Vriendelijk, behulpzaam en snel

Binnen 2 dagen nadat mijn gordijnstof binnen was kreeg ik de aangepaste gordijnen terug. En tegen de afgesproken prijs. Zal ik aan anderen in voorkomende gevallen aanbevelen.

Super tevreden!

Mijn man zijn trouwpak laten aanpassen op maat. Erg prettige vrouw in de omgang en bij overleg. Bespreekt vooraf wat ze kan bieden en maakte samen met ons de beste keuze. We zijn dan ook super tevreden over het resultaat!!

Netjes en correct uitgevoerd. Heel vriendelijk ontvangen.

Gebeld voor een zoom te repareren. Snel en vriendelijk geholpen.

2 werk broeken laten inkorten en de pijpen laten versmallen, zeer goed geholpen. En na 1 dag me broeken alweer terug.

Levert heel goed werk af

Levert heel goed werk, ben super tevreden! Klantvriendelijk, denkt mee om wat je wilt, kortom een echte aanrader

Gewelidig

na mijn dieet diverse spijkerbroeken laten aanpassen, echt ze voelen aan als nieuw!!

Van mijn 'oude' gordijnen zijn prachtige vouwgordijnen gemaakt en opgehangen. Ook super goede service dat alle materialen geregeld werden en we dat zelf niet hoefden te doen. Ook de andere gordijnen helemaal naar wens vermaakt, ingekort en opgehangen. Heel blij met het resultaat en de snelle levering!

Hele snelle en goede service!

Al meerdere malen geweest voor herstellingen aan kleding. Altijd netjes behandeld en alles netjes hersteld! Zeer tevreden!

geweldig

een aanrader voor iedereen,werkt super goed en snelle service,is heel klant vriendelijk en de prijzen zijn voor wat ze leverd geweldig.ik ben haar heel dankbaar voor wat ze heeft gedaan voor mij.lieve groet wies

Net of het weer nieuw is

Netjes en snel geholpen, en het ziet er weer als nieuw uit

Prima service en leverd netjes werk af.

Al meerdere keren ben ik bij Hilly geweest voor verschillende aanpassingen aan mijn kleding. Naast dat Hilly een hele sympathieke en aangename vrouw is, is haar werk altijd netjes en snel klaar.

Super tevreden

Altijd heel netjes en precies naar wens vermaakt. Erg blij mee!

Ontzettend blij met Hilly

Via een vriendin aan het adres van Hilly gekomen. 4 kussens van 1.50 cm lang, voor buitenbank laten bekleden. Zelf de stof en schuimrubber gekocht. Alles wordt opgehaald en kant en klaar, met ritsen, weer thuis afgeleverd. Vakwerk en voor een hele mooie prijs. Hilly is ook heel aardig. Leuk contact. Ik heb Hilly aanbevolen bij familie en vriendinnen.

Heel erg vriendelijke en behulpzaam met snelle service

omdat ik rolstoel afhankelijk ben moest er aan de rugleuning wat aanpast worden van mijn rolstoel. Ook mijn broeken moesten wat aangepast worden, dat heeft ze keurig gedaan. Ik ben er erg tevreden over !

Zoo ontzettend blij jou ontmoet te hebben..

Hilly wat ben jij deskundig en aardig en wat heb je mij blij gemaakt met de "kunstwerkjes" die je voor mij gemaakt hebt! Vakvrouw met passie!

Er wordt mee gedacht met de klant. Fijn !!!

Vandaag jurkje terug gekregen waarbij 2 knoopsgaten en 2 knoopjes zijn toegevoegd. Ik was langsgegaan met ander idee maar Hilly gaf andere oplossing. Veel beter !!! Super blij mee. Het jurkje kan weer gedragen worden. Dank je wel

Uitstekend werk voor een mooie prijs !

Via Internet aan dit adres gekomen en een mail verzonden of het mogelijk was om in diverse lerenbroeken een zoom in te laten leggen. Binnen elke uren kreeg ik reactie met daarbij de kosten (dat vind ik altijd wel fijn). Volgens afspraak gebracht en na ongeveer een week netjes een berichtje om alles op te komen halen. Alles verliep heel vlot, ook de vriendelijkheid is uitstekend en het werk is perfect. Dit adres kan ik alleen maar aanraden. Ook kan je er gemakkelijk parkeren om je spullen af te geven... - Ik weet waar we de volgende keer moeten zijn -

Van je familie moet je het hebben!

Mijn vraag om mondkapjes te naaien voor gebruik tijdens het oogsten van kamille (ivm allergie voor stuifmeel) werd door Hilly voortvarend opgepakt. Drie stuks toesturen om uit te proberen en mijn feedback vervolgens gebruiken om de volgende vijf te perfectioneren. Hulde! Ik ben er blij mee en hoef voortaan geen FFP2-maskers meer te gebruiken. De eerste drie worden nu in het OV gebruikt door twee zonen. Kortom: Ons zie je voortaan gaan met maskers van Past het aan!

Weer super tevreden! Een rok helemaal aangepast en op maat gemaakt. Zeker een aanrader!

Geweldig!!!

Zeer vriendelijke en snelle service en heel vakkundig. Mocht je gebruik willen maken van mondkapjes, kan ik je aanraden deze door Naaiatelier Past Het Aan te laten maken. Je voelt ze niet zitten en je kan er goed door ademen. Echt PERFECT.

Snelle en perfecte service.

Zelfs in Corona tijd is snel en netjes kleding hersteld. Tasje aan de deur een appje en een tikkie het is in No time geregeld. Perfect!

Supernetjes opgelost, vakwerk !!!

Jeansbroek laten herstellen omdat er een flinke scheur in zat. Echt netjes gedaan en de broek kan nu nog jaren mee. Super blij mee.

Vriendelijke dame en snelle service

In deze moeilijke tijd is mevrouw mijn kledingstuk komen ophalen en 2 dagen nadien terug brengen. Super service!

Ongelofelijk klantvriendelijk en zeer vakkundig

Mijn ervaring is uitermate positief, ik laat veel aangepaste dingen maken en dat wordt zeer vakkundig uitgevoerd. Voor mij is er geen ander naaiatelier die mijn spullen mag maken. Inmiddels breng ik regelmatig spullen van vrienden en kennissen uit Amsterdam bij haar om te laten vermaken of wat er dan ook nodig mag zijn. Je bent een toppertje! Groet, Joey

Super goede service . Ik ben snel en vriendelijk geholpen. Zeer zeker een aanrader

Schepenenstraat 18

4541EJ Sluiskil