Niet voor de klant bezig

Ik heb twee busjes gehuurd en kreeg daarvan gelijk de bevestiging. Uiteraard het verzoek om deze bevestiging te reserveren wat ik ook per omgaande via de mail heb gedaan. Op mijn telefonische verzoek de volgende dag om het te bevestigen kreeg ik de info dat ze druk waren maar zouden bellen. Ik heb vier dagen lang dagelijks gebeld en de laatste inhoudelijke mededeling was dat ze nog niet aan mijn mail waren toegekomen. Op de 5e dag vroeg ik om duidelijkheid, die kwam toen aarzelend, het ging toch niet door. Ik heb er geen problemen mee dat iets van overmacht ontstaat, maar om 5 dagen lang achter hun order aan te lopen is echt de omgekeerde wereld. Het verzoek om excuses duurt inmiddels 5 weken, ze reageren nergens meer op. Dat is op zich ook voorspelbaar, ze doen nergens wat aan. Gezien de recensies begrijp ik dat ik niet de enige ben.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? dichtbij
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? website

Asociale mensen

Asociale mensen die er werken. Auto bestellen om 7 uur om worden vertelt dat het ps om 8 uur is. Ook al laat je bestelling zien voor 7. Om vervolgens worden vertelt dat je kan oprotten als je het je niet zint. Nooit maar dan ook nooit hier meer wen auto huren.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Liever niet. Echt waardeloos bedrijf
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Jammer genoeg door aanbevelingen dit nooit meer

Teleurgesteld

8 dagen moeten wachten op terugstorten van de borg en we moesten over de 10 euro aftanken én over de benzine nog btw betalen. Heel vreemd. En bellen of mailen hielp niet. Vreemde facturering houden ze er op na.

• Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Nee
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? N.v.t.

Exorbitante hoge borg 900 euro

Verhuur service prima, auto voldoende. Terugbetaling van borg laat opzich wachten, 48 uur na inlevering van voertuig geen terug betaling van de borg. Meerdere malen contact gezocht geen concreet antwoord wanneer terug betaald wordt. Het direct innen gaat prima maar het uitkeren vinden lastig.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Aanbevolen
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Nee
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via via.

Goede ervaring, vriendelijke medewerkers.

Ik ben zeer netjes geholpen door de medewerkers van WDM.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? WDM zit ini Nieuwegein en je hoeft geen account aan te maken om een auto te huren.
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? internet

Bus stonk en kilometers klopten niet

Na een eerdere positieve ervaring heb ik nu een mindere. De bus die ik huurde stonk erg. En toen de factuur binnenkwam, stonden er 3 keer zo veel kilometers op als ik had gereden. Dat heb ik laten weten per mail en daar kreeg ik geen reactie op.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Goede ervaring
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Op de fiets

Proactief. Meedenkend en super service

Fijne mensen, bereid tot meedenken en in oplossingen denken.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Op zondag bereid een auto te verhuren
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Google

Afgelopen weekend voor een vrijgezellenfeest een 9-persoonsbusje gehuurd. Busje was prima in orde, 4 wielen en een stuur. Waar ik vooral zo over te spreken ben is het bedrijf zelf... Wat een verademing vergeleken met veel andere verhuurders. Vriendelijke mensen, correcte service en nog gewoon eerlijke prijzen. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede huurauto.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Flexibiliteit, goed contact, eerlijke prijs
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Internet

Top geregeld en een goede bus.

Op een makkelijke manier een grote bus kunnen huren. De bus had al wel wat kilo.eters op de teller maar zag er netjes uit en reed als een zonnetje. Binnen een dag de verrekening van de borg teruggestort. Aanrader

Goed geregeld!

Voor de verhuizing een bestelwagen gehuurd. Snel, correct en een keurige bus! Ga zo door, mannen!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Positieve referentie
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Google

Helaas geen vrachtwagen ondanks mijn reservering.

Heb mijn moeder moeten verhuizen en een vrachtwagen vastgelegd. Op de dag dat de verhuizing zou plaats vinden bleek de vrachtwagen al aan iemand anders verhuurd. Helaas was de medewerker ook weinig toeschietelijk om mij te helpen. Ik raad u aan om minimaal van te voren nog te checken of uw busje of vrachtwagen nog wel beschikbaar is. Verder wordt je verteld dat ze klachten serieus nemen. Helaas blijkt het tegendeel waar. Heb alle gegevens naar hen gestuurd zoals beloofd. Helaas nooit meer iets van gehoord.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Had een vrachtwagen in de buurt van Utrecht nodig
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via Google

Prima bestelwagen

Prima bestelwagen Reed goed stuurt goed en de laadlift is natuurlijk geweldig om te verhuuizen.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? goed en niet te duur
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? naamsbekendheid

Afspraak niet nagekomen

Afrekening blijft uit. Filiaal Nieuwegein. Geen eindafrekening en geen terugstorten borg restant. Dit is wel de toezegging. Duim naar beneden, want het betreft hier cash.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? N.v.t.
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? N.v.t.
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? N.v.t.

Prima ontvangst en afhandeling

Professionele ontvangst en auto controle vooraf. Snelle afhandeling achteraf

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Lage prijs, hoge kwaliteit
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Familie met positieve ervaring

Goeie service en prima prijs

Perfecte service. Ik kreeg een upgrade naar grotere wagen en kreeg de mogelijkheid deze de avond voor verhuizen al op te halen. Alles werd rustig uitgelegd bij ophalen ze namen echt even de tijd om je vragen te beantwoorden.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Goeie ratings

conform afspraak

Wel duur, maar alles volgens afspraak

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? wegens beschikbaarheid korte termijn
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? N.v.t.
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? google

Gewoon goed

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Prijs/kwaliteit
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? kennis

Goede service,snel geregeld!

Snel geregeld,goede service

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Kon ze al
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Kon ze al

Geweldige behandeling voor en na de verhuur

Een paar dagen voordat wij de huurauto nodig hadden hebben we gebeld en werden we duidelijk en snel geholpen. Op de dag stond de auto al klaar en na een snelle afhandeling van de papieren de betaling en auto controle reden we binnen 15 min weg. Schoon van binnen en buiten en soepele terugbreng regeling . Wij hebben de auto laat terug gebracht en konden de sleutels in een speciale (brieven) bus deponeren. De betaalde borg werd de volgende dag op onze rekening terug betaald. Super geregeld en vriendelijke mensen achter de balie. Fijn om er een auto te huren en voor een mooie prijs ! Klaas Nieuwenhuijsen Nieuwegein

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Dichtbij huis
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Internet

Goede uitleg van de auto

Vriendelijke ontvangst en info. Correcte inname van de auto.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Via busjehuren
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Via busjehuren

Geweldige service en zeer vriendelijk personeel

Bij het reserveren krijg je al een goed gevoel. Bij het ophalen van de auto, zeer professioneel een rondje rond de auto, even naar de kleine schades kijken. En keurig ook de schade die ik niet zag netjes aanwijzen. Dan weet je dat het geen oplichters zijn. Inleveren ging erg makkelijk, auto netjes parkeren en sleutel in de bus. En geen verrassingen achteraf. Een van de weinige bedrijven waar een klant als een klant wordt behandeld.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Een keer een auto van hun zien rijden.
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Puur toeval

Goede service gloed nieuwe bus

Perfecte bestelbus voor een verhuizing gehuurd. Handig dat je de bus vroeg kan ophalen en ook laat terugbrengen.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Eerdere ervaring
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Zoeken naar WDM

Keurig geholpen zowel aan de telefoon als bij de balie om de auto op te halen .. Alles liep soepel. Alles via de mail en de borg netjes de volgende dag terug gestort.

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Dicht en goede review

Vlotte afhandeling, prima service

Zowel ophalen als inleveren ging snel en probleemloos. Auto was schoon en netjes

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Dichtbij
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Google

Uitstekend wagenpark en super service!

Bij WDM word je altijd goed en snel geholpen. Zeer vriendelijk en een mooi wagenpark. Ook de huurcondities zijn helder en scherp!

• Waarom heeft u voor Wdm autoverhuur gekozen? Prettigste autoverhuur in de omgeving van Utrecht!
  • Zou u Wdm autoverhuur aanbevelen bij andere? Ja
  • Hoe bent u bij WDM gekomen? Meerdere malen hier al gehuurd.

Over wdm-autoverhuur

WDM is al meer dan 35 jaar een flexibele partner voor tijdelijke vervoersoplossingen. Of je nu voor kortere of langere tijd wilt huren, zakelijk of privé, klein of groot. Voor elke vervoerwens leveren wij maatwerk. Aan bedrijven en organisaties bieden wij zelfs een speciale afleverservice. Wij Denken Mee, Wij Doen Meer: WDM. Bij WDM autoverhuur streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en optimale ervaring voor u als klant. Onlangs hebben wij u mogen helpen met uw mobiliteitsbehoefte, wij vinden het erg belangrijk om van u te horen wat uw ervaring geweest is. Wilt u een (korte) review over ons schrijven? Hiermee helpt u ons om de beste service te leveren!