Jammer dat de site klanten vertellen onze reactie na een update van hun systeem niet terug heeft gezet ondanks meerdere keren het verzoek hierom. Misschien moeten ik klanten vertellen maar eens gaan beoordelen. Daarom nu maar zelf weer reactie plaatsen, dus een late datum van reactie maar dat klopt dus niet helaas. U bent bij ons gekomen voor de aanschaf van een Laguna Automaat uit 2011 en 65000 km. die jonger was, dan uw inruilauto en 100.000 km minder gelopen heeft en luxer is uitgerust. Deze hebben we keurig afgeleverd met een algehele onderhoudsbeurt te weten olie en oliefilter,bougies,luchtfilter en interieurfilter. Tevens zijn vervangen de ruitenwisserbladen,de remblokken voor en achter en 4 nieuwe Michelin banden gemonteerd. Ook is de remvloeistof ververst en airco service uitgevoerd. U heeft tevens onze pechhulp-dienst pas Europa gekregen en 6 maanden Bovag garantie. We hebben de auto op een woensdag middag afgeleverd aan u en op de eerste Maandag belde u ons op hoe we de kosten gingen vergoeden die u had gemaakt, zijnde een onderhoudsbeurt en nieuwe stabilisatorstangen bij u plaatselijke garage zonder overleg met ons. We hebben u toen in twee telefoon gesprekken uitgelegd dat de onderhoudsbeurt in ieder geval niet wordt vergoed omdat we die net zelf hadden uitgevoerd, en de stabilisatorstangen vonden we ook een vreemd verhaal, omdat als ze zo slecht waren zoals u beweerde, u het bij uit de woonwijk bij ons rijden waarschijnlijk al wel gelijk gehoord zou hebben en had kunnen omkeren, tevens had u ook de vervangen onderdelen niet. We hebben u die dag twee keer uitgelegd dat de garantie in de basis altijd bij ons moet worden uitgevoerd, en dat u altijd contact met ons moet opnemen als er iets is tijdens de garantieperiode om tot een oplossing te komen. Echter werden we van de week weer verrast door u met een zeer hoge rekening voor het vervangen van de aircopomp, dit was bij een dealer uitgevoerd omdat u claimde niet meer te kunnen rijden. Echter heeft u niets met ons overlegt en u had ook geen onderdelen meer, we hebben toen zelf de dealer gebeld om de onderdelen op te vragen deze waren volgens de dealer niet meer beschikbaar. We hebben uit coulance een deel van de rekening vergoed, waar wij niet tot verplicht waren. Had u contact met ons opgenomen was dit keurig opgelost voor u. Tevens meld u hier ook gebreken die u aan ons niet gemeld heeft en ook daar kiest u zelf voor. Ook noemt u een inruilprijs die lager is dan we u hebben gegeven, en u ook uitgelegd bij controle van de auto waarom u die inruilprijs kreeg want er moesten nog wel een paar dingen aan de inruil auto herstelt worden. De kosten die u noemt 76 euro zijn niet besproken en ook bijzonder goedkoop voor het vervangen van twee stabilisator stangen, omdat ze per stuk 60 euro kosten en nog gemonteerd moeten worden. Tevens noemt u ook dat u navigatie niet meer werkte, dan hadden we dit in ieder geval gemeen. Bij het naar binnen rijden van uw oude auto bleek het SD kaartje niet meer aanwezig, dit zou u ons doen toe komen we zijn nog altijd in afwachting. Tevens loopt de garantie op dit moment nog, dus u kan zich altijd nog tot ons wenden om de eventuele gebreken op te lossen. Met vriendelijke groeten Auto Citrus
Sinaasappelstraat 177 2564 EP S-gravenhage
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.