In 4 bikinitopjes een vulling laten zetten. Super mooi en netjes gedaan! Waren snel klaar, heel fijn.

Ik ben ontzettend happy met het bestaan van zo een Naaiatelier !

Zeldzaam professioneel werk uitvoering,klant vrijelijk toenadering en organisatie van A tot Z...petje af !

Niets is onmogelijk voor Hilly

Ze denkt met je mee en het resultaat is helemaal top. Zo blij dat ik haar gevonden heb.

Prima service voor een prima prijs

Ik had 4 gordijnen die na een verhuizing vermaakt moesten worden. Hilly kwam persoonlijk langs om de gordijnen af te spelden en de situatie te bekijken.. Ze heeft de 4 gordijnen omgetoverd tot 2 passende gordijnen. Het ziet er super uit. Snelle service, goede communicatie en een prima prijs. Zeker aan te raden!!

Zeer snelle en nette manier van werken. Zal er als t nodig is zeker meer kleding laten verstellen

Super service, netjes vermaakt

Mijn bikinitops waren helaas iets te klein. Deze heb ik bij het naaiatelier laten vermaken waardoor ze nu perfect zitten! Heel blij mee.

Goed en vriendelijk geholpen.

Nieuwe rits in broek die net nieuw was. Snel en vriendelijk geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding Zeer tevreden.

Vriendelijk en kundig!

Lange rok in laten nemen. Precies op maat en erg netjes afgewerkt! Super service!

Alles heel netjes vermaakt.

Alles netjes vermaakt

Goede service en netjes gedaan

Kleding is netjes thuis opgemeten en daarna goed vernaaid. Super service.

Zeer netjes en niet duur

Mijn gordijn laten inkorten en uit de restant stof een embrasse laten maken. Gewoonweg keurig gedaan en dat voor een klein prijsje. Dank je wel Pas Het Aan , ik ben erg echt heel tevreden mee.

Snel en vakkundig

Een verkeerd besteld dekbed laten versmallen, mooi gedaan.

De opdracht wordt snel, vlot en keurig naar wens uitgevoerd. Er wordt meegedacht over de opdracht.

Wat een superleuk wijf en fijn contact ! Snel en zo mooi gemaakt alles heel blij mee!

prima service

Een vriendelijke en gemoedelijke ontvangst en prima vakwerk geleverd. Een aanwinst voor ons dorp

Topjob!

Lievelingstrui gestopt en ik kan zelfs de gaatjes niet meer terug vinden :-) Degelijk én mooi herstelwerk van een gescheurde jeans. Ingekorte kleedjes die mooier afgeboord zijn dan nieuw uit de winkel! Wij zijn heel tevreden klanten!

Super service

Onze ervaring is heel positief Smiddags komt onze dochter met een scheur in haar jas thuis van school. Na een telefoontje met de Naaister, Werd tot mijn verbazing smiddags de jas thuis opgehaald (Sluiskil ) En de dag erop weer terug gebracht Weer Al's nieuw!!!! Wij zijn erg blij met deze Naaister. Aanbeveling waard.

Meedenkend en prima hersteld

Geen spijt dat ik via Google terecht bent gekomen bij Naaiatelier Past Het Aan. Jas van mijn zoon is prima hersteld, zou het zelf niet kunnen!

Prima service, mooi werk

Fijne service. Het werk was heel netjes uitgevoerd.

Fijne snelle en heldere communicatie en natuurlijk vakwerk!

erg goed werk geleverd

het was volgens mij niet het makkelijkste werk maar het is erg goed gedaan ben erg tevreden. ga zeker terug . bedankt Jos

Keurig

Het ziet er perfect uit . Je bent een vakvrouw . Bedankt

Zo netjes zo snel goede service prima

Netjes en vlug. Goede service

Gewoon goed

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Binnen 2 dagen nadat mijn gordijnstof binnen was kreeg ik de aangepaste gordijnen terug. En tegen de afgesproken prijs. Zal ik aan anderen in voorkomende gevallen aanbevelen.

Schepenenstraat 18 4541EJ Sluiskil