Uitstekende service! Vakkundige mensen. Top bedrijf!

WDM is een bedrijf waar je eenvoudig een bestelbus of vrachtwagen kan huren. Voertuigen zijn schoon en uitstekend onderhouden. Mensen van WDM zijn kundig, vriendelijk en zeer behulpzaam. Fijn bedrijf!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Al eerder bij WDM een bestelbus gehuurd.
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via Google

Fijne partij, goede service.

WDM heeft goed materieel. De gehuurde bus had een laadklep wat een absolute meerwaarde heeft. Afspraken m.b.t. extra km’s zijn duidelijk en worden correct gehanteerd. De ronde om de kleine schades te bekijken, voorafgaande aan vertrek, geeft vertrouwen. WDM maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na. Dieselverbruik van vrachtbus valt mee , 1 liter op 10 Km.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Relatief dichtbij
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Web + bus gezien een straat verder

Goed geregeld

De contacten van te voren waren prima geregeld. Afhalen op zaterdag morgen duurde erg lang. Afhandeling prima. Auto prima

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? dicht bij
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? internet

Scherpe prijs, goede auto en snelle reactie

Snelle offerte, auto stond klaar op afgesproken tijdstip, was een fijne auto, goede prijs kwaliteit en een snelle afhandeling na inlevering.

Beter vind je niet

De wagen gereserveerd, ik ben keurig op de hoogte gehouden toen bleek dat de wagen die was gereserveerd langer weg bleef. Het alternatief was keurig alles stond klaar, ook het inleveren was geen probleem. Na een dag de borg weer terug gestort, volgende keer weet ik waar ik moet zijn als dochterlief weer een andere kamer heeft gevonden.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Prijs en het aantal kilometers dat was inbegrepen, 400km dan hoef je in nl niet bang te zijnsoordelen extra km
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Internet

Ook op zeer kort termijn een busje geregeld snel en goed , geweldig

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Dicht bij mij in de buurt en nette auto’s
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Kom er al een aantal jaar

Voor iemand die de eerste keer een bus huurde ging het erg soepel

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik kon de bus s'ochtends ophalen en s'avonds gewoon weer droppen na sluitingstijd omdat ze een depot hebben voor hun sleutel. Ik raad deze verhuurder aan iedereen die een bus wilt huren aan!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Goedkoper dan anderen
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Google

eenvoudig reserveren, zeer nieuw wagenpark, duidelijke afspraken, snelle afhandeling

3x in een maand i.v.m. verhuizing verhuisbusje gehuurd. Zeer meedenkend bedrijf, duidelijke communicatie, duidelijk contract en kleine lettertjes besproken. zeer tevreden over service!!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? op aanraden
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? op aanraden

Goede en persoonlijke service.

Er werd goed meegedacht in mogelijkheden. Een voorspoedige verhuizing gehad met dank aan WDM.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Hoog op Google

Alles klopte

Auto stond op de afgesproken tijd voor me klaar met een volle tank en schoon na de vorige gebruiker. De afhandeling bij het ophalen van de auto verliep snel en probleemloos. Samen de auto bekeken en netjes een overzicht ontvangen van de kleine beschadigingen, die de auto had. Volgende keer ga ik beslist weer naar WDM.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? moest een aantal verhuisdozen vervoeren
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Ja
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? kende het bedrijf nog van een eerdere gelegenheid

Prima!

communicatie, de bus zelf, ontspannen houding vd verhuurder

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? locatie en prijs
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? internet

Altijd goede service

We worden hier altijd goed geholpen en bij onze afgelopen verhuizing konden we zelfs de bus al kosteloos een halve dag eerder ophalen.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Hier huur ik altijd
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via familie

Uitstekend geregeld, duidelijk

Voor het vervoeren van spullen naar Italië waren we op zoek naar een bestelbus. Na een aantal omzwervingen op het net zijn we bij WDM terechtgekomen. We hebben het contact met WDM als zeer prettig, meedenkend en vol vertrouwen ervaren. Daarvoor konden we vooraf de bestelbus komen bekijken en de nodige vragen stellen. Al met al een bedrijf dat we graag willen aanbevelen en zullen bij een eventuele volgende gelegenheid weer van hun diensten gebruik maken.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Persoonlijk contact
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via de site

Prima bus, prima prijs

Bus gehuurd voor lange rit 200km, stuurde en remde prima, geen trillingen, 180.000km op de teller maar door goed onderhoud niet van gemerkt. Bus was schoon binnen en buiten, kortom: ik kom hier terug.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? 400km inclusief aanbieding
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? web

beschikbaar stellen prima, afrekenen slecht gevoel aan overgehouden

Afrekenen snap ik niet. Pin 400 euro incl borg. Huurtarief 91.96 incl BTW, maar uiteindelijk storten jullie 291.54 terug. Kosten 108.46 ipv 91.96. Onduidelijk en geeft geen goed gevoel. Klant moet weer achter zijn teveel betaalde geld aan!

• Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Nee
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? N.v.t.

Een klantvriendelijk bedrijf dat prijs en kwaliteit duidelijk voor ogen heeft!

Na het reserveren kreeg ik prompt een bevesting. Toen bleek dat de gehuurde bus door de vorige klant langer gehuurd bleef, kreeg ik per ommegaande een ruimere wagen, waarbij zelfs het extra brandstofverbruik gecompenseerd werd. Bij het afhalen een net kantoorvoorkomen en een schone wagen. Borg ook weer snel retour ontvangen. Kortom: een toegewijd bedrijf dat kwaliteit levert tegen een acceptabele prijs!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Breed assortiment tegen acceptabele prijs
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via internet

Autoverhuur zoals het hoort te zijn

Zeer vriendelijke en behulpzame partij.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Prijs, kwaliteit en service

Volgende keer weer wdm

Een hele nette bus ,schoon ,gewassen en een goede vriendelijke service . En de prijs was oké Kortom kan iedereen wdm aanbevelen.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Zag er verzorgd uit
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via internet

Goed geregeld

Ik ben goed geholpen, duidelijke uitleg en ik had inderdaad de volgende dag mijn geld weer op mijn rekening staan. De auto was goed, een aanrader

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Zag er betrouwbaar uit

Makkelijk, snel en helder

Verhuisbus gehuurd en de prijs was duidelijk incl. wat er allemaal in d eprijs zit. Tijdelijk 400 km vrij en een goed onderhouden bus.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Prijs kwaliteit verhouding is goed
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via familie

Nette service

bus zag er zeer goed uit en in ben heel vriendelijk en goed geholpen door Richard. Volgende keer huur ik wederom hier!

Prima geregeld

Een ochtend een bestelbus gehuurd. Helaas was de kleinste variant niet meer beschikbaar, dus voor een grotere bus gekozen. Prijs was goed, met name vanwege de actie van 200km vrij bij een dagdeel. Bus was netjes, je krijgt een keurig schaderapport met foto's vooraf. Ook financiële afhandeling achteraf (restant van borg terugboeken) ging snel en soepel. Vriendelijk geholpen en zeker voor herhaling vatbaar.

Goed en duidelijk!

Goede ervaring en goede service! Bij eventuele vragen wordt er de tijd genomen om deze zo goed mogelijk te beantwoorden en af te handelen.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Goede ervaring en goede service.
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Ja
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via via.

Geweldig!!!!

Top ervaring!! Kreeg direct antwoord op een vraag die ik per mail had gesteld. Werd uitstekend meegedacht, waren super flexibel. Dag vantevoren werd ik gebeld om bus eventueel al op te komen halen als extra service. Op dag van huur stond alles al helemaal klaar, mooie schone voertuigen in perfecte staat. Super vriendelijk personeel, uitstekende uitleg, borg direct volgende dag terug gestort. Als je een bus moet huren zoek dan niet verder en bel WDM!!!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Uitstekende service en prijs
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Zoekmachine internet

Over wdm-autoverhuur

WDM is al meer dan 35 jaar een flexibele partner voor tijdelijke vervoersoplossingen. Of je nu voor kortere of langere tijd wilt huren, zakelijk of privé, klein of groot. Voor elke vervoerwens leveren wij maatwerk. Aan bedrijven en organisaties bieden wij zelfs een speciale afleverservice. Wij Denken Mee, Wij Doen Meer: WDM. Bij WDM autoverhuur streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en optimale ervaring voor u als klant. Onlangs hebben wij u mogen helpen met uw mobiliteitsbehoefte, wij vinden het erg belangrijk om van u te horen wat uw ervaring geweest is. Wilt u een (korte) review over ons schrijven? Hiermee helpt u ons om de beste service te leveren!