Volledig passend bij de wensen van onze moeder.

Was keurig en respectvol.

In onze ogen is alles netjes en respectvol verlopen. Uw medewerking en begeleiding waren heel goed.

Geen verkooppraatjes, maar een respectvolle benadering voor de situatie. Meedenken met de wensen van de overledene en familie, en aangeven wat de diverse mogelijkheden waren voor de uitvaart. Ook de uitvaart bijeenkomst tot in de puntjes verzorgd. Namens mij en mijn familie nogmaals bedankt.

Bij de binnenkomst van uitvaartbegeleider waren alle zorgen over de uitvaart voorbij.

Elke denkbare tekst of oplossing is al lang bedacht. Ligt vast in boeken. Je hoeft alleen maar te kiezen.

Hele goede ervaring

Fijn contact met mevr. Andrea Versteeg. Heldere afspraken kunnen maken, die ook allemaal uitstekend zijn opgevolgd. Veel aandacht bij de begeleiding voor de wensen van de kinderen. Geen druk of gehaast, ook niet nadat de afscheidsdienst iets langer duurde dan gepland. Dank daarvoor.

Alles was naar wens.

Fijn dat heel veel voor je werd gedaan.

Prachtig

Heel mooi gedaan goede begeleiding alles was zo mooi ben erg tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de beschaafde en zeer vriendelijke wijze waarop alles wordt geregeld.

Van der Spek is sinds de begrafenissen van mijn eigen grootouders een begrip in onze familie. Elke begrafenis ervaren we als een waardig en goed begeleid afscheid van onze dierbaren.

Perfecte begeleiding

Zeer tevreden over de gehele begeleiding !

Van der Spek heeft een warme en nette uitvaart voor ons geregeld. Alles verliep zoals wij het wilden.

Wij zullen dit bij een ieder ander aanraden

Ik heb de uitvaart van mijn broer als zeer professioneel en menselijk ervaren.

Hoge kwaliteit uitvaart

Bijzonder attent, heldere, duidelijke uitleg en bijna persoonlijk betrokken. Hartelijk dank

uw firma heeft zich gekenmerkt door kwaliteit, professionaliteit en inlevingsvermogen

Onderstaande brief heb ik aan Van der Spek verstuurd per mail ([email protected]) op 11 december 2023. graag verwijs ik daarnaar. Rotterdam 12 december 2023. Ref. : 202303053 Aan de directie Van der Spek, uitvaartonderneming. Middels deze brief wil ik u en uw firma bedanken voor uw bijdrage aan de uitvaart van mijn overleden broer Lex Keuning. Onze eigen beleving als familie, maar ook de vele positieve waarderingen, die wij hebben mogen ontvangen na afloop, getuigen van een zeer indrukwekkende en waardige plechtigheid, waarin de rol van uw firma essentieel was. De herdenkingsdienst in Willemstad en de crematie in Zwijndrecht was denkelijk ook voor uw firma niet standaard en waarschijnlijk bovengemiddeld complex. Dat heeft uw firma er niet van weerhouden om alles tot in detail goed te regelen. De gehele organisatie heeft zich gekenmerkt door een grote mate van kwaliteit en professionaliteit. Zoals gezegd, dit alles is voor een belangrijk deel te danken aan de inbreng van uw firma. Ik wil u verzoeken onze dank over te brengen aan de betrokken medewerkers. Hierbij dient de rol van Nienke van der Spek als uitvaart begeleider een speciale vermelding. Wij zijn dankbaar voor haar persoonlijke inbreng bij deze uitvaart. Haar attitude richting ons als nabestaanden, haar efficiency en de stijlvolle representatie tijdens de voorbereiding en de uitvoering van de plechtigheid, was het absolute hoogtepunt in de organisatie. En heeft in hoge mate bijgedragen aan het ontzorgen van ons als familie. Hoogachtend Ir. P.J. Keuning Larikslaan 148 3053LE Rotterdam

Respectvol

Netjes en respectvol, alles goed geregeld. Hele fijne mensen die begrip hebben voor je verlies en je ondersteunen bij het regelen van alle zaken.

Onlangs is mijn man overleden en raakte ik (zijn vrouw) enigszins In paniek over hoe e.e.a. geregeld moest worden. Een goede kennis raadde mij “Van der Spek Uitvaart” aan. Die raad heb ik opgevolgd, waar ik geen spijt van heb ! Er werd meteen een afspraak gemaakt dat één van hun medewerksters een middag langs zou komen om samen, met nog enkele van mijn familieleden, e.e.a. te regelen en af te spreken. Aan dit gesprek, in een rustige omgeving, heb ik héél véél gehad. Alles werd rustig uitgelegd, desnoods zelfs meerdere malen ! Op de dag van de begrafenis liep alles precies zoals we het gepland hadden zonder “nare” verrassingen !

Respectvol

Keurig en respectvol hoe mijn moeder na haar overlijden is verzorgd en begraven is, supertrots!

Naar volle tevredenheid

Vanaf het eerste contact tot aan het eind hebben wij uw begeleiding en uw organisatie als bijzonder meelevend en respectvol gevonden. Alles ging met begrip en een goede inleving van uw kant. Was voor ons bijzonder waardevol. Onze hartelijke dank.

Mooie gedenkwaardige uitvaart

Na een heel positieve ervaring met betrekking tot de uitvaart van mijn moeder tijdens de corona periode in 2020 is helaas mijn vader in november 2024 ook overleden en hebben wij besloten dit weer via Van Der Spek te organiseren. De communicatie verliep perfect en wederom hebben zij een zeer mooie en gedenkwaardige uitvaart georganiseerd.

Heel goed verzorgd

Zeer vriendelijke medewerkers, alles keurig verzorgd.

Professioneel en begaan met alles

Wij hebben de uitvaart en alles er op heen als zeer positief ervaren, zeker het meedenken van Justina Pouw, zeer vriendelijke dame, die haar werkmet passie doe

Erg te vreden

Wij zijn goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Bij hulp zijn ze bereid om te helpen, naast de dingen, die geregeld moeten worden voor de begrafenis. Medewerkers zijn erg vriendelijk, begripvol en behulpzaam. Je ziet duidelijk dat ze naar eerbied handelen en dat ze er zijn voor de nabestaande. Ze helpen bij het meedenken voor uitvaartdienst en geven tips en ideeën.

Zeer professionele en fijne begeleiding

Wij hebben de begeleiding van Van der Spek als zeer professioneel en fijn ervaren. Over alles is goed na- en meegedacht. Wij zijn goed meegenomen in de voorbereiding van de uitvaart en zijn erg tevreden over de plechtigheid zelf.

mooi

de plechtigheid was heel mooi en heel goed geregeld. Al onze wensen waren prima uitgevoerd. De mevrouw die ons heeft begeleid was super!!

Uitmuntend

Betrokken, professioneel, meedenkend, persoonlijk, altijd bereikbaar.

Goede Service

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.