Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Helaas hebben wij met het afmelden van de container het juiste ordernummer nodig. Zoals mijn collega al aangaf in het telefoongesprek is normaliter een factuurnummer ook goed, mits deze klopt met onze administratie. Helaas was het nummer wat u doorgaf niet bekend bij ons. Ook was uw telefoonnummer niet bekend bij ons. Ik begrijp dat dit vervelend is. Maar helaas zijn er in het verleden gevallen geweest waarbij omwonenden de container afmelden omdat ze graag de parkeerplek terug willen terwijl de klant de container nog in gebruik heeft. Met ongewilde kosten als gevolg. Wij zijn hierdoor wat voorzichtiger geworden en willen zorgen dat de juiste persoon de container afmeld bij ons. Als de doorgegeven nummers niet matchen met wat bij ons staat geregistreerd zullen we afwachten tot wij de juiste gegevens ontvangen. Ik hoop dat u verder wel tevreden was met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.