Super service

De ervaring met Direct Auto Kopen was super. Veel verschillende auto’s beschikbaar in verschillende prijsklassen. Eerlijk en duidelijk advies. Inmiddels de auto in bezit, we zijn er ontzettend blij mee!

Vorige week mijn Toyota gekocht, heel vriendelijk, goed geholpen, uitstekende service in een woord top! De auto rijdt perfect.

Zeer goede en prettige service, zeker aan te raden!

Goede service, als kon kon ik hem gelijk meenemen hellaas was nog update nodig. Was geen probleem voor mij . Werd geregeld geüpdatet hoe het voor stond. Fijne service. Zou zo nog een keer bij jullie een auto kopen over aantal jaar.

Fijne ontmoeting in een nette zaak, met nette service!

Ik ben erg fijn geholpen. Door de goede service en de gesprekken die we gehad hebben zijn we tot een mooie deal gekomen. Bedankt!

Had bij aflevering iets meer benzine in de auto gemogen om überhaupt thuis te komen.

Prima geholpen en goede service

Fijne mensen en goede service!

Prima bedrijf, aardige mensen en goede afspraken

Heel goede ontvangst, alles goed besproken en na de proefrit een dagje bedenktijd gevraagd en gekregen. Geen grote discussie en alles prima in orde gemaakt, kleine dingetjes aan de auto zouden in orde gemaakt worden (wat ook echt goed geregeld is) en de service algemeen staat gewoon erg hoog in het vaandel. Kan dit bedrijf echt iedereen aanraden.

Prima!

Op 22 januari jl. halsoverkop naar Breda voor een prachtige Mini. Gelijk maar gekocht... Soms moet je snel schakelen. En dat was niet moeilijk na de prettige ontvangst en goede service van Guus en Thijs die druk bezig waren de showroom in orde te maken. Vrijdag de 29e de Alfa achtergelaten en de Mini, netjes met kleine beurt, Apk ed. volgens afspraak, meegenomen. Prima ervaring met deze jonge ondernemers die service hoog in het vaandel hebben staan. Succes met de business!

Aanrader

Super nette jongens ,leuk om zaken mee te doen kon de auto gelijk meenemen echt een aanraden alles zo geregeld

In een woord UITSTEKEND! Onlangs heb ik mijn Fiat 500 van 2012 bij Direct Auto Kopen ingeruild voor een Peugeot 108 van 2016. De Peugeot 108 werd in nieuwstaat afgeleverd in perfecte conditie, dealeronderhouden en voor een hele scherpe prijs. Ik kan Direct Auto Kopen iedereen aanbevelen!

Super service!

Eerlijke prijzen met de daarbij horende service!

Zeer professioneel en deskundig geholpen

Afgelopen week mijn auto gekocht bij Direct Auto Kopen waarbij ik zeer goed geholpen ben. Contact liep zeer voorspoedig en vlot. Het personeel wist waar ze het over hadden en ik ben zeer goed geïnformeerd over de auto. Ik kan iedereen aanraden hier een auto aan te schaffen

Professioneel en zeer goede service!

Eerlijk en meedenkend!

Onlangs een nieuwe auto gekocht, met inruil van mijn oude auto. Goed geholpen, werd ruim de tijd voor je genomen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!!

Betrouwbaar, komen de besproken zaken altijd na

Ik ben meerdere malen bij het bedrijf geweest om zaken te doen, dat is altijd verlopen zoals afgesproken. Fijne open en eerlijke gesprekken bij aan - of verkoop. Ik noem het een NO NONSENS beleid, je weet wat je mag verwachten. Niet van: Ja maar ……… , nee de afspraak(en) worden netjes nagekomen. Eerlijkheid en vertrouwen, daar gaat het bij het bedrijf om.

Voor de eerste keer kijken na de auto kon na openingstijd wat perfect is als je heel de dag moet werken. Goede en vriendelijke service

De showroom wordt gerund door 2 zeer enthousiaste mannen. Alle gemaakte afspraken bij de koop van onze nieuwe Peugeot zijn nagekomen. De voertuigen worden prijstechnisch tegen een scherpe prijs aangeboden. De volgende auto gaan wij daar zeker weten weer aanschaffen. Succes met het verder inrichten van de showroom.

Vriendelijk en correct

Mooie en goed onderhouden auto gekocht.

volgens afspraak

De mannen maken waar wat ze toezeggen.

Persoonlijk en betrouwbaar

Guus en Thijs zijn de eigenaren die op een prettige manier met de klant omgaan. Ze doen ook wat ze beloven. Wat beter kan is dat ze duidelijk de kwaliteiten van de auto toelichten. Daar moet je expliciet om vragen.

Top aankoop ervaring, klantgericht, uitermate vriendelijk en professioneel

Direct Auto Kopen heeft mij geholpen bij de aankoop van een Volvo C30. Na een afspraak op hun filiaal waarbij er professionele adviezen werden gegeven omtrent mijn auto keuze. Gingen de mannen van Direct Auto Kopen aan de slag om een passende match te vinden. Er zat geen haast achter de aankoop, hierdoor was er genoeg ruimte om ook te zoeken naar import mogelijkheden. Uiteindelijk hebben de mannen van Direct Auto kopen een mooie Volvo C30 2.0 Summum (2010) weten te importeren. Een tevreden klant en een mooie verkoop! Zoek jij ook iets specifieks wat niet altijd in de showroom staat, informeer zeker naar de mogelijkheden bij www.directautokopen.nl!

Direct Auto Kopen waren vriendelijk, geduldig en legden me precies uit wat k nodig had. Dienstverlening was snel en efficiënt. Voor een volgende auto kom k zeker terug.

Goede en nette bedrijf

Goede service en netjes afspraken nagekomen

Super service!

We hadden op de website een leuke occasion gezien en wilden graag een proefrit maken. Dezelfde middag konden we nog langskomen. We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de auto. We hebben de auto gekocht en zijn er super blij mee. We zijn zeer te spreken over de service, de punten die wij nog veranderd wilden hebben aan de auto zijn direct opgepakt, geen enkel probleem. Een hele fijne ervaring!

Mathenessestraat 83

4834EA Breda

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.