Goede, nette auto, komen afspraken na en service is uitstekend.

Reservering verliep duidelijk en vlot. Bij het ophalen van de auto stond deze reeds klaar en was in nette staat. Vriendelijke ontvangst door medewerker. Uitleg van de auto en inspectie op evt. schades verliepen helder. Huurperiode was van vrijdagmiddag tot maandagochtend 07.59 uur. Verhuisklus was echter al op zaterdagmiddag klaar, waarna de auto is teruggebracht en voor het gesloten hek is neergezet, zoals afgesproken. Maandag werd mij via email doorgegeven dat de factuur werd aangepast. Geen weekendtarief, maar een normale daghuur werd in rekening gebracht. Na verrekening met de betaalde borg, werd het restbedrag diezelfde ochtend al overgemaakt. Over goede service gesproken !

• Betrouwbaarheid

de bus was goed en schoon.

de bus voldeed waar voor ik hem nodig voor moest hebben.

alles prima geregeld

eigenlijk zoals ik van jullie gewend ben, top service.

Fijne auto/fijne service

Zelfs op de dag van de verhuizing bleek het mogelijk een auto bij jullie te huren. Fijn dat hij beschikbaar was en ook zelfs voor een halve dag. Dat was heel passend voor ons. Bovendien vriendelijk personeel en dat ik altijd fijn.

Snelle service

Fijne service, snel contact en opvolging

Goede en nette service

Afhalen en terug brengen ging snel

Goede communicatie

Alles vooraf duidelijk gemaakt en geen gezeur

Netjes en goed geregeld!

Snelle reactie op huur aanvraag, heel klantvriendelijk en kreeg een mooie bus mee. Alles was goed geregeld. Ik kom zeker terug!

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk personeel, super nette bus, borgbinnrn 34 uur terug betaald. In een woord top!@

• Betrouwbaarheid

Snelle en perfecte service!

Zeer nette prijzen. Vriendelijk personeel. En snelle service!

Top en netjes!

Goede bus, netjes, goede prijs en korte lijntjes. Ook is er heel veel te realiseren in overleg. Mocht het ooit weer nodig zijn, dan komen we zeker terug.

• Betrouwbaarheid

Snel geregeld en perfecte bus

We hebben online gereserveerd en aflevering ging soepel en snel. Met de duidelijke instructie was ook het retour brengen goed geregeld. Een betrouwbaar bedrijf met een prettige service gerichte instelling.

• Betrouwbaarheid

Goede service, makkelijk bereikbaar en de restitutie de volgende dag op de rekening.

• Betrouwbaarheid

Pefecte busjes en zeer attent

Bus schoon en personeel attent op een paar spullen die ik achter in de had laten liggen. Lagen klaar toen ik ze ging ophalen.

Alles prima geregeld!

Alles netjes conform afspraak, goed geregeld!

Goed!

Snelle en heldere uitleg, goede en schone auto ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Prima wagen en alles keurig geregeld

Prima en snel online bestelbus geregeld. Wagen was schoon en prima in orde. Vlotte en heel vriendelijke afhandeling. Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Prettige afstemming, goed terugkoppeling, geen onduidelijkheden, helder en transparant, administratief perfecte afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Op het laatste moment een bakwagen nodig, geen enkel probleem. Inleveren buiten openingstijden kan ook, groot pluspunt.

• Betrouwbaarheid

Goede service, goede kar, uitstekende ervaring

Zoals de titel al zegt, prima ervaring! Wel; wat prijzig, vandaar vier ipv 5 sterren.

• Betrouwbaarheid

Busje gehuurd. Goede communicatie. Vriendelijk personeel. Borg snel teruggestort. Kortom prima ervaring en zou daar zo weer huren.

Eenvoudig geregeld

Eenvoudig geregeld, prima locatie, fijn om na gebruik gewoon met sleutel in de brievenbus te kunnen inleveren.

Ik ben zeer tevreden.

Het reserveren, afleveren van de auto bij huis en communicatie via e-mail en Whatsapp verloopt zeer soepel en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Betrouwbaarheid

Probleemloos, snel en vriendelijk.

Aanvraag verliep vlot, verschuiven van tijden was geen probleem. Bus was netjes en verzorgd, afleveren geen probleem, en het terugboeken vd borg gebeurde binnen 2 uur de volgende werkdag. Alles ging eigenlijk zoals het hoort.

• Betrouwbaarheid

Snel, eenvoudig en goed geregeld

Prima geregeld, snel en eenvoudig online geregeld. Goede uitleg, service en afhandeling

Draaiing 3 8072TC Nunspeet

Over Flexibel op weg

Auto, bus of verhuiswagen nodig? Snel en voordelig huren bij Flexibel op weg. ​Voor tijdelijke vervoer hebben wij de oplossing! Huur per dag of voor lange termijn tegen de beste voorwaarden. Ervaar het gemak van huren!