heel goed en heel slecht.

Het bedrijf is op zicht goed. Eigenlijk niets op aan te merken. Maar dit alles wordt teniet gedaan door de ophaler en bezorgers van de bak. Nog onbeschofter kan het niet!

Goede, snelle en klantvriendelijk service.

Bij alle bestellingen verliep het probleemloos en vragen werden snel beantwoord.

Zoals verwacht

Bouwbak snel geleverd en binnen afgesproken tijd weer opgehaald,

Goed.

Ontzettend goed geregeld

Ontzettend goed geregeld het brengen en ophalen super gewoon top bedrijf.

Prima geregeld

Was top.

Prima service.

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Gemakkelijk bestellen en afhalen

Bij zowel bezorgen als afhalen kan er geen enkel woord vanaf van de chauffeur. Gewoon geen enkel woord. Onduidelijk wanneer een bak wordt afgehaald. Na telefonisch overleg over de afhaaldatum wordt de dag toch niet afgehaald. Wel netjes neergezet en afgehaald zonder de bestrating te beschadigen. Maar een fijn gevoel heb ik niet overgehouden en dat komt echt door de chauffeurs.

Wat een uitkomst!

Leveren en ophalen was zo geregeld, en in prettig overleg op een goede plek neergezet.

Snel, goedkoopste, prima!

Bestelde bak werd snel geleverd, was in de regio het goedkoopst, werd na vol melden dezelfde dag nog weggehaald, wat mij betreft super!

Alles prima op tijd geleverd en opgehaald.

Super snelle en vriendelijke service

Top, vriendelijk

Makkelijk te bestellen

Tot 2 keer toe een container besteld dus ook met een wissel te maken gehad,alles is prima verlopen. Ook werd de tweede container snel weer opgehaald na aanmelding,dat heb ik bij een ander bedrijf weleens anders meegemaakt. Ik kan bouwbak.nl dan ook van harte aanbevelen.

Uitstekend!!!

Zondag bak besteld, maandag ochtend geleverd en na een belletje werd de bak de volgende ochtend weer opgehaald! Uitstekende service!! Ik ga hier vaker een bak bestellen

Het liep als een trein

Netjes volgens afspraak gehaald en gebracht. Nette en correcte chauffeur.

Heel goed geregeld allemaal.

Precies op tijd en netjes twee of drie dagen later weer opgehaald

Alles ging volgens afspraak. Geen enkel nadeel kunnen bemerken.

Uitstekend geregeld.

Heel betrouwbaar.

zeer goed en vriendelijk

Leuke groep mensen erg vriendelijk correct en op tijd! Altijd goed om even van te voren te bellen.

Komen de afspraken stipt na en zijn klantgericht

Goed geregeld

Nier duur en prima geregeld

Helemaal goed

Op tijd geleverd en weggehaald. Duidelijke voorwaarden

Bak werd keurig op de afgesproken datum geplaatst op de aangegeven locatie. Chauffeur nam vooraf even contact op. Chauffeur heeft de bak ook geplaatst op de plek waar ik hem wilde, terwijl dit een lastige klus was. Bak werd opgehaald toen ik dat wilde. Een groot minpunt vond ik de mails. Toen de bak net geplaatst was kreeg ik een mail met daarin een ophaalverzoek. Dat ophaalverzoek had ik niet ingediend, dus lichte paniek. Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan en er stond niets in het systeem over een bak die opgehaald moest worden. Best gek dus. Vervolgens kon ik toen ik de bak wel wilde laten ophalen dit niet online regelen, want de bak stond al als opgehaald. Telefonisch dit wederom keurig kunnen regelen. Daarna kreeg ik weer een mail dat ik een bak besteld had. Die had ik niet besteld, maar dit kwam denk ik door mijn ophaalverzoek. Alleen staat dit nergens vermeld. Na afloop ook twee mails gekregen om Bouwbak te beoordelen..... Ergens gaat iets mis in jullie mailsysteem...

Makkelijk en snel

Goed en duidelijk

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.