Heel blij....

Wat zijn wij blij dat we voor Hilly hebben gekozen om onze caravankussens opnieuw te laten bekleden. Zo perfect, echt een plaatje zijn ze geworden. Kunnen haast niet wachten om ze in gebruik te nemen. Wat een gezellige vakvrouw, echt op haar plek daar in Sluiskil.

Snel, vakkundig en klant vriendelijk

Onze bank van 1 jaar oud paste net niet tegen de muur van ons nieuwe huis. Met een aanpassing van de leuning werd onze bank in No time passend gemaakt. Opgehaald en thuis gebracht! Wat een service en prachtig resultaat!

In één woord vakvrouw

Ik ben blij dat ik Hilly heb leren kennen. Hilly is een vakvrouw. Onze zetel van vd Berg opnieuw laten stofferen door Hilly. Een kunstwerk. Ontzettend goed en netjes gedaan. Ben er heel blij mee. Zetel kan weer jaren mee.

Snel, netjes en niet duur

De jas en trui met een gaatje waren in no-time netjes gerepareerd en ook nog heel betaalbaar.

Netjes hersteld, super service

Netjes hersteld, Super service!

Broek en tuniek om af te doen gebracht bij Hilly. Na een gezellige babbel terug naar huis. Wachten op berichtje:Het is klaar. Ik er om vanmiddag ze heeft keurig en net werk geleverd ben zeer tevreden over het resultaat. Dit naaiatelier is zeer zeker aan te bevelen. En ze heeft zoveel diensten te bieden.

Vriendelijke dame die voor een (Sc)haarscherpe prijs doet wat ze beloofd. En het resultaat is als nieuw

Heel klantvriendelijk

Super goede service en fijne communicatie. Niets is teveel, Hilly denkt mee en wil graag dat je helemaal tevreden bent.

Blouse na gemaakt van bestaand model

Gevraagd aan Hilly of ze een blouse wilde na maken van een bestaand model. Resultaat is prachtig

Snelle service en mooi aangepast

Heb overhemden gebracht om te strijken. Ben zeer tevreden!

Super service

Wat een mooi bedrijf. Had een berichtje gestuurd via WhatsApp en kreeg meteen een reactie. Ook mocht ik meteen langskomen en werd heel vriendelijk ontvangen. Diezelfde middag was het kledingstuk al klaar en kon ik er al terug om komen. Super service dus! Wat fijn dit hier te hebben in Sluiskil

Perfectie vanuit het hart

Ik ken Hilly al een aantal jaren en heb haar zien groeien..oa. in haar atelier! Voor allerhande naaiwerkzaamheden tot specialistisch ( van jurk vermaken tot het borduren van mijn logo).. altijd met grote compassie en vanuit haar hart gemaakt of hersteld.. ondanks dat ik aan de overkant woon, ga ik altijd naar haar als ik iets wil op dit gebied! Ik kan geen betere naaister bedenken dan haar. Mijn complimenten!!!

Broek laten verlengen.

Broek laten verlengen.heel netjes gedaan ben heel tevreden.

Voor alles is een oplossing

Voor elke vraag een een gepast antwoord. Want Hilly naait en past het aan!

Geweldige service, niet duur en netjes afgewerkt. Zeer tevreden over afhandeling en prettige communicatie. Aanrader voor iedereen.

Netjes gerepareerd. En ik kan het zeggen, als een super precieze klant, die werkelijk op alle details let. Dank je wel.

Ik raad het zeker mensen aan,om deze naaiatelier te kiezen.Super service. Gordijnen laten inkorten en rits in een leren jas laten zetten.heel netjes gedaan.en het zijn fijne vriendelijke mensen als je iets vraagt.Super zeer tevreden.

Super snel en goed

Super gedaan en snelle levering , dank je wel

Jurk laten maken, zelfs de stof werd besteld voor me, jurkje helemaal naar mijn zin gemaakt, top service

Heel fijn contact!

Hele mooie jurk laten maken voor trouwfeest van vriendin. Hele goede service en fijn contact. Zeker doen als je een mooie jurk wilt laten maken op maat .

Snel en.professioneel

Gewoon goed. Ook altijd vriendelijke bediening. Niet duur

Super goede service.

Ik had een mooie strakke jurk gekocht. Eenmaal thuis vond ik de jurk ietwat saai. Ik heb contact opgenomen met naai atelier ‘past het aan’ en ik heb gevraagd of ze een split in de jurk kon maken. Dezelfde dag nog kreeg ik een reactie en hebben we meteen een afspraak gemaakt om het af te meten. Vandaag is de jurk geleverd en ik ben enorm tevreden. Het is super netjes gedaan en afgewerkt, je zou eigenlijk zeggen dat de split in de jurk hoort! Hilly is erg klantvriendelijk en komt met goede ideeën. Ik heb daarna meteen een nieuwe opdracht gegeven om een broek in te korten, aangezien ik zo tevreden erover ben. Ik kan dit bedrijf 100% aanraden

Zorgvuldig en netjes!

Ben heel blij dat ik dit naaiatelier gevonden heb. Hilly werkt heel netjes. Ook heel prettig in de omgang.

In 4 bikinitopjes een vulling laten zetten. Super mooi en netjes gedaan! Waren snel klaar, heel fijn.