Buitengewoon positief, alles correct verlopen

Goed geholpen en alles volgens afspraak.

Snel en eenvoudig geregeld

Via de website een bouwcontainer geregeld. Snel en eenvoudig.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Komen hun afspraken na

Snel, betrouwbaar, duidelijk

Heel tevreden. Ik twijfelde over de juiste container en werd direct telefonisch geholpen. Vriendelijk en duidelijk. Ophalen container en direct een nieuwe bestellen ging ook goed. Alles positief.

keurig en snel geregeld en geplaats

Was een super uitkomst en de container zag er keurig uit.

Top bedrijf

een net bedrijf welke afspraken nakomt en extra service levert.

super strak geregeld en super snel en meedenken

super strak geregeld en super snel en meedenken

Communicatie en levering lopen heel direct!

Communicatie en levering lopen heel direct en correct!

Prima service, en komt afspraken na !

Afvalcontainer voor huisvuil nodig gehad, en kan niet anders zeggen dan dat het bedrijf prima service heeft verleend, ook telefonisch contact gehad, en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanraden !

Brengen gaat goed ophalen een probleen

De container laten bezorgen met een telefoontje als ze in de buurt zijn TOP. Maar het ophalen van de container is een ander verhaal, daar heb ik 4x voor moeten bellen. En dan halen ze een verkeerde container op. Maar na ruim een week hebben ze hem dan toch kunnen vinden en meegenomen.

Snel en makkelijk

Ik had hem nodig voor de deur en dat was ook het geval snel en goed geleverd

Goede service en leveren zoals aangegeven

Op de website staat helder beschreven voor welke soort afval je welke bouwbak nodig hebt. Bak werd snel geleverd. Gevraagd of ik van te voren een belletje kon krijgen, gezien ik niet thuis was. Telefonisch besproken wat de twee opties waren qua plaatsing en toen ik thuis kwam was de bak exact zo neer gezet als gehoopt. Ophalen was in een mum van tijd gebeurd, en netjes binnen de drie dagen zoals vermeld op de website.

Netjes

Bak netjes geplaatst. Nette chauffeur.

Snel geleverd,prima service

Zeer positieve ervaring. Reeds na enkele dagen werd de bak, precies op de dag geleverd. Chauffeur was prima. Goed overleg. Al met al een echte aanrader!!

Ik heb gebeld voor en grotere container wer zonder probleem geleverd.

Gewoon goed en snel geregeld

1 van de goedkoopste alles was snel geregeld container was rap geplaatst en weer opgehaald

Snel en soepel geregeld.

Alles naar wens en conform de afspraken.

Voor de eerste keer gebruik van Bouwbak.nl Heldere berichtgeving, bak werd op tijd bezorgd zoals afgesproken. Bij telefonisch gesprek vriendelijk te woord gestaan door medewerker. Ook het ophalen goed verlopen.

Fantastisch geregeld

Goed geregeld

Afspraken nakomen

Ik had een bak besteld voor een vrijdag, plek vrij gehouden. Vervolgens komen ze op donderdag en zeggen dat ze hem niet kunnen plaatsen. Vervolgens moesten 3 auto's weg om te kunnen plaatsen echter aan de andere kant van de weg. Zeer gevaarlijk en na veel aandringen is hij 3dgn later naar de andere kant van de straat verplaatst. Ook voor het ophalen moest een auto achter de container weg zijn anders werd hij niet meegenomen.

Makkelijk via de website te regelen

Snelle service, zowel brengen als halen

De bak werd pas laat in de middag geplaatst.

En toen ik daar vervolgens mijn beklag over deed werd dit nogal makkelijk weggewuifd. Geen excuses of financiële compensatie. Kortom niet tevreden over de service, of beter gezegd gebrek aan.

Geachte heer/mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service optimaliseren. Op onze website staat duidelijk vermeld dat wij op werkdagen tussen 7-17.15 leveren. Dit om zo efficiënt en milieubewust mogelijk te werken. Uw klacht verbaasde ons daarom enigszins, zeker gezien er nergens in uw bestelling vermeld stond dat u de container het liefst in de ochtend geleverd had willen hebben. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl

Ik werd netjes van te voren gebeld, en de 2 bakken weden netjes voor de deur gezet . Eind juni heb ik weer een bak nodig ga zeker weer bestellen.

Vijf sterren container, alles paste erin.

Op tijd geleverd, prima verder. Davinci badkamers is helemaal tevreden.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.