Het enthousiasme werkt aanstekelijk!!

Ieder jaar verzorgt Fairytale onze Sinterklaasviering en luistert deze op met een vermakelijke en verrassende show van Hoebedoelu en Watzegu. Het geluid en decor vormt de basis voor een wervelende show waarbij de kinderen optimaal worden betrokken!

Gezellig, professioneel.

Gezellig en professioneel duo. Makkelijk en fijn om mee te werken. Leuk programma voor iedereen.

Fantastisch!

Zeer professioneel, leuk, grappig. Weet goed in te spelen op het publiek.

Harry de Zwerver is onnavolgbaar en fabuleus!

Al 11 jaar bezoekt Harry de Zwerver onze grote Buitenoord Schoonactie. Schoolkinderen, ouders en wijkbewoners maken samen met de gemeente de wijk schoon. Harry zoekt de groepen op als zij door de wijk lopen en zwerfvuil opruimen. Ter plekke verrast hij ze dan met onnavolgbare trucs. Na het opruimen worden de kinderen getrakteerd op wat te drinken. wat lekkers èn een podiumoptreden van Harry. Alle kinderen zijn steeds weer heel erg geboeid door de trucs die Harry ten tonele brengt. Ook voor volwassenen niet te volgen hoe het in elkaar steekt. Maar Harry houdt het allemaal in de hand, hoe groot het enthousiasme van de kinderen ook wordt. Ieder jaar bespreken we weer of we de volgende keer voor wat anders kiezen. Maar nee, het wordt weer Harry de Zwerver.

Helemaal Top!!!

Kinderen vonden het super hele mooie ballonnen.

Super enthousiast en mega energiek!

Al een paar jaar een vast nummer bij het Hazendonkje, super leuke, gezellig, enthousiast, onvermoeibaar en energiek. Kinderen vinden het helemaal het einde!

Clown Boebi is bij ons niet meer weg te denken bij diverse activiteiten.

Door het regelmatige optreden van Clown Boebi en als goochelaar binnen onze organisatie zijn onze cliënten erg bekend met hem. Hij doet het super met onze cliënten.

Entertainment op hoog niveau!

Entertainment op hoog niveau! Deze vrolijke ballonnen artiest maakt echt de mooiste ballon creaties! Zeer tevreden!

Helemaal super

Voor ons afscheid als leiding op de scouting kwam Miss Twist langs. Wat een verrassing voor de kinderen! Ze maakte fantastische ballonfiguren en alles kon niks was te gek. Ze speelde goed in op de leeftijd van de kinderen en had nog een geweldig grappige goochelshow. Zowel de kinderen als begeleiding vonden het een super avond, een beter afscheid hadden wij als leiding niet kunnen regelen voor de kinderen!! Nogmaals erg bedankt!”

Het Gewad 13 5504TK Veldhoven

0495 548876

Over Fairytale.nl

Zoekt u naar een goede entertainment act, goochelaar of clown voor op uw feest of event? Met Fairytale haalt u echte professionals in huis.Door jarenlange ervaring toveren wij voor u een top feest uit de hoge hoed.Ontdek op deze site onze typetjes en boek direct uw favoriet!