Altijd een goede service! Top-zaak

Een echte aanrader

Topservice

Geen online gedoe gewoon face to face uitleg

Al zolang ik mij kan herinneren topservice

Koop al jaren met tel en Abbonrment en accessoires bij deze winkel. Altijd super aardig en behulpzaam. De service is super goed. Omzetten van tel en bij installeren

Altijd meedenkend, vriendelijk en snel.

Supper goede service.

Wat een goede service. Vriendelijk en je wordt zo goed verder geholpen. Aanrader!

Super service, zoals altijd al geweest! Hartelijk bedankt!

Al meer dan 15 jaar kom ik in deze winkel en ben ik zeer onder de indruk hoe het personeel met zoveel verschillende mensen vriendelijk en erg persoonlijk klanten helpt. Zeer tevreden van hun kennis, service en vriendelijkheid! Succes verder met alles!

Een winkel met kennis van zaken

Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt. Dan wordt er samen met jou een plan van eisen opgesteld en daarna een voorstel gedaan. Deze winkelier zet ook al jou gegevens over, zodat de telefoon het direct doet met alles wat in de oude aanwezig was.

Wist van hun bestaan niet af, maar werd door een goede vriend erop gewezen. Na twee bezoeken mijn IPhone ingeruild en na korte tijd terug gekomen en de perfect werkende nieuwe IPhone 14 in ontvangst genomen. Ik ben zeer tevreden.

Optie 1 is leverancier van ontzorging en service

Ik koop nu mijn 4e iPhone bij Optie 1. Waarom ? Deze mannen leveren ontzorging en service. Oh ja, ze leveren er ook nog een iPhone bij. En wil je vooral goedkoop en zelf de ellende regelen van het instellen of overzetten van de data van je oude testel naar een nieuw toestel : struin dan vooral het internet af en bestel online bij een verkoper. Ik heb zojuist een mooie nieuwe iPhone 14 gekocht. De data van mijn iPhone 8 werd in 2 uur tijd overgezet. Zelfs de apps van de iPhone 8 gingen allemaal mee. Helemaal TOP ! En wanneer ik over een jaar een probleem heb, helpen ze je graag. Probeer dat maar eens bij een online verkoper......

Super Service

Altijd behulpzaam en meedenkend!

Jaren lang top service!

Ik geniet al jaren lang van de top service door de heren van optie 1 Heemstede! Hartelijk dank en ga zo door.

Kundig, vriendelijk, menselijk

Dat stukje menselijkheid wat je bij de grote providers mist.

Erg klantvriendelijk!

Zeer goede service

Geweldig !!!!

Altijd behulpzaam, vriendelijk geduldig en goed advies! De telefoon wordt overgezet naar nieuw toestel. heel blij weer met de goede service van Peter Paul en zijn team. Heel blij met mij nieuwe iPhone.

Fantastic!

Gidi is always so patient, helpful & kind, thank you!

fantastische zaak

Behulpzaam, klantvriendelijk, professioneel. Kortom, van mij krijgen jullie een 10. Zeker die knappe (grote) jongen

Ik word totaal gelukkig van dit bedrijf

Betrouwbaar, snel en met materie waar je zelf echt geen zin in hebt je te verdiepen. Ik zou niet snel zoveel vertrouwen hebben dat ik een bedrijf mijn ID geef maar bij Optie1 doe ik dat al jaren en wanneer ik een nieuwe telefoon nodig heb krijg ik die helemaal ingericht kant en klaar en kan ik weer paar jaar verder zonder geneuzel... BLIJ

Altijd kundig, servicegericht en vriendelijk!

Heel prettige zaak met prettig en behulpzaam personeel!

Zeer klantviendelijk

Zeer klantviendelijk en deskundig.

Geweldige service en snel!

Geweldige service en snel!

Absolute aanrader!

Heel behulpzaam en persoonlijk, snel en professioneel. Al mijn vragen zijn beantwoord. In de tijd dat mijn telefoon werd geïnstalleerd, kon ik zelfs even boodschappen doen in de buurt.

Super service

Alles prima geregeld, ik stuur voortaan iedereen naar deze winkel.

Top service!

Altijd hele fijne service!

Efficiënte en vriendelijke behandeling

Efficiënte, kundige en vriendelijke behandeling

uitstekend

zeer klant vriendelijk,nemen de tijd, laten zich niet gekmaken