Vijf sterren container, alles paste erin.

Op tijd geleverd, prima verder. Davinci badkamers is helemaal tevreden.

Snelle levering, tegen een eerlijke prijs

Bouwbak moest eerder komen, was geen probleem. Binnen 2 dagen weer opgehaald. Super.

Goed geregeld

Alles perfect geregeld volgende keer weer bij jullie als ik een container nodig heb

prima was op tijd

De chauffeur was op tijd en was een prima afmeting bak

Container niet geleverd maar wel betaald

We hebben een container besteld en betaald en die zou op 22/3/2023 worden geplaatst en die is dus niet geleverd , vanmorgend gebeld met bouwbak dat we ondertussen een andere oplossing hebben gezocht en ons geld terug willen. Nu afwachten wanneer geld terug word gestort!! Dit is dus geen goeie ervaring en NOOIT meer!!!

Geachte mevrouw Jennifer, Hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Door miscommunicatie had onze transporteur deze ingepland op 23-3 i.p.v. 22-3. Vandaar dat de container 22-3 niet is geplaatst. Helaas kregen wij direct van u te horen dat u het elders heeft ondergebracht. En hebben wij daardoor geen kans gehad om dit voor u op te lossen. Een goede oplossing hadden wij heel graag aan u voorgesteld. Uiteraard hebben wij zoals gevraagd het betaalde bedrag inmiddels teruggestort en dit staat z.s.m. op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl

Totaal niet ok

Jullie hebben ondanks vriendelijk vragen de bouwvak op 500m van het huis geplaatst. Al het bouwafval is middels kruiwagen er naartoe gereden. Ik zal jullie nooit meer vragen voor dergelijke opdracht.

Geachte heer/mevrouw Hoog, Allereerst hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Onze chauffeur stond op uw locatie en heeft u diverse malen geprobeerd te bellen en aangebeld op locatie. Helaas was u niet daar, en was u telefonisch niet bereikbaar. Voor de container was geen plek vrijgehouden voor de deur. En heeft de chauffeur naar eigen inzicht de container op de dichtstbijzijnde vrije plek geplaatst. Vriendelijke groet, team bouwbak.nl

een afvalbak snel en goed geregeld

Online alles te regelen en als je ergens niet uitkomt wordt je telefonisch netjes goed geholpen. Afspraken nagekomen. Fijn bedrijf.

Snel en correct

Bedrijf is zeer aan te bevelen!

Betrouwbare partner voor als je een laadbak nodig hebt

Quick and professional

The process was very easy. Ordered a container online. Received it as planned. The pick up was also very easy to do. Online. Very happy. I just miss a little client service contact like a quick phone call for confirmation or something. It lacks human contact

Top geregeld!

Snel geregeld, vriendelijk en komen afspraken na!

Perfecte plek voor je container!

Online alles invullen en de bak word op de plek gezet waar het mogelijk is. En ook blij met de mededeling om een vergunning aan te vragen bij de gemeente op hun pagina. Anders zou je zo een dikke boete kunnen krijgen. Super service dus ! En online ook weer de bak aanmelden voor retour super makkelijk!

Heel goed geregeld

Goede ervaring. Op tijd geplaatst en opgehaald.

Super eenvoudig geregeld

Via de website geregeld. Brengen en ophalen was makkelijk te bepalen en prima verzorgd

Prima geregeld.

Behulpzaam per telefoon , vriendelijke chauffeur , knap werk geleverd.

Duidelijke afspraken en op goede wijze nagekomen.

Zie hiervoor.

Uitstekend!

Opvallend goed service. Bak komt precies op het afgesproken tijdstip en wordt ook weer op tijd opgehaald. Heel eenvoudige website. Ik kan Bouwbak.nl zeker aanraden en zal bij een eventuele volgende gelegenheid hier weer gebruik van maken.

Ontspannen chauffeur, moest even wachten omdat er een bus in de weg stond. Geen probleem, bakkie koffie erbij, prima te pruimen. Dank voor de goede en snelle service!

Precies zoals het er staat. Geen gezeur.

Heldere website met goede relevante informatie. Vriendelijke chauffeur.

Keurig

Alles op tijd geleverd en weer opgehaald. Goede communicatie.

Dienstverlening was fantastisch!

Per telefoon en per e-mail contact gehad -duidelijk advies en rustige benadering. Chauffeur had op de dag van bezorging nog even contact met mij opgenomen om plaatsing van container te bespreken. Hij heeft extra moeite gedaan om mij tegemoet te komen en container perfect geplaatst. ENORM BEDANKT! Top!

Snel, betrouwbaar en netjes

Snel geleverd, netjes neergezet en heel netjes opgehaald.

Afspraken zijn nagekomen zoals deze zijn gemaakt.

Afspraken zijn nagekomen zoals deze zijn gemaakt. En dat is bijzonder prettig. Geen bijzonderheden. Kat in het bakkie.

perfect.

gemakkelijk te boeken netjes afgeleverd en geplaatst waar ik het graag wilde. en weer keurig opgehaald na dat ik de melding had gedaan dat dit kon.

Processorstraat 3

1033NZ Amsterdam

0341-202040

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.