Prima service en niet duur

Aleen Positiv

Heel goed Werk goede uitleg wat kan en wat niet gezellige sfeer absolut niet te duur en heel snel. I ben heel blij dat ik eindelijk een goed adres gevonden heb.

Vriendelijk en goed werk, is een aanrader

Topservice

Helaas paste mijn jurk niet helemaal goed. Gelukkig bood Hilly uitkomst. Eén week voordat ik de jurk aan moest, paste Hilly het aan. Bedankt voor de goede en snelle service!

Prima professioneel

Blij met het resultaat!

Vriendelijk en kundig

Fijne vrouw en kundig in haar werk. Maakt het allemaal keurig.

Hilly is een hele goede vakvrouw.

Ik heb zeer goed kunnen overleggen. Hilly denkt mee geeft hele goede adviezen. Ook heel geduldig en zeer nauwkeurig. Ik ben 100% tevreden over het resultaat.

Snelle service

Snelle service, vriendelijk, netjes

Echt super service!

Op zaterdagmiddag net voor sluitingstijd mijn jurk gebracht, deze is op perfecte lengte ingenomen en smaller gemaakt. En de maandagavond erna werd hij zelfs thuis afgeleverd.. zodat ik hem op tijd terug had voor een bruiloft. Erg blij mee en m’n jurkje zit nu als gegoten! Super bedankt!

Afgelopen maanden heb ik het naaiatelier , Past Het Aan een paar keer bezocht Ik werdt ontzettend gastvrij ontvangen We hadden direct een klik Ik had 2 september een bruiloft en ik had een prachtig kledingstuk gezien op pinterest. Ik heb toen contact gezocht met de mevr van Past Het Aan. Daarvan heb ik nooit geen spijt gehad,want ik had een prachtig kledingstuk voor de.bruiloft. Ook voor mijn vriend heeft ze een strikje gemaakt en een pochet gemaakt en ook die waren prachtig Dus kort gezegt , we waren zeer tevreden

Klant vriendelijk

Heel tevreden goede sevice.

Heb ik niet

Ik ben heel tevreden hoe ze me trouwjurk heb aangepast

Mijn jurk heeft dé perfecte lengte

Via Marktplaats een jurk gekocht die veel te lang bleek te zijn. Hilly heeft de jurk heel mooi ingekort, de jurk staat nu perfect en is heel mooi afgewerkt.

Uitstekend werk

Vakkundig reparatie uitgevoerd. Kleding ziet er weer perfect uit.

Maatwerk voor onze camper

Wij hebben voor onze zelfbouw-camper alle over-gordijntjes en een aantal specifieke raam-isolatie "panelen" op maat laten maken door Hilly. Bij het eerste contact voor de gordijntjes, viel al meteen op dat er heel goed geluisterd werd naar onze wensen. Bij de volgende contact-momenten voor de raam-isolatie "panelen" is er tevens goed meegedacht, omdat dit een tamelijk uniek en specifiek project bleek te zijn. Zowel de gordijnen als de "panelen" zijn snel en volledig naar wens gerealiseerd, met de door onszelf aangeleverde stoffen. We hebben er dan ook met volle teugen van kunnen genieten tijdens onze vakantie en daarna tijdens de weekendjes weg. Hilly's service is een aanrader. Volgende keer mag ze ook mijn banken bekleden, als dat nodig is, want ik heb al in haar werkplaats gezien dat ze dit ook kan!!!

Terug prima werk afgeleverd!

Jurk die moest ingekort worden, prima afgewerkt en vlug afgeleverd! Tot de volgende.

Een aanrader!

Keurig werk, snel geregeld en een nette prijs!

TOP SERVICE

Wat een vrouw! In no time van stof naar een prachtig kleed! Zoooo enorm blij dat ik hier terecht ben gekomen en last minute zo een snelle service heb gekregen! En Top vrouw met super talent! Hier ga je mij nog geregeld terug zien! Ik raad Hilly bij iedereen aan!

Perfect inorde!

Jurk van lange mouwen naar korte, netjes afgewerkt alsook het inkorten van een jurk, prima werk! En als extraatje gestreken afgeleverd!

Meest fantastische ervaring!

Hilly heeft mij geholpen en weer een lach op mijn gezicht kunnen toveren. Ik zou trouwen en alles wat fout kon gaan is fout gegaan ik stond op huilen maar door Hilly werd het snel omgezet naar bijna huilen van geluk! Ik had een foto getoond en zonder aarzelen heeft zij dit omgezet naar realiteit. Ook de ervaring. De meest fantastische liefste persoon die je maar kan ontmoeten! Echt 1000x en meer dank! Mijn foto’s volgen zeker nog en ik kom zeker terug. Een beter naaister kan je u niet wensen zowel voor haar werk maar ook voor de persoon wie ze is. ❤️❤️❤️

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Je mag je wensen geven en "het past aan" Alles ordelijk en goed op tijd. Daar nodig goede tips gekregen. Een echte aanrader!

Snel en netjes!

Vorige week gebeld of mijn bruidsmeisjesjurk aangepast kon worden. Gister kunnen ophalen en hij zit geweldig! Je ziet niet waar de aanpassingen gedaan zijn en valt nu beter dan het origineel. Zeker een aanrader!

Vlot en netjes geholpen.

Had een tussendoortje met een rits van een tent. Voor ik het wist kon ik er terug om. Was er blij mee.q1

Erg professioneel!

Lederen bandjes van schoenen laten inkorten met behoud van model. Je ziet er niks van, zo professioneel vermaakt!

Vriendelijke en goede service en net resultaat

Recentelijk een broek, jas en stoel gebracht om te repareren. Alles was snel en netjes gerepareerd. De service is groot; halen en brengen buiten de reguliere tijden om is in overleg mogelijk.