Snelle service voor een eerlijke prijs!

Altijd klantgericht en meedenkend.

Altijd zeer behulpzaam

Kom er al vele jaren een aanrader voor velen die deze garage nog niet kennen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dure, maar zeer snelle APK keuring

APK laten doen van Renault Laguna uit 2011 voor ca. 60 euro. Wat aan de dure kant voor APK alleen, maar alles is wel gecheckt en was supersnel geregeld. Er werd ook buiten de APK om gedacht. Al met al zeer fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de beoordeling, we zijn zeker niet de goedkoopste voor de apk. Daar wij liever voor kwaliteit gaan dan voor kwantiteit. Wij raden echter aan de apk als mogelijk te samen met onderhoud uit te voeren, dan betaald u alleen de wettelijke afmeldkosten. De apk kost voor u auto normaal gesproken € 42.65 echter is er ook een achter wisser vervangen die trouwens geen apk afkeur was zoals gemeld. Vriendelijke groeten John van der Drift Auto Citrus

Auto Citrus: eerlijk, persoonlijk, deskundig en duidelijk!

Ik ben al klant vanaf het begin van het bedrijf en heb al mijn auto’s bij Auto Citrus gekocht en in onderhoud gehad. Bij problemen weet je waar je aan toe bent en krijg je een duidelijk advies. Je weet dat dit eerlijk is en kunt op ze vertrouwen. Het contact is persoonlijk en het advies is afgestemd op jouw situatie. Ook nu weer kreeg ik een duidelijk rapport van huidige en toekomstige kosten. Op basis daarvan en in overleg, heb ik besloten mijn auto in te ruilen en weer een volgende bij hen te kopen. Ik heb me daarbij niet ‘gedwongen’ gevoeld; ik had ervoor kunnen kiezen mijn huidige auto verder te gebruiken of ze kunnen vragen een andere auto voor me te zoeken. Kortom: een prima zaak die al jaren helemaal bij me past!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service zoals service zou moeten zijn!

Al jaren klant en altijd goed geholpen. Deskundig advies en ook altijd bereid mee te denken. Kortom een garage zoals iedereen zich wenst!

Zoals altijd, super!

Zoals ik gewend ben van Auto Citrus ook deze keer weer snel en vakkundig geholpen. Super service!!

Geweldig!!!!

Fijne garage, service top. vakmanschap top! aardig, koffie top!

top

Altijd behulpzaam en kwalitatief ijzersterk!

Super weer

Spiegelglas werd gelijk vervangen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor mij een prima kundige garage waar ik mijn auto aan toevertrouw.

Altijd een vriendelijk woord. Altijd tijd maken bij plotselinge problemen. Zeer kundige medewerkers. Er heerst een ontspannen en vriendelijke sfeer in de garage. Ik ben blij dat ik een klant ben van Auto Citrus.

MOET DE SERVICE NOG ERVAREN, BESTELLING IS NOG ONDERWEG

IN AFWACHTING VAN MIJN NIEUWE SLEUTEL

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en vriendelijke service.

Prima meedenkend bedrijf. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helemaal top, zoals altijd!

We zijn al vele jaren klant van Auto Citrus en we zijn nog altijd meer dan tevreden over advies, deskundigheid en services.

• Deskundigheid/Vakmanschap

de hele benadering van reparatie aan mijn wagen vond ik heel professioneel.

Door zich te verdiepen in de storingsmelding en het meedenken van Auto Citrus zijn de kosten van de reparatie laag gebleven.

very good

I am very happy with the car I purchased from Auto-Citrus. The transation was concluded very smoothly, and the personnel I dealt with were very efficient and friendly.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al heel lang onze garage, nooit een slechte ervaring

Mijn vrouw en ik komen al vele jaren bij auto Citrus en kennen Freek Reijnenberg nog veel langer. Nooit een slechte ervaring, als er al iets was, keurig opgelost! Kwaliteit, vakmanschap, servicegericht en redelijke prijzen. Graag nog vele jaren klant! M.i. beste garage van Den Haag.

Oerdegelijk en betrouwbaar.

Ik ben inmiddels 30 jaar klant bij garage Autocitrus en het is elke keer een genoegen om daar binnen te stappen. De sfeer is uitstekend en persoonlijk. Maar het belangrijkste is dat er oerdegelijk werk wordt geleverd. Je weet als klant altijd precies waar je aan toe bent. En dat is heel belangrijk, want zonder vertrouwen in je garage is autorijden geen ontspannen aangelegenheid. Een goede garage komt het autorijden en de verkeersveiligheid ten goede. Bedankt!

De beste service

Ik ben wel is waar bevooroordeeld maar een betere buurman en garagehouder kan ik mij niet wensen. Inmiddels 3 auto’s bij Auto Citrus gekocht. En als er ooit nog een ander auto moet worden gekocht, welk merk dan ook, dan is er maar 1 garage en 1 garagehouder die in aanmerking komt Geweldig!!!!!!!

prima service

duidelijke taal goede service

uitstekend !

Ik kom zo'n 1 keer per jaar bij Auto Citrus met mijn 15 jarige Rover 75 voor de APK gekoppeld aan een beurt en dat bevalt uitstekend: de vakmensen weten wel raad met deze Renaultvreemde auto. Voor service en deskundigheid geef ik een 9 (er moet ruimte overblijven...) en prijs/kwaliteit is zonder meer een 10.

Service was boven verwachting

Net eventjes wat meer gedaan dan ik verwachtte, altijd fijn bij een garagebedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al heel veel jaren een trouwe klant

Voor ons is er geen betere garage. In de tijd dat ik nog autorijles gaf en ik heel erg afhankelijk was van een goede en betrouwbare garage heeft Auto Citrus mij NOOIT in de kou laten staan. Ze hebben altijd hun uiterste best gedaan om mij bij te staan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele garage met vriendelijke medewerkers die altijd voor je klaar staan.

Kom hier al meer dan 30 jaar en heb verscheidene auto’s gekocht, zowel nieuw als 2e hands. Vanaf het eerste moment happy geweest. Leveren goed werk tegen een faire prijs. Garantie is hier echt garantie, geen gezeur. En de koffie is lekker.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, lekker down to earth; no nonsense.

Altijd duidelijk en oplossingsgericht

prettig en vriendelijk contact

Nog weinig ervaring met de diensten van Auto Citrus. Maar heb besloten om het onderhoud aan mijn auto in het vervolg door Auto Citrus te laten uitvoeren.