Van afspraak proefrit tot aflevering auto prima

Vriendelijke en niet opdringerige eigenaar Guus helpt je graag met al je vragen, heeft duidelijk verstand van zaken. Van bezichtiging tot aflevering gekochte auto superservice. Tot op heden nog steeds tevreden over de gekochte Renault Clio

Goede service! Snelle levering!

Erg vriendelijke verkopers, die echt verstand hebben van de auto’s die ze verkopen. Snelle en goede communicatie, wat zaken doen met deze mannen erg fijn maakt! Ook zijn ze meedenkend en helpen graag waar nodig :D

Uitstekend.

Van begin tot einde prima begeleiding gehad. Aardige en hoffelijke lui die net even de extra stap voor je zetten. Aanrader

Wij waren aangenaam verrast in alle opzichten!

Vanaf de communicatie voor het maken van een afspraak en de ontvangst in de showroom/bedrijfshal met stuk voor stuk zeer nette occasions tot en met het aan-/verkoopgesprek met Wouter, de presentatie van de auto, de proefrit en de terugrit met onze aankoop: onze welverdiende complimenten!

Mooie auto goede service

Leuke 2e hands Kia Picanta gekocht bij dit bedrijf. Denken met je mee en hebben service hoog in het vaandel staan.

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze een goede service hébben en ze zullen je altijd tegemoetkomen. En wat ik ook belangrijk vindt het zijn vriendelijke mensen. Dankjewel dhr. Wouter

Professioneel, persoonlijk en eerlijk!

Fijne benadering, persoonlijk en professionele service. Onwijs blij met onze aankoop.

Super netjes geholpen.

We zijn super netjes geholpen. Goede en duidelijke communicatie. Snelle service en super vriendelijke mensen.

Leuke jongens, goede service.

Ik was op zoek naar een bepaalde auto voor mijn vrouw en deze jongens hadden er 1 staan. We werden vriendelijk te woord gestaan en kwamen tot een akkoord, er moesten nog een paar kleine puntjes op de i gezet worden en de jongens hielden zich meer dan aan hun woord want ze hebben er zelfs nog meer aan gedaan dan de afspraak was.

Snelle afhandeling

Vriendelijke verkoper.

Top geregeld

Fijne service snel geleverd en een scherpe prijs

Auto goed, maar communicatie kan ietsje beter.

Direct Auto Kopen heeft voldoende auto's in de verkoop die een breed publiek zullen aanspreken. Wilde een kijkafspraak maken, maar dat ging wat moeizaam voordat je de eigenaar (Guus) te pakken kreeg. Na de proefrit besloten te auto te kopen, maar hoorde een rammel in de motor. Guus hoorde dat ook en het duurde een paar dagen, maar het euvel was gevonden en gerepareerd wat geen goedkoop dingetje was. Maar dit is zonder een enkel probleem gedaan. Dat duurde wel een paar dagen (weekend/onderdelen) en dat was voor mij niet altijd duidelijk wat er nu gebeurde. Uiteindelijk alles geregeld en rij ik nu met een tevreden gevoel met mn ''nieuwe'' auto. Al met al een aanrader dus!!

Guus wist dat ik naar een bepaalde auto opzoek was en belde mij vanuit het niets dat er precies zo'n exemplaar in de winkel stond. Na bezichtiging heb ik de auto gekocht en naar alle tevredenheid! Er was een klein mankement, maar dat werd super en heel snel, kosteloos opgelost. Mijn volgende auto wordt ook bij Direct Auto Kopen aangeschaft. Bedankt. Gr

Door omstandigheden had ik op zeer korte termijn een nieuwe auto nodig. Guus heeft mij hiermee enorm goed geholpen. De juiste auto gevonden, goed hierin geadviseerd en alles erom heen zeer snel, vakkundig en betrouwbaar kunnen regelen. Dank Guus, ik ben zeer blij met mijn Skoda Fabia.

no nonsense mannen, duidelijk, zeer klantvriendelijk.

Ik werd goed geholpen, kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen. Prettig om op deze plek mijn auto te kopen. Voelt aan alle kanten goed!

Super goed geholpen!

Hele snelle en goede service. Ben erg goed geholpen en heel erg blij met mijn nieuwe auto.

Vriendelijk personeel. Netjes geholpen aan een mooie met auto.

Top service top bedrijf

De service is perfect aardige mensen auto netjes afgeleverd

super service

Guus wou de auto echt pas afgeven naar een grondige poetsbeurt en dubbele check super service

Fantastic!

Guus was so helpful and patient with all my questions!

Vriendelijk en goede service

De verkopers zijn erg vriendelijk! De auto werd netjes afgeleverd met nieuwe APK, en alle dingen die ik had opgemerkt tijdens de proefrit waren ook opgelost.

Oprecht, proffesioneel, vriendelijk,behulpzaam, goede deal

Ik heb in wel 4 autos een proefrit gemaakt en heb uiteindelijk voor de auto gekozen die eigenlijk niet op mijn lijstje van te proberen auto's stond. Guus en Wouter hebben mij heel oprecht, professioneel, vriendelijk en geduldig geholpen zonder te pushen om te kopen. Ze waren heel behulpzaam gedurende het hele proces en weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk heb ik een Opel Karl gekozen omdat hij het lekkerste reed en het een super deal was. Er was een heel goed aanbod van autos en er zijn hele goede deals aanwezig. Echt een top ervaring bij direct auto kopen, ik ben helemaal tervreden. Ik raad dit bedrijf 100% aan.

Wij zijn op een zeer professionele en uitermate nette manier geholpen door eigenaar Guus. Een klant kant niet beter wensen! Zou een ieder die op zoek is naar een goed en betrouwbaar autobedrijf zeker aanbevelen een kijkje te gaan nemen bij Direct Auto Kopen in Breda!

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.