Geachte mevrouw Jennifer, Hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Door miscommunicatie had onze transporteur deze ingepland op 23-3 i.p.v. 22-3. Vandaar dat de container 22-3 niet is geplaatst. Helaas kregen wij direct van u te horen dat u het elders heeft ondergebracht. En hebben wij daardoor geen kans gehad om dit voor u op te lossen. Een goede oplossing hadden wij heel graag aan u voorgesteld. Uiteraard hebben wij zoals gevraagd het betaalde bedrag inmiddels teruggestort en dit staat z.s.m. op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl
Geachte heer/mevrouw Hoog, Allereerst hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Onze chauffeur stond op uw locatie en heeft u diverse malen geprobeerd te bellen en aangebeld op locatie. Helaas was u niet daar, en was u telefonisch niet bereikbaar. Voor de container was geen plek vrijgehouden voor de deur. En heeft de chauffeur naar eigen inzicht de container op de dichtstbijzijnde vrije plek geplaatst. Vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Beste Ali, Als u de bestelde 3m3 container had gevuld als een 3m3 en niet als een 6m3 hadden wij geen extra betaling van u hoeven vragen. Wij hebben ook dezelfde kosten door een verkeerd gevulde container en dan is dit helaas achteraf een consequentie zoals dit vooraf ook overal op onze website staat vermeld. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Beste Ali, Hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. U heeft onlangs een 6m3 container besteld, en deze daarna omgezet naar een 3m3 container. Vervolgens heeft u de 3m3 container toch als 6m3 beladen. En hadden wij extra kosten te verwerken welke wij naar u hebben doorberekend. Nu kan u het hier niet mee eens zijn. Maar als u een bedrijf heeft, en een klant neemt extra diensten af zonder hiervoor te betalen, wilt u toch ook het openstaande bedrag ontvangen waar u recht op heeft? Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd