werk gewoon niet!! Ga hier geen zaken mee doen je komt onherroepelijk in de problemen!

• Verbeterpunten of tips lles

prima geregeld

goede follow up in proces

Duidelijk

Duidelijk en stap voor stap uitgelegd.

• Sterke punten Begrijpelijk weergegeven

Top ervaring!

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van elke stap in het proces. Ook de stappen die je zelf moet nemen worden in een duidelijke video vermeld.

• Sterke punten Communicatie

Slecht

Tien maanden geduurd, volgens NBA had ik de formulieren van de belasting niet ingevuld, klopt want die heb ik nooit gekregen. De kopie bevatte het adres van NBA. Uiteindelijk na 10 maanden btw ontvangen.

goed geholpen, zonder problemen

ik kreeg elke keer tijdig informatie over de stand vasn zaken. dat was prettig.

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Super, snelle en correcte afhandeling.Duidelijke voorlichting.

Door duidelijke informatie ( video) snelle aanvraag mogelijk. Voortdurende terugkoppeling over verloop proces.

• Sterke punten Snelheid

Zeer tevreden.

Goede afwerking van zaken. Goed contact per mail. Duidelijke uitleg. Overzichtelijk ook.

• Klantenservice
  • Sterke punten Alles naar tevredenheid.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Goed en snel geregeld zonder " gedoe"

Goede en duidelijke communicatie, alles snel geregeld.

• Communicatie N.v.t.

Prima geregeld

Zonder al te veel inspanning van mijn kant is alles tot in de puntjes geregeld

• Klantenservice
  • Sterke punten Uitstekend op de hoogte houden hoever het proces op dat moment is
  • Verbeterpunten of tips Geen

uitstekend

Helaas geen geregel van A tot Z

Uiteindelijk 10 maanden bezig geweest. Een keer de belastingsdienst ambtenaar aan de telefoon gehad. Zelf NBA 3-4 keer moeten bellen. BTW aangefite kw1 zelf moeten invullen anders zou ik een boete krijgen. Het geld is inmiddels binnen, nu hopen dat de KOR goed word aangevraagd.

Alles uit handen genomen

Fijne digitale communicatie. Alle formulieren etc uit handen genomen om de btw teruggave voor zonnepanelen te regelen

• Sterke punten Snel

Goed geregeld.

Snel en goed geregeld!

Zeer goed en duidelijk

Dat ik mijn opleiding alles zelfstandig heb kunnen invullen en dat alles goed duidelijk werd uitgelegd

• Deskundigheid N.v.t.
  • Sterke punten Duidelijkheid