We waren zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden , meneer Rick Oversluizen heeft goed meegedacht met onze wensen . Het was een mooie uitvaart . met vriendelijke groet , familie Dorchain .Barend

De begeleiding van Ronald was geweldig.

Alles was netjes geregeld. Presentatie was mooi. Ik heb het nu van de andere kant meegemaakt en begrijp dat men Van der Spek kiest. Ik vind het wel jammer dat er geen plaatsaanduiding was, dat ben ik wel gewend.

Goed verzorgd

In goed overleg nette uitvaart verzorgd met achteraf in alle rust nog even iedereen kunnen spreken. Locatie is goed verzorgd.

Zeer respectvol geholpen!

Ik kijk terug naar een zeer fijne samenwerking in een hele emotionele periode. Oog voor details en Van Der Spek Uitvaart's insteek is met name om te ontzorgen van de familie en helpen waar nodig...

Prima en waardig besproken uitvaart !

Alles goed voorgelegd en zoals besproken nagekomen. Meedenkend in diverse opties. Ook via persoonlijk memorial/ mail een duidelijk verloop! Zeer tevreden ,

Zeer mooi en indrukwekkend, wat was besproken werd tot in de puntjes uitgevoerd.

Alles tot in de puntjes verzorgd, de koffie vooraf, de dienst zelf en na de dienst de drankjes en hapjes. Opkomst was groots. Precies zoals de overledene het wilde.

geweldig

de uitvaart zoals deze verzorgd is was geweldig wij hebben een prachtige uitvaart gehad met een prima begeleiding!! Niet was een probleem

Goed meegedacht zodat het een mooie dag is geweest.

Mijn man was jong en stond vol in het verenigingsleven. Mooie dag met positive contact met jullie collega. Mooie samenwerking en relax voelen in dezevervelende tijd.

Mijn eerste keer perfect geholpen.

Voor het eerst een uitvaart moeten regelen en dat is eng. Maar gelukkig ben ik door van der Spek heel goed geholpen. Ten eerste luisteren ze naar je en kunnen dan advies geven wat daar het beste bij past.. Met 2 dagen kon ik me op andere dingen concentreren en werd de uitvaart door van der Spek Netjes geregeld. Mijn dank is groot.

zeer goed georganiseerd

In een verdrietige situatie heeft Van der Spek de juiste toon, omgang en organisatie weten te vinden. Naar onze wensen werd goed geluisterd en gehoor aan gegeven. Daardoor is de uitvaart van onze moeder goed verlopen.

Professionele organisatie

Goed geïnformeerd, prettig in de omgang en meedenken in het proces zonder aan te dringen respect, en alle afspraken nagekomen ,ook bij de financiële afwikkeling wat tegenwoordig al een heel proces is als zeer prettig en professioneel ervaren heel veel dank hiervoor.

Was goed geregeld maar.....

Wij hebben een hele mooie uitvaart kunnen regelen voor onze dierbare. Maar over de live streaming kreeg ik vele negatieve reacties. Op de rouwkaart stond een code , maar daarnaast moest je zoeken op de site naar een extra code die nodig was om in te loggen. Dit hadden we graag geweten, dan hadden we deze gelijk op de rouwkaart gezet. De live stream zou 30 dagen online blijven, maar de volgende dag was deze verdwenen en het externe bedrijf kon deze niet zo snel koppelen. Was dat we zelf zo alert waren dat we deze niet meer konden volgen. Na enkele dagen was de live streaming weer te volgen. Dit was helaas geen goede reclame voor van der Spek.

Zeer tevreden over de warme en efficiente ondersteuning van van der Spek

De medewerkers nemen veel werk uit handen, en de begeleiding was echt top

De uitvaart was naar wens en prima geregeld.

De uitvaart was geheel naar wens en ondanks de korte termijn, prima geregeld.

Respectvolle uitvaart

Uitstekende begeleiding, volledig verzorgd door Mevr. Andrea Versteeg. Zij lette op de kleinste details wat wij heel erg waardeerde.

Een respectvolle, mooie begrafenis

De hele gang van zaken rondom het overlijden van mijn dierbare moeder heb ik als heel warm en respectvol ervaren. Alle medewerkers waren even vriendelijk en correct.

mooi verzorgde uitvaart

een prima verzorgde uitvaart. conform tevoren besproken

Bijzonder tevreden

Was helemaal af. Zou het zo weer over doen. Toch liever niet. In alle opzichten prima personeel ,ook aan de telefoon.Bedankt!k

Fijne betrokken leidster, goede opvolging.

Er wordt met aandacht en zorg gewerkt. Ik heb een goed gevoel overgehouden aan de samenwerking.

Gewoon fantastisch. Zou iedereen aanraden.

Alles keurig geregeld

Professioneel en probleemloos!

Ik kan Roland Maissan ten zeerste aanbevelen als uitvaartleider. Hij is professioneel en niks is teveel voor hem. Alles was tot in de puntjes geregeld en tussentijdse aanpassingen waren voor hem geen probleem. Van begin tot eind uistekend werk verricht!

Een prachtige uitvaart, respectvol en empatisch verzorgd door hele lieve mensen van Van der Spek

We ontmoetten Rick en Justine tijdens het eerste gesprek om de uitvaart te bespreken. Vanaf dat moment wisten we dat het goed zou komen. Rick en Justine hebben werkelijk alles gedaan om het tot een mooie dag te brengen. Altijd attent, altijd begripvol, een luisterend oor, vooruitdenkend, empatisch. Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf. Justine heeft de ceremonie geweldig geleid, liefdevol, met respect en aandacht. Het klinkt misschien raar maar het was een hele mooie dag en blijft voor ons voor altijd een mooie herinnering. We zijn Rick en Justine en alle medewerkers van Van der Spek erg dankbaar voor hun inzet

Wat fijn om te horen, dank voor uw review

Waardig, respectvol afscheid, met veel oog voor detail

Alle lof en waardering voor de manier waarop de uitvaart van mijn man is georganiseerd en uitgevoerd. Rick Oversluizen verdient alle lof voor de manier waarop hij zelfs de kleinste details op de dag van de uitvaart regelde. Hulde voor de empathische manier waarop hij met mijn kleinzoon omging tijdens deze moeilijke dag. Bouwvakkers werd even gevraagd het werk stil te leggen toen de rouwauto bij de kerk arriveerde. Bij het wegrijden maakte hij ons attent op het afmelden van de parkeertijd. Op de weg naar de begraafplaats werd even stapvoets gereden toen we het woonhuis van de overledene passeerden. De wachtenden bij de begraafplaats kregen prompt een paraplu aangereikt toen het onverwacht begon te regenen. Het voorgesprek om de uitvaart te regelen was zeer uitgebreid en informatief, met heldere en eerlijke adviezen. Ook het uitgereikte boekwerkje is een praktisch hulpmiddel. Kortom: mijn verwachtingen van het vanouds bekende bedrijf Van der Spek zijn volledig uitgekomen.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren. Dank voor uw review

Prima.

Vriendelijk. Attent. Goed advies op maat. Persoonlijk. heel tevreden

Dank voor uw review. Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Fascinatio Boulevard 822 2909VA Capelle aan den ijssel

010 – 447 99 00

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.