Zeer tevreden Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Netjes volgens afspraak alles geleverd en opgehaald

Goede communicatie, vriendelijke en behulpzame chauffeurs.

Precies op tijd op de goede plaats

En ook snel opgehaald. Vriendelijke chauffers

Netjes geleverd en opgehaald

Duidelijke site met goede omschrijving wat wel en niet in de container mag. Netjes op tijd geleverd en weer keurig opgehaald.

Snel geleverd en opgehaald.

Super tevreden, prettige contacten!

Snelle levering, zelfs hulp bij het omhalen van een boom die in de weg stond. Ook prettig contact met de administratie! Dankjewel!

Kan beter

Snel geleverd conform afspraak, maar wanneer dit afgehaald gaat worden, moeten via een ophaalformulier bevestigd worden, vervolgens nog 3 dagen wachten tot die werd afgehaald, ongetwijfeld zullen ook buurt bewoners hier gebruikt van maken, en dat kan bedoeling niet zijn. Jullie zullen denken, daar heb je zo zeiker weer.. het is nooit goed. Zodra iets anders wordt deponeer kunnen wij de extra kosten betalen.

Gewoon perfect volgens afspraak

Bezorg & afhaaldatum gewoon volgrns afspraak Gewoon geen gedoe!

Alles ging super goed!

Super netjes geregeld. Zeker ben ik heel tevreden!

Snel geleverd

Duidelijke communicatie, makkelijk te bestellen en op tijd gebracht

snel geleverd maar ophalen is lastig

gebeld om de bak op te halen, moest per se een ordernummer hebben om de bak te kunnen laten halen. Had de factuur voor me, zonder ordernummer. Factuurnummer etc alles kon ik opnoemen maar "nee, anders kan de buurman ook bellen", ja want die heb ik mijn factuurnummer verteld.. erg sneu.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Helaas hebben wij met het afmelden van de container het juiste ordernummer nodig. Zoals mijn collega al aangaf in het telefoongesprek is normaliter een factuurnummer ook goed, mits deze klopt met onze administratie. Helaas was het nummer wat u doorgaf niet bekend bij ons. Ook was uw telefoonnummer niet bekend bij ons. Ik begrijp dat dit vervelend is. Maar helaas zijn er in het verleden gevallen geweest waarbij omwonenden de container afmelden omdat ze graag de parkeerplek terug willen terwijl de klant de container nog in gebruik heeft. Met ongewilde kosten als gevolg. Wij zijn hierdoor wat voorzichtiger geworden en willen zorgen dat de juiste persoon de container afmeld bij ons. Als de doorgegeven nummers niet matchen met wat bij ons staat geregistreerd zullen we afwachten tot wij de juiste gegevens ontvangen. Ik hoop dat u verder wel tevreden was met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Gewoon goed

Snel geregeld communicatie goed. Goed

Alles is volgens afspraak geregeld TOP

Gewoon top geregeld ook als je belt met vragen krijg je netjes antwoord.

Kwam zoals afgesproken en flexibel met ophalen!

Gewoon goed!

Ja

Je kunne morgen ophalen

Prima contact, prima service

Prima service, bak was onvoorzien door meer sloopwerk zelfde dag al vol, volgende dag in de ochtend al vroeg gewisseld voor een lege waardoor het sloopafval gewoon weer in de nieuwe bak kon. Echt snel ook die container na afmelden weer opgehaald.

Snel, makkelijk en vriendelijk

De bak was snel geregeld. Ik moest de besteldatum veranderen en dat was geen probleem. Vriendelijke service. Hele fijne handige service! Dankjewel.

Bouwbak prima!

Duidelijk, vriendelijk en meedenkend. Dank voor alle medewerking. Met name omdat het bezorgadres iets anders was dan het adres zelf. Goed opgelet en mooie samenwerking met degene die de bak kwam brengen. Top!

Vriendelijk en snel

Vriendelijk personeel en betrouwbaar. Houden zich aan afspraken en zijn goed bereikbaar

Geweldig, klantvriendelijkheid

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Super goeie service!

Snelle en goede service en vriendelijk personeel

Snel kunnen bestellen, zelfde dag geregeld

Had snel een container nodig. Kon dezelfde dag geleverd worden en is ook weer tijdig opgehaald. Goede service

Alles is van het begin aan goed gegaan

Vanaf de afspraak tot het ophalen,ging alles naar wens

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.