Ik ben erg blij met de aankoop van onze nieuwe auto met hulp van de heer Guus. Het is een bedrijf dat u kunt aanbevelen aan uw vrienden. Dankjewel jongens

Goed geholpen en vriendelijke verkoper

Goed geholpen en vriendelijke verkoper!

Mannen van woord en daad .

Prettig ontvangst . Goede text en uitleg . Fijne onderhandeling.

Friendly with great service

They were extremely helpful, I had a lots of questions and all of them were answered. They paid great attention to us and explained how to purchase will go. The car was prepared even earlier than we expected.

Fantastische service!

Voor mij de aankoop van een eerste auto, moeilijk om dan te weten hoe te beginnen, welke vragen te stellen en waar naar te kijken. Door de heren van directautokopen enorm goed geholpen! Fantastische service, duidelijke en snelle communicatie. Geen poespas, een eerlijke deal, prettig contact en de auto in top staat afgeleverd. Al met al een aanrader!!!

Heel fijn en eerlijk bedrijf

Ik ben hier heengegaan voor een Renault Clio Estate,ik ben hier ontzettend fijn geholpen en voelde mij direct op mijn gemak .dit zijn goudeerlijke mensen met ontzettend mooie autos in de verkoop

Goede, vriendelijke service

Fijne autodealer, zijn goed geholpen, erg vriendelijk, niet opdringerig, namen de tijd, kwamen afspraken goed na.

Topservices en beeldschone auto

Vorige week een auto gekocht, was in topconditie zowel binnen als buiten. Werd me ook verteld dat als er wat met de auto is dat ik altijd kan bellen. Zeer klantvriendelijk en ik sluit niet uit dat ik hier ook mijn volgende auto zal halen.

Exceptional and professional

I would most definitely recommend purchasing a vehicle from Direct Auto Kopen! They are professional, helpful and have competitive prices on their vehicles. I have purchased two vehicles from and both times the process was smooth and easy for both parties involved. Guus is a lovely individual and is always willing to help you with any and all questions you may have regarding the vehicle or the purchasing thereof. Overall great service and can most definitely recommend.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke ontvangst en communicatie met koffie.

Goede eerste indruk

Goede/professionele ontvangst, ruime keus aan leuke auto’s die goed zijn geprijsd. Bij ophalen van auto wordt deze netjes afgeleverd en wordt er uitgebreid tijd voor je gemaakt. Al met al hebben wij een goede ervaring met het team van Direct Auto Kopen.

Heel fijn

Super relax en zeer betrouwbaar

Super goede service en vakbekwaam

Goede betrouwbare garage.

Mooie auto's op voorraad, goede duidelijke afhandeling.

Fijne jongens die afspraken na komen

Auto gezien bij hun op Marktplaats. We konden die dag niet gaan kijken. Helemaal geen probleem. Auto werd voor volgende dag besproken. Proefrit gereden en gekocht. Alle besproken dingen kwamen ze na. Ik ga ze zeker aanbevelen.

uitstekende service

prettige no nonsense ervaring. vriendelijk duidelijk en snel

Geweldig bedrijf prima geholpen

Super top geholpen door de verkoper want een zeer vriendelijke jongen. Neemt alle tijd voor de klanten waar die bezig mee is. Voor een volgende auto zeker daar weer gaan kijken. Zeer blij met de Opel Astra die ik daar gekocht heb

Super bedrijf. Auto top afgeleverd. Gepoetst, volle tank. Vriendelijk personeel. Mooie keurige en nette onderhouden auto's. We komen zeker een keer terug. Aanrader!

Net bedrijf

Je wordt goed te woord gestaan. Lange proefrit gemaakt was geen probleem. Auto gekocht en was netjes afgeleverd.

Heel vertrouwd gevoel en absoluut een aanrader.

Ik heb hier een prachtige auto mogen kopen wat een hele goede ervaring was. Ze waren open, enorm behulpzaam en vriendelijk. We zijn met een goed gevoel weggegaan en zouden hier in de toekomst zeker nog een keer een auto kunnen kopen.

Klantvriendelijk met passie voor auto’s

Door beide heren op een hele prettige manier ontvangen. Doormiddel van goed advies samen tot de perfecte auto voor mij gekomen. Vervolgens alles netjes en snel afgewerkt.

De volle 5 sterren waard

Vanaf het eerste moment een goed gevoel bij deze heren Deze heren timmeren aan de weg met grote betrokkenheid en passie voor auto's ( ja ze bestaan nog )

Top een hele soepele koop en inruil: klasse!

Auto gekocht en ingeruild bij directautokopen , de titel spreekt voor zich; soepele koop en inruil gehad , erg prettig om zo een auto te kopen. Geen verrassingen bij aankomst gewoon afspraak is afspraak. Top geregeld! Wouter en Guus bedankt voor de service.

Vriendelijk en Professioneel !

Leuke auto gezien op de website, daarna heb ik snel een proefrit kunnen inplannen. Vervolgens de auto gekocht en dat ging ook snel en professioneel. N.B. Omdat ik met het openbaar vervoer kwam, kreeg ik nog een lift naar het treinstation toe! Super gaaf!

Behulpzaam, snel, klantvriendelijk

De bezorgservice aan huis van de auto's is een fijne aanvulling in hun dienstverlening

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.