Klantvriendelijk

De service is zeer goed

service

Dit is mijn eerste ervaring,voor mij positief.

We werden prima geholpen volgende dag was het al bij ons in huiskamer en geinstaleerd

We raden Anto beeld en geluid ook aan onze kinderen en vrienden aan.

Super!

Duidelijke uitleg en toelichting tijdens ons bezoek aan Anto Beeld en Geluid. Ook de aflevering verliep soepel!

Service, en aandacht voor de klant

Snelle hulp bij storingen en/of advies deze te verhelpen.

Subliem

Doen wat ze zeggen en komen hun afspraken na

Nette levering voor een nette prijs

Na een uitgebreide voorlichting gekozen voor een TV met een soundbar. Deze isvolgens afspraak netjes gemonteerd en ingeregeld.

Goed en duidelijk geholpen, en ook afleveren was perfect.

Zie hierboven , alles was oke.

klacht niet kunnen verhelpen

Door een storing in mijn Bose 321 -cinema-set bracht ik na telefonisch contact de cd/dvd speler en de voedingskabel. Na een paar dagen kreeg ik een melding met een sms-bericht: "Uw reparatie staat klaar en kan worden opgehaald. Voeding defect, Bose geen onderdelen." mvg, Anto. Op mijn verzoek werd ik teruggebeld en werd dit bevestigd. Omdat Anto geen dealer is waren er -tevergeefs- nog collega's gebeld voor het onderdeel. Bose levert het niet meer. Zelf heb ik toen een Bose- dealer gebeld die adviseerde nog eens goed te kijken naar de feitelijke voeding, nl de basmodule. Toen bleek vervolgens dat de schakelaar per ongeluk (bij het stoffen?) was uitgezet. Alles zelf daarna weer aangesloten het werkt weer. Anto nam - toen ik in de winkel kwam- met een vraag hoe ik nog een laatste kabel moest aansluiten dit alles alleen voor kennisgeving aan. Er werd niet doorgevraagd en ook geen excuses aangeboden.

Beste Dhr Ter Harmsel, Erg jammer dat u niet het juiste Anto gevoel heeft over gehouden aan het bezoek bij ons in de winkel. We hebben er alles aan gedaan om u te helpen met een product wat niet bij ons is aan geschaft helaas is het niet zo gelopen zoals u het van ons had verwacht onze excuses hiervoor. Vriendelijke Groet, Jaap

Prima geholpen ,verkoper met ervaring

Installatie met uitleg,al blijkt door gebruik het niet zo gemakkelijk is als dat uitleg klinkt.

Top geregeld allemaal!!

Heel goed geadviseerd en goed afgeleverd en ingesteld!!

Goed geholpen

Goede service en goede uitleg gekregen.

goede zaak

eerlijke handel

Prettige , vakkundige mensen

Goede informatie na installatie, zodat ook een bejaarde wegwijs wordt gemaakt. Een tv leveren kan iedereen, maar hierom kies ik voor Anto

gewoon goed, daadwerkelijke aandacht voor de klant

Er wordt daadwerkelijk geluisterd naar de klant, men neemt alle tijd om alle mogelijkheden te laten zien en de informatie is correct. Wellicht niet de allergoedkoopste maar wat mij betreft is service, aandacht en kwaliteit ook veel waard. Mijn ervaring is, dat men ook niet moeilijk doet, als er na enige tijd vragen zijn.

Helemaal super

Zeer professioneel geholpen, en alle stereoapparatuur word keurig aangesloten. De verkopers weten waar ze over praten.

Fijne winkel

Wij hebben i.v.m nieuwe woning alle apparaten bij anto gekocht. We zijn vakkundig en goed geholpen. Zijn heel tevreden.

Fantastisch

Een draagbare dvd speler van 10 jaar oud deed het niet meer. We zijn heel blij dat Anto het heeft gerepareerd. Onze zoon die verstandelijk beperkt is gebruikt hem veel en ze zijn moeilijk nieuw te krijgen. Dank je wel Anto. Mieke de Vos

Prima geholpen

Uitstekende service

Zijn Klantvriendelijk en werken netjes.

Ze zijn erg klantvriendelijk , flexibel en werken netjes. De witte Strip om de kabels weg te werken van TV slaapkamer ziet er keurig uit.

Snelle oplossing van ons probleem

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit

een woord geweldig !!!!!!!

Top zaak. Goed bezig.

Super gereld!

• Kwaliteit

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.