zeer persoonlijke en inhoudelijke dienstverlening

Altijd de tijd om te luisteren en uitgebreid de klant te informeren over de noodzakelijke werkzaamheden. Niet gericht op zoveel mogelijk reparaties maar naar mijn mening vooral om de goede relatie met de klant vast te houden.

Geweldig zoals altijd

Goede service, vriendelijk geholpen, helemaal top!

Voel me er veilig

Aardig, inlevend, deskundig, efficiënt, vindingrijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en vakkundig geholpen. Eerlijke prijzen en duidelijke communicatie.

Goed, eerlijk bedrijf

geen gezeur gewoon geweldig!

Top garage en service

John woont tegenover mij en neemt mijn auto mee als er iets aan gedaan moet worden. Eind van de dag staat hij weer voor de deur. Waar vind je een betere service?? Niet dus!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, zoals ik gewend ben.

Enige opmerking. Graag de tenaamstelling van mijn factuur op A.N.L. van Rijswijk, staat nu op naam van mijn echtgenote. Zij heeft twee rekeningen bij jullie lopen?

Prima zaak waar ik al bijna 20 jaar kom

Ik kom hier al zo lang! Sedert 2003 de beste garage die ik ken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al vele jaren professioneel en betrouwbaar

Al vele jaren kunnen we rekenen op de steun en de expertise van Autocitrus bij zowel aankoop als onderhoud van de auto.

Overtrof m’n verwachting

Mijn auto is weer gedegen onderhouden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snelle service wanneer de nood het hoogst is

vroeg in de ochtend problemen met mijn auto. die had ik die dag echt nodig om enkele, voor mij belangrijke afspraken, na te kunnen komen. mij auto werd meteen op de brug gereden en binnen een uur stond hij weer helemaal in orde op straat. geweldige service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd behulpzaam als de oudjes iets niet weten

altijd behulpzaam als de oudjes iets niet weten

Super service , klantvriendelijk

Auto-Citrus is een bedrijf die staat voor service , klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid . Ik kom al jaren bij auto-Citrus , en zal iedereen aanbevelen om zijn of haar auto daar te brengen voor onderhoud of voor de aanschaf van een nieuwe / gebruikte auto.

Goede service verstand van zaken

Goede service verstand van zaken

Prima advies + betaalbaar onderhoud! Gewoon een goeie garage

Ik ben ondertussen met mijn 4e auto in onderhoud bij Autocitrus en zeer tevreden over de service, advise en prijs. Onderhoud uitgevoerd op 2x Volkswagen Passat, 1x Volvo V70 en nu een Audi A6. Voor alle 3 de merken is voldoende kennis en kunde in huis! Ook het tarief/prijs is een stuk goedkoper dan een dealer-garage, wat een prettige bijkomstigheid is. Een aanrader dus.

zoals altijd prima werk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd correct en vriendelijk.

Al jaren klant.Duidelijke afspraken, overleg bij extra kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwaliteit en service zoals het hoort!

Kom hier al jaren, niet alleen voor onderhoud maar ook voor aanschaf. Altijd dik tevreden en voel me altijd meer dan welkom, top Heren en bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel servicegericht bedrijf !

Ik kom reeds jaren bij Auto Citrus en ben er zeer tevreden over. Je wordt telkens goed en keurig te woord gestaan en bovenal goed geholpen. Goede service, vakkundige monteurs voor een eerlijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf IK ben al jaren klant. In dit niet zo grote bedrijf kennen de mensen je en krijg ik op mij behoefte afgestemde adviezen. Reparatie en service zijn altijd uitstekend , net als de koffie

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf die laguna die te koop staat komt bij mij vandaan heb ik ingeruild voor 5100 euro meer kreeg ik niet.\r\nauto is altyd goed ondrhouden.\r\nHeb een andere laguna daar gekocht ook goeie auto alleen stabiliteit stangen waren verrot heb nieuwe laten onderzetten kosten 76 euro kan ik niet voor naar den haag ryden en nav. werkt niet goed geen life moet nieuw frontje in ben bij renault geweest \r\nJammer van deze kosten had ik niet verwacht .mvr gr\r\nNog wat vergeten elec.portieren werken niet goed

Jammer dat de site klanten vertellen onze reactie na een update van hun systeem niet terug heeft gezet ondanks meerdere keren het verzoek hierom. Misschien moeten ik klanten vertellen maar eens gaan beoordelen. Daarom nu maar zelf weer reactie plaatsen, dus een late datum van reactie maar dat klopt dus niet helaas. U bent bij ons gekomen voor de aanschaf van een Laguna Automaat uit 2011 en 65000 km. die jonger was, dan uw inruilauto en 100.000 km minder gelopen heeft en luxer is uitgerust. Deze hebben we keurig afgeleverd met een algehele onderhoudsbeurt te weten olie en oliefilter,bougies,luchtfilter en interieurfilter. Tevens zijn vervangen de ruitenwisserbladen,de remblokken voor en achter en 4 nieuwe Michelin banden gemonteerd. Ook is de remvloeistof ververst en airco service uitgevoerd. U heeft tevens onze pechhulp-dienst pas Europa gekregen en 6 maanden Bovag garantie. We hebben de auto op een woensdag middag afgeleverd aan u en op de eerste Maandag belde u ons op hoe we de kosten gingen vergoeden die u had gemaakt, zijnde een onderhoudsbeurt en nieuwe stabilisatorstangen bij u plaatselijke garage zonder overleg met ons. We hebben u toen in twee telefoon gesprekken uitgelegd dat de onderhoudsbeurt in ieder geval niet wordt vergoed omdat we die net zelf hadden uitgevoerd, en de stabilisatorstangen vonden we ook een vreemd verhaal, omdat als ze zo slecht waren zoals u beweerde, u het bij uit de woonwijk bij ons rijden waarschijnlijk al wel gelijk gehoord zou hebben en had kunnen omkeren, tevens had u ook de vervangen onderdelen niet. We hebben u die dag twee keer uitgelegd dat de garantie in de basis altijd bij ons moet worden uitgevoerd, en dat u altijd contact met ons moet opnemen als er iets is tijdens de garantieperiode om tot een oplossing te komen. Echter werden we van de week weer verrast door u met een zeer hoge rekening voor het vervangen van de aircopomp, dit was bij een dealer uitgevoerd omdat u claimde niet meer te kunnen rijden. Echter heeft u niets met ons overlegt en u had ook geen onderdelen meer, we hebben toen zelf de dealer gebeld om de onderdelen op te vragen deze waren volgens de dealer niet meer beschikbaar. We hebben uit coulance een deel van de rekening vergoed, waar wij niet tot verplicht waren. Had u contact met ons opgenomen was dit keurig opgelost voor u. Tevens meld u hier ook gebreken die u aan ons niet gemeld heeft en ook daar kiest u zelf voor. Ook noemt u een inruilprijs die lager is dan we u hebben gegeven, en u ook uitgelegd bij controle van de auto waarom u die inruilprijs kreeg want er moesten nog wel een paar dingen aan de inruil auto herstelt worden. De kosten die u noemt 76 euro zijn niet besproken en ook bijzonder goedkoop voor het vervangen van twee stabilisator stangen, omdat ze per stuk 60 euro kosten en nog gemonteerd moeten worden. Tevens noemt u ook dat u navigatie niet meer werkte, dan hadden we dit in ieder geval gemeen. Bij het naar binnen rijden van uw oude auto bleek het SD kaartje niet meer aanwezig, dit zou u ons doen toe komen we zijn nog altijd in afwachting. Tevens loopt de garantie op dit moment nog, dus u kan zich altijd nog tot ons wenden om de eventuele gebreken op te lossen. Met vriendelijke groeten Auto Citrus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik daar altijd op de juiste en vriendelijke manier wordt behandeld. Men is deskundig en de service is goed. Voorzove ik kan beoordelen, rekent men niet de 'hoofdprijs'.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers van de firma Auto Citrus zijn uiterst bekwaam in het uitvoeren van beurten, APK keuringen, schadeherstel en het beantwoorden van vakkundige vraagstellingen. Men staat altijd klaar voor vragen en kleine reparaties. Zeer klantvriendelijk en service ten top!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende service en kostenplaatje, uiterst vriendelijk personeel.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Sinaasappelstraat 177 2564 EP S-gravenhage