Top service !!

Super geholpen door Thijs en Guus !

Goede service, vriendelijk personeel. Eerst auto uitgebreid inspecteerd daarna proefrit mogen maken. Daarna vriendelijk geholpen aan de koop van de auto. Goede service en prima kwaliteit (zoals omschreven op de advertentie)

Goed en plezierig geholpen.

Ik ben goed en plezierig geholpen bij het kopen van mijn auto. Er werd met mij meegedacht met het opzetten van nieuwe winterbanden waarna ik snel mijn auto op kon halen. Erg tevreden.

Super!

Vanaf het begin al een hele prettige service! Ik werd vriendelijk ontvangen en uitgebreid geholpen. Alle vragen werden goed beantwoord. Bij heb ophalen van mijn auto was hij keurig gewassen en gepolijst. Dankjewel!!

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.