Heel vriendelijk en goed

Zou zeker aan andere aanbevelen

Hele fijne service en snelle reactie als ik nog vragen had , top service !

Klantvriendelijk

Makkelijk en snel contact per Whatsapp. Proefrit was snel mogelijk. Vriendelijke open benadering. Nette professionele afhandeling.

Super! Behulpzaam en vriendelijk!

Perfect geholpen met het vinden van mijn eerste auto. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de mannen beantwoorden al je vragen of zoeken dit voor je op. Erg blij met de aankoop!

Zéér tevreden over verleende dienstverlening

Mijn auto ingeruild voor een Volkswagen UP. Zéér tof geholpen door de mannen van Direct Auto Kopen, echt een aanrader.

Goede betrouwbare verkoper

Guus is een jonge enthousiaste autoverkoper. Die de klant tevreden wilt stellen. Komt afspraken na en levert de auto keurig af. Niks geen moderne showroom, maar gewoon een grote garage.

Uitstekende service, meedenkend en maatwerk!

Enthousiaste en vakkundige ondernemer die graag met je meedenkt en uitstekende service verleent. Eerder gebeld en aangegeven wat voor auto ik zocht, zelfs daarin werd meegedacht en werd ik op de hoogte gehouden over nieuw binnenkomende auto's. Familielid had in februari 2021 hier een auto gekocht en wegens goed bevallen zelf ook hierheen gegaan. Zou dit autobedrijf ook zeker aanbevelen aan anderen.

Erg leuk en vlot geholpen

Leuk contact met deze jonge ondernemer. Hij is eerlijk en geeft je niet het gevoel iets te moeten kopen. Neemt alle tijd.

Keurig bedrijf, fijn geholpen

Auto op internet gezien, besproken en proefrit gaan maken. Goed te woord gestaan en na de koop alles goed afgehandeld. De auto kort in bezit. Ik weet niet hoe er met garantie wordt omgegaan ( hopelijk niet nodig). Tot nu toe heel tevreden.

Betrouwbaar

We moesten van ver komen maar was de rit zeker waard! Aardige no nonsens verkoper, geen snelle praatjes maar straight to the point .

Volledig te vreden over aanschaf en behandeling van de verkoop

Leuke Renault aangeschaft bij directautokopen.nl. We werden goed en rustig voorgelicht door eigenaar verkoper van dit bedrijf. Prijs alleszins redelijk. Flexibel met de inruil, Voldoende keus inhet segment waar we in zochten. Dus helemaal tevreden echt een aarader.

MEGA!!

Ontzettend netjes geholpen. Goede service en garantievoorwaarde. Zeker een aanrader

Top geregeld allemaal !

Netjes en snel alles geregeld, met een leuke auto de deur weer uit

Goede prijskwaliteit.

Zeer attente, aardige en eerlijke verkoper.

Goede prijs kwaliteit verhouding, aflevering kan beter

Prijs kwaliteit verhouding is prima, vriendelijke ontvangst. Op afspraak wordt de tijd voor je genomen. Aflevering kan beter; auto was niet gewassen, niet getankt, en sterreparatie volgens afspraak was niet naar wens uitgevoerd. Sterretje wel kunnen bespreken en een extra afspraak over kunnen maken.

Dit is de tweede auto die we bij Guus hebben gekocht, zegt genoeg toch?

Goed geholpen, goedkoper dan in de randstad. Geen opdringerige verkopers, je mag gelijk een proefrit maken, service is top!

Vriendelijk en behulpzaam

Fijne ervaring waarbij we vriendelijk geholpen werden, er fijn werd meegedacht met de verzekering ed en we blij en tevreden naar huis zijn gegaan met een mooie en betaalbare auto.

Geweldige service

Auto gekocht bij directautokopen.nl. Op de dag van aankoop bleek de navigatie niet te werken. Dit is zeer netjes opgelost, waarbij zij de onderzoekskosten op zich hebben genomen en er uiteindelijk een volledig nieuwe navigatie is geïnstalleerd. Betere service had ik niet kunnen wensen!!

Geweldig vriendelijk auto verkoopbedrijf

Wat een fijn gevoel bij Direct auto kopen B.V.! Vriendelijke ontvangen in een zeer net pand op een prettige locatie. Kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen!

Zeer betrouwbare en vriendelijke garage.

Via internet bij deze garage uitgekomen en er was meteen een goede klik. We zijn vakkundig geholpen en de paar kleine reparaties aan de auto, werden goed opgelost. Echt een aanrader.

Zeer prettig autobedrijf.!!

Na zeer correcte onderhandelingen een mooie auto gekocht. Er waren een paar kleine puntjes waar we goede afspraken over hadden gemaakt. In ruim een week is de auto volledig volgens afspraak geleverd. Bij het afhalen bleek dat er nog extra werkzaamheden waren uitgevoerd. Bij de kleine beurt die was afgesproken bleek dat de remblokken en schijven waren versleten. deze zijn door dit nette autobedrijf keurig vervangen zodat we niet na 5000 km weer naar de garage moet om meteen een dure reparatie uit te laten voeren. Kortom zonder extra kosten de auto netjes afgeleverd. Gewoon super.

Top bedrijf!

Erg goed geholpen en geregeld. Binnen een week was mijn auto klaar. Konden ook ‘s avonds op afspraak terecht, erg fijn!

Heel fijn autobedrijf!

Auto was goed onderhouden en na het rijden van een heb ik besloten hem te kopen. Alles is heel goed verlopen en duidelijk uitgelegd. Echte aanrader!

Snel, gemakkelijk en goed!

Vorige week mijn eerste auto gekocht bij Direct Auto Kopen. Super goed geholpen, geen blah blah, maar gewoon eerlijk en duidelijk. Mocht ook buiten de openingstijden even langskomen voor een proefrit. Erg fijn als je heel de week werkt. Binnen een week was mijn auto klaar! Op een paar kleine dingen na, is de auto tip top in orde afgeleverd. Zeker een aanrader!

Super service

De ervaring met Direct Auto Kopen was super. Veel verschillende auto’s beschikbaar in verschillende prijsklassen. Eerlijk en duidelijk advies. Inmiddels de auto in bezit, we zijn er ontzettend blij mee!

Mathenessestraat 83 4834EA Breda

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.