uitmuntend en sociaal

zeer goede begeleiding en respectvol, uitermate vriendelijke medewerkers Rick is een topper !

netjes en geduldig

Veel medeleven en respect

Wij zijn met heel veel respect en gevoel behandeld bij het overlijden van mijn echtgenoot. Kijken ondanks ons grote verdriet op een respectvolle crematie terug. Deze is door de heer Rick Oversluizen met veel gevoel heel goed begeleid.

Goede begeleiding en denken met je mee

Een goede begeleiding van de uitvaartadviseur en denken met je mee. Mijn vader wilde een stille crematie en dat is ook zo gebeurd. De beantwoording van de mails vanuit de backoffice verloopt iets minder soepel soms duurt het een aantal dagen voordat je antwoord krijgt. Ook met de betaling wordt soepel omgegaan. Vanuit de verzekering loopt de betaling niet altijd soepel en wordt de betaling met een maand verlengd.

Professioneel, goed georganiseerd

Ik heb goede ervaringen met van der spek. De medewerkers waren pro-actief en hielpen mee met keuzes maken. De uitvaart zelf werd professioneel en prettig geleid.

Waardig en flexibel

Mee denkend en openstaand voor wensen van de familie. Wij als familie hebben het zeer gewaardeerd hoe de uitvaart is verlopen en precies zo als we hadden afgesproken. Al de instantie waren correct ingelicht zo als afgesproken

Klantgericht. Klantvriendelijk.

Fijne, eerlijke begeleiding

Rick heeft ons begeleid bij de crematie van mijn schoonmoeder. Wat een fijne man! Dacht met ons mee en hielp ons de juiste keuzes maken. De crematie en alles erom heen tot in de puntjes geregeld!

Zoals Irene het wilde

De crematie van mijn moeder, onze nana was - ondanks het verdriet - een fijne, warme en uiterst verzorgde uitvaart en een zoals Irene het gewild had. De wensen werden zonder enige vorm van aarzeling verwezenlijkt en zo werden we zowel ontzorgt maar ook dusdanig geholpen om de laatste wensen in te vullen. Dit vanaf het begin (eerste gesprek) tot aan het einde. Ook de DTP afdeling en onderdeel van v.d. Spek was uiterst behulpzaam en snel. Al met al een hele goede ervaring.

Liefdevol met respect en waardigheid!

In 1989 overleed mijn moeder en maakte ik voor het eerst kennis met de goed verzorgde uitvaart van haar door van der Spek, in 1997 overleed mijn stiefzoon en hebben we geen moment geaarzeld om de crematieplechtigheid door van der Spek Uitvaart te laten verzorgen en het was weer op en top goed geregeld. 27 juli overleed mijn lieve Peter en hij had al samen met mij besloten dat de crematie door van der Spek Uitvaart zou worden verzorgd. Het was een goed verzorgde plechtigheid en alles was op en top geregeld en zo werd het een mooi en waardig afscheid van hem. Ik spreek mijn respect uit naar de lieve begeleiding die ik ontving bij het regelen van de crematieplechtigheid. En de verzorging van de overledene was vol respect, waardig en liefdevol. Het crematorium in Zwijndrecht was voor ons een prachtige plaats om afscheid te nemen , een hele mooie en waardevolle ervaring. Ik wil tot slot Jill in het bijzonder bedanken voor al haar lieve woorden die ik op dat moment zo hard nodig had. Liefs, Rosemarie

Nog beter als verwacht

Deskundig en perfect geregeld

Het was voor mijn dochter en mijn schoonzoon en voor mijn zelf alles was naar wens.

Zeer tevreden!

Fijne medewerkers die geduldig zijn en naar je luisteren en er alles aan doen om aan de wensen te voldoen. Ook houden ze in de periode tot de crematie veelvuldig contact en kun je ze altijd bellen.

Heel fijn

Prima uitvoering en begeleiding,mooi drukwerk en fijne nazorg

Professioneel, deskundig met gevoel

Via firma van der spek( op uitdrukkelijk verzoek van mijn vader zelf) de uitvaartvan mijn vader gehad . Wat een warm bad de begeleiding van van der Spek uitvaart en in het bijzonder van uitvaartleider Hans Mast. Het hele proces van het ophalen van mijn vader uit het verzorgingshuis tot het laatste kopje koffie na de uitvaart op Schollevaar was tot in de puntjes geregeld. Alles met grootste respect en oog voor de nabestaanden. Van der Spek uitvaart en in het bijzonder Hans Mast. Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen

Respectvol, attent en met oprechte aandacht.

Vanaf het eerste telefoontje zijn we volop begeleid, met aandacht voor alle betrokkenen. Duidelijk in afspraken en deze ook nakomen was echt fijn. De fotoś tijdens de dienst in een mooie volgorde gezet, De medewerkers van vd Spek werken met ook voor detail en volop aandacht.

Alles was netjes geregeld!

Goede professionele medewerkers maar ook duidelijk met gevoel en inlevingsvermogen richting de nabestaanden. Alle wensen zijn netjes uitgevoerd en ze kwamen ook met suggesties over he plaatsen van een schildersezel om iets ten toon te stellen. Je kan het maar 1 keer doen en zeker geen spijt van dat we voor Van der Spek heb gekozen!

Communicatie lijnen kort, altijd bereikbaar.

Komt veel op je af. Denken mee. In een korte tijd een heel mooie dienst gecreëerd. Fijne herinnering om op terug te kijken.

respectvol persoonlijk

Wij zijn door Andrea prima begeleid, met respect en zeer persoonlijk.

Service begrip en professionele ondersteuning

Het is fijn om in een bijzondere en emotionele periode hulp en ondersteuning te krijgen. Jill is een fijne ondersteuning voor ons geweest

Uitstekend verzorgd en goede begeleiding

Heel erg goed

Correcte benadering en goede advisering. Mede dankzij Van der Spek uitvaart in de persoon van Hans Mast een waardig afscheid gerealiseerd

Zeer positief ervaren

Wij zijn zeer goed begeleid bij de voorbereidingen en tijdens de begrafenis. Hartelijk dank voor het medeleven en organiseren van de begrafenis van onze moeder. Namens ons allemaal, veel dank.

Volledig volgens de wensen van de overledene uitgevoerd

Wensen waren bekend, uitvoering zonder problemen gegaan Bekende uitvaartleider die voor ons de nodig rust en vertrouwen gaf Thuis opgebaard, netjes gekoeld,glazen deksel Gedragen op de schouders naar de laatste rustplaats Muziek bij het familiegraf was ontroerend Wij hadden al eerder met Van der Spek begraven en dat voelde toen goed, dus nu weer gekozen Verwacht dat de prijs navenant is aan de service

Had het niet beter kunnen treffen dan met Rick Oversluizen

Ik heb als eventmanager samengewerkt met Rick Oversluizen tijdens een extreem verdrietig afscheid van een jong meisje. De persoonlijke en aangename wijze waarop hij het hele voortraject en met name ook de gehele uitvoering heeft begeleid was echt uitzonderlijk. Diepe buiging voor Rick en zijn team. Ik hoop dit nooit meer te hoeven meemaken, maar als het dan toch "moet" dan weet ik wel bij wie ik moet zijn. Nogmaals dank, we hebben er met z'n allen het mooiste afscheid denkbaar van gemaakt!

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.