uitstekend

zeer klant vriendelijk,nemen de tijd, laten zich niet gekmaken

zeer vriendelijke mensen maar niet altijd wordt dat gedaan wat noodzakelijk is.

Het gaat natuurlijk over de zandvoortselaan. De snelheden waarmee auto's daarover heen schuren is nog steeds verontrustend. Een oplichtend bord hoe hard men rijd of een flitser zou een prachtige tussenoplossing zijn zodat ook Uw Gemeente inzicht krijgt in de snelheden die daar worden bereikt.

Vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Goede services en alleszins betaalbaar. Een aanrader!!!!

Altijd correct, uitstekende hulp.

Al jaren lang zeer tevreden

Altijd goed en correct geholpen. Goed advies, geeft een vertrouwd gevoel.

Duidelijk en eerlijk advies door prettige verkoper

Advies gekregen over nieuwe iPhone die ik wilde kopen. Hierbij van de zeer prettige en rustige verkoper een duidelijk en eerlijk advies gekregen, waardoor ik de juiste keuze kon maken. Meteen een leuk hoesje gekocht met een glasplaat erbij. Al met al een zeer positieve beleving en ik kom hier zeker weer terug.

Prettig en terzake kundig.

Prettig

Goede service en klant vriendelijk.

Duidelijke uitleg en goede communicatie.

Vriendelijk behulpzaam snel

Is altijd goed

Gewoon goed !!

Kom hier al jaren, professioneel, klantvriendelijk Kortom, blijf zo doorgaan en ik hoop nog vele jaren klant te zijn :-)

Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Prettige medewerkers die de tijd voor je nemen

sinds jaren de beste

staan altijd klaar , goed advies en snelle service

Super service

Eerlijk advies en super service ! Altijd heel tevreden

goed geholpen

de keus was gauw gemaakt en ook het installeren vd simkaart ging vlot..

Prettige en duidelijke uitleg, ook voor digibeten

Met dochter als sidekick was het goed vertoeven in de winkel. De rust die ‘hij’ eigenaar uitstraalt en de prettige communicatie maakt deze digitale wereld voor mij behapbaar. Kom zeker terug. Zeker, omdat deze iPhone zoveel mogelijkheden heeft die ik niet allemaal snap.

Prima service.

Ik ben tevreden met de service dat ze geven! Top!

Goede en snelle service

Top service en super vriendelijk

Al jaren hofleverancier van de familie. Moest lang wachten op Apple voor het model. Werd met geduld te woord gestaan. En dan dat verlossende telefoontje en top afwikkeling van de levering. Super klantgericht!

Goed!

Prima als altijd!

Klantvriendelijk, en super service!

Vriendelijk, geduld en rust voor de klant. Nu aantal keer bezocht voor reparatie, toestel aanschaf en hoesjes. Duidelijke en kundige informatie verstrekking en uitleg van product. Hij WEET gewoon alle ins en outs van alle aanbieders en bouwt heel snel de bij jou passende mix van keuzes. Ronduit top!

Heel vriendelijk en behulpzaam

al jaren prima service,

Al jaren een tevreden klant . Betrouwbaar en vriendelijke service.

Topservice, persoonlijke aandacht

Optie 1 heeft alles in huis, en je krijgt alle aandacht en service. Goed en snel werk, bestelling binnen een paar dagen als t niet aanwezig is, en overzetten van alle data in 2 uur is mega handig. Niet twijfelen, zeker een goede winkel van goede ondernemers

Deskundig, correct, betrouwbaar en vriendelijk!

Zie boven!

Straatweg 66 3621 BR Breukelen