Professioneel en probleemloos!

Ik kan Roland Maissan ten zeerste aanbevelen als uitvaartleider. Hij is professioneel en niks is teveel voor hem. Alles was tot in de puntjes geregeld en tussentijdse aanpassingen waren voor hem geen probleem. Van begin tot eind uistekend werk verricht!

Een prachtige uitvaart, respectvol en empatisch verzorgd door hele lieve mensen van Van der Spek

We ontmoetten Rick en Justine tijdens het eerste gesprek om de uitvaart te bespreken. Vanaf dat moment wisten we dat het goed zou komen. Rick en Justine hebben werkelijk alles gedaan om het tot een mooie dag te brengen. Altijd attent, altijd begripvol, een luisterend oor, vooruitdenkend, empatisch. Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf. Justine heeft de ceremonie geweldig geleid, liefdevol, met respect en aandacht. Het klinkt misschien raar maar het was een hele mooie dag en blijft voor ons voor altijd een mooie herinnering. We zijn Rick en Justine en alle medewerkers van Van der Spek erg dankbaar voor hun inzet

Wat fijn om te horen, dank voor uw review

Waardig, respectvol afscheid, met veel oog voor detail

Alle lof en waardering voor de manier waarop de uitvaart van mijn man is georganiseerd en uitgevoerd. Rick Oversluizen verdient alle lof voor de manier waarop hij zelfs de kleinste details op de dag van de uitvaart regelde. Hulde voor de empathische manier waarop hij met mijn kleinzoon omging tijdens deze moeilijke dag. Bouwvakkers werd even gevraagd het werk stil te leggen toen de rouwauto bij de kerk arriveerde. Bij het wegrijden maakte hij ons attent op het afmelden van de parkeertijd. Op de weg naar de begraafplaats werd even stapvoets gereden toen we het woonhuis van de overledene passeerden. De wachtenden bij de begraafplaats kregen prompt een paraplu aangereikt toen het onverwacht begon te regenen. Het voorgesprek om de uitvaart te regelen was zeer uitgebreid en informatief, met heldere en eerlijke adviezen. Ook het uitgereikte boekwerkje is een praktisch hulpmiddel. Kortom: mijn verwachtingen van het vanouds bekende bedrijf Van der Spek zijn volledig uitgekomen.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren. Dank voor uw review

Prima.

Vriendelijk. Attent. Goed advies op maat. Persoonlijk. heel tevreden

Dank voor uw review. Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren.

namens mij en mijn familie was dit onvergetelijk

Onze speciale dank gaat uit naar mevr Andrea Versteeg, dank zij haar zorg, perfectie voor details, begeleiding, aandacht, bovenal haar empathie heeft dit alles gezorgd voor een volmaakte herinnering die mij en mijn kinderen de rust geven die wij nodig hebben, zij is voor ons onvergetelijk geweest en blijven haar altijd dankbaar, met vriendelijke groet, Fien Eijsman en familie

keurig verzorgd

Op zo'n moment is het fijn dat mensen met ervaring en respect je bijstaan. Het is een mooie crematie geworden waar we naar terug kunnen kijken.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Uitermate tevreden

Wij hebben, zoals verwacht een goede herinnering aan de uitvaart, die door van der Spek is geregeld. We zijn prima geholpen en voorgelicht over alles wat mogelijk was en hoe wij het wilden hebben en zijn dus zeer tevreden. Hans Mast krijgt onze complimenten.

Fijn om te horen, dank voor uw review

Ik heb een goed en respectvolle warme ervaring met Van Der Spek Uitvaart.

Vanaf het telefoontje voor de melding van mijn dierbare tot aan de condoleance heb ik een gevoel van betrokkenheid ervaren van alle medewerkers. In het bijzonder dank aan uw uitvaartbegeleiders , ik heb daar diepe respect voor.

Netjes en mooie uitvaart

Goed geregeld en er wordt goed naar je geluisterd.

Fijn om te horen, dank voor uw review

Profesionele begeleiding en alles tot in de puntjes geregeld.

Hele fijne begeleiding door Jessica, die goed met ons meedacht en daardoor hebben wij op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Keurig en respectvol

Dank je wel voor het verzorgen en de begeleiding die ik heb gehad van Roland die echt met je meedacht om alles zo mooi mogelijk te laten verlopen. Ondanks het verdriet was het afscheid van mijn man mooi, met een lach en een traan gewoon omdat de wensen die we hadden allemaal konden. Een mooie locatie waar rust van uitstraalde . Nogmaals bedankt.

Prima met wat verbeterpunten

De gehele uitvaart verzorging was prima. Bij het ophalen van het lichaam was er volgens het verzorgend personeel enigszins onzorgvuldig omgegaan met het respect. Dit is met betrokkenen naar tevredenheid besproken. Het bestellen en leveren van de de dankkaarten heeft op zich laten wachten. Ik heb daar zelf contact over op moeten nemen, dit bleek te maken hebben met drukte. Voor in de toekomst, hou de klant hiervan op de hoogte, nu was het stil. In de ruimte van Laurentius is het wat klein, hierdoor was het een beetje rommelig, zowel het binnenkomen van de nabestaande als tijdens de condoleance na afloop van de uitvaart. Verder geen op of aanmerkingen, bedankt voor de verdere goede zorgen.

Dank voor uw review, we gaan deze punten meenemen.

Prima begeleiding zowel vooraf als tijdens de uitvaart

Fijn, dank voor uw review

goed en duidelijk

Er wordt goed geluisterd en geadviseerd en op tijd gehandeld.

Fijn om te horen, dank voor uw review

Alle van tevoren gemaakte afspraken geweldig nagekomen

Fijn en hartelijk dank voor uw review.

Duidelijke begeleiding

Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren en er was direkt een klik en juiste inleving omtrent het invullen van onze wensen. Iedereen was zeer tevreden en onze moeder zou het niet anders gewild hebben.

Fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Dank voor uw review

alles netjes geregeld

kleine dingen fout gegaan met de foto's paar niet gezien was jammer voor de rest was alles keurig gedaan ook het contact verliep goed

Dank voor uw review. Jammer van de foto's, onze excuses, we gaan kijken naar wat er mis is gegaan.

Alles perfect geregeld

Zeer persoonlijke sevice en advies. Alles verliep exact volgens wens.

Fijn om te horen, dank voor uw review

netjes en goed geregeld en geluisterd naar wat wij wilden.

VD Spek heeft de uitvaart zeer naar wens geregeld voor ons. Alles uit handen genomen en goed geluisterd naar hoe wij het wilde. Dit voelde als heel fijn en warm.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Er wordt erg goed rekening gehouden met persoonlijke situaties.

Fijn dat u dot zo heeft ervaren, dank voor uw review

Met zijn "eigen inbreng en wensen" heeft Van der Spek voor Peter zijn uitvaart geregeld.

Op een plezierige wijze hebben wij met een traan en een glimlach, samen met Van Der Spek, de uitvaart van Peter georganiseerd. Door goed te luisteren naar de ervaringen van de uitvaart begeleider (Kees) en zijn adviezen op te volgen, hebben wij als familie en vrienden een mooie herinnering. Bedankt Kees & Team Van der Spek!

Fijn om te horen, dank voor uw review

fijn en zeer adequaat is er ingegaan op onze wensen

Wat fijn, dank voor uw review

perfekt conform onze wensen geregelde uitvaart

perfekt conform onze wensen geregelde uitvaart

Goed om te horen, dank voor uw review

Zoals je verwacht en het hoort te zijn.

Uitstekend en ontzorgend.

Dank, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Bij van de spek krijg je in zo,n droevige situatie de mooiste uitvaart

Vd Spek is echt een van de beste uitvaartbranche die ik ken,en heb er veel mee te maken gehad voor mijn werk in verpleeghuis, altijd zeer correct en meelevend. Helaas ook in privé sfeer mee te maken gehad ,maar ook weer zo goed alles nemen zij uit handen als je dat tenminste wil. Alles even netjes en goed geregegd. Ook de medewerkers allemaal of ik ze nu aan telefoon had of tijdens en voor de begrafenis echt super. Angela van Spijk en Judy Tamboer jullie hebben ons echt goed bijgestaan. Nog heel veel dank daar voor. Antony Margés

Fijn dat u ons op deze manier ervaart, dank voor uw review

Fascinatio Boulevard 822

2909VA Capelle aan den ijssel

010 – 447 99 00

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.