Wij zijn op een zeer professionele en uitermate nette manier geholpen door eigenaar Guus. Een klant kant niet beter wensen! Zou een ieder die op zoek is naar een goed en betrouwbaar autobedrijf zeker aanbevelen een kijkje te gaan nemen bij Direct Auto Kopen in Breda!

Het was geweldig

Wij werden ontzettend goed geholpen.Heel erg klantvriendelijk en een hele goede uitleg over de auto die we bij hun hebben gekocht.Een team van 2 jonge ervaren jongens die overal verstand van hebben.Ik zou iedereen daar naar toe sturen die op zoek is naar een betrouwbare auto en betrouwbare garage.Top!!!

Mooi auto gekocht voor een goede prijs

Ik zag deze auto op internet. Het maken van een proefrit op maandag was geen probleem. De auto zag er net zo goed uit als op de foto’s. (Veel foto’s op de website trouwens) Daarna ging de afhandeling soepel en snel. Goed zaken gedaan met Guus. Hij maar Hij maakt een betrouwbare en oprechte indruk. Ik heb er een stukje voor moeten rijden, maar het was het zeker waard.

Komen afspraken na, fijn contact!

Guus en Wouter nemen de tijd, komen afspraken na en zijn fijne gesprekspartners.

Nog nooit zo fijn een auto gekocht!

Naast een goed aanbod aan auto's is de dienstverlenging van dit bedrijf super. Vriendelijk, oprecht & een soepele afhandeling na het maken van de afspraken, Wij hebben een fijne auto hier gekocht!

Goede service!

Ik kan niets anders zeggen dan goede service, super vriendelijk en heel erg tevreden met de aankoop van mijn auto.

Ik ben heel erg tevreden over Direct Auto Kopen

Ik ben heel vriendelijk ontvangen, ze nemen de tijd voor je.

Fijn en erg behulpzaam

Mijn ervaring is goed. Goede service!!

Gewoon goed !

Goed afgeleverd en vriendelijk personeel !

Super geholpen.

Zeer fijn bedrijf

Super service!

Snelle levering nieuwe auto en verkoop oude auto.Fijne samenwerking.Top.

Goede service en nette aflevering van enthousiaste boys

Nette VW FOX voor onze dochter gekocht, werden netjes ontvangen en geholpen. Na het proefritje zagen we een blije dochter! En ook nog een halfvolle tank benzine gekregen. En waarom een goede service..........2e contactsleutel bleek niet goed te werken en krijgen t.z.t. een nieuwe, deze wordt later thuis ter plaatse ingelezen. Dus geen gereis van en naar de autogarage. Dit noem ik nu eens service.

Netjes en goed geholpen

Heeft allemaal nette auto's staan

Klantvriendelijke en leuke eigenaren!

De service was prima en ze zijn erg klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk personeel met uitstekende service!

Erg blij met mijn nieuwe auto. Ze hadden veel informatie, en namen daar ook echt de tijd voor. Top service!

Prima service voor een scherpe prijs

Prima bedrijf met een ruime keuze aan occasions voor een scherpe prijs. Eigenaar Guus is klantvriendelijk en komt zijn afspraken na.

Fijne ervaring!

Service is heel relaxed en duidelijk!

Nette ervaring

Guus neemt de tijd voor je, doet wat ie beloofd, keurige indruk en goeie prijs. Zou hier zeker een volgende keer terug komen.

Eerlijke en betrouwbare service

Prettige ervaring. Guus heeft vertrouwen in de auto en de papieren gaven ons dat vertrouwen ook. We zijn blij met onze aankoop en zouden vrienden direct auto kopen aanbevelen.

Super klantvriendelijk!

Voor mijn eerste auto ben ik hier zeker geslaagd! Super klantvriendelijk en professioneel behandeld. Ik raad het zeker iedereen aan om hier een kijkje te nemen! De eigenaar neemt echt tijd voor je en legt je precies alles goed uit wat je nog niet weet. Echt top!

Fijne, persoonlijke ervaring!

Top bedrijf, krijgt veel hulp en advies.

Zeer prettig

Ik heb 2 weken geleden een auto gekocht bij deze autodealer en ben super geholpen. Ten eerste een hele fijne benadering en totaal ongedwongen. Erg meedenkend en prijs kwaliteit was top! Toen ik er na 2 dagen achter kwam dat mijn ruitensproeier niet werkte en mijn achterrem bleek te schaven, mocht ik direct terugkomen, kreeg een leenauto mee en alle problemen werden volledig gratis gerepareerd, zonder 1 enkel probleem. Echt een topdealer, die ik iedereen kan aanraden!!

Mooie auto, goede service & vriendelijke verkoper!

We zijn ontzettend blij met de koop van onze peugeot 108! Guus is een vriendelijke verkoper met veel geduld. Hij heeft ons goed en vooral eerlijk geadviseerd. Vooral geen druk bij het verkopen van de auto. Gaf ons de tijd om rustig te beslissen en te kijken. Ook de service achteraf is allemaal goed geregeld. Een goede review heeft direct auto kopen verdiend!

Uitstekend service

Heel goed geholpen!

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.