fantastisch

gevraagd om 2 ikea poefjes met oude postzakken te herstofferen.... vrije hand gelaten.... 2 designkrukken mogen ontvangen!!!

Top maatwerk!

Voor bij mijn jurk was ik op zoek naar een bijpassende omslagdoek. Hilly heeft perfect begrepen wat ik wilde. De omslagdoek is supermooi geworden en is echt vakwerk. Ik ben super blij mijn unieke omslagdoek.

Vriendelijk, behulpzaam, prachtig resultaat, aan huis afgeleverd, zeker een aanrader!

Zeer goede en snelle service

Ik hoorde van dit naai atelier.. Ik kon gelijk komen.. Was snel klaar.. Zeer goede service.. Groet marco

Vriendelijke ontvangst, binnen de afgesproken tijd klaar, gevraagde aanpassingen heel netjes uitgevoerd. Kortom, kleding te lang, te kort, te nauw of te breed? Laat het niet langer in de kast hangen maar breng het naar Naaiatelier "past het aan".

Zeer goede service

Erg vriendelijk en zeer goede kwaliteit van het werk.

Goede service en kwaliteit

Van het vervangen van een kapotte rits in een winterjas, het inkorten van een nieuwe zomerjas tot het opnieuw stofferen van 2 kantoorstoelen. Elke keer weer behulpzaam en netjes werk geleverd.

Super werk geleverd!!!

In onze tent waar een doorschuifstok in moest, was de huls kapot. Door Hilly is er vakkundig een rits in gezet. Waar we super blij mee zijn, want tent is weer gemaakt en de stok zit er nu binnen 3 minuten in!! Heel wat anders dan een stok er doorheen schuiven!!

Heel tevreden.

Een vakvrouw met passie. Ben tevreden hoe mijn kleding is vermaakt. Voor herhaling vatbaar.

Werkelijk Vakwerk!

Mijn lederen motorpak moest vergroot worden, met name om de rits te sluiten. Ik ben enthousiast ontvangen bij uw atelier en we hebben direkt een plan van aanpak doorsproken. Er is aan beide zijde een extra lap leer tussen geplaatst. Om deze ertussen te plaatsen, zijn er bestaande naden opengemaakt. Het resultaat is werkelijk uitmuntend! De nieuwe stiches zijn kaarsrecht gelegd, de nieuwe naden zijn niet te onderscheiden van de bestaande.. Het pak zit fantastisch! Ik kan het ieder aanbevelen om, als het nodig is,de textiel "aan te passen" bij uw atelier. Dank U Hilly

Keurig

Een hele mooie zaak met een ruime paskamer. De naaister geeft goed en eerlijk advies. Tevreden met het resultaat.

Superblij met m’n vermaakte zomerjasje! Heel netjes gemaakt!

Vriendelijk zeer goed en snel

Hier kun je met al je vragen terecht super vriendelijk en altijd kwaliteit

Zeer professionele service

Zeer vriendelijk bediend, heel mooie uitvoering van het werk. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Een echte aanrader.

Super goede service!

Ontzettend tevreden!

Topper

Van nikd tot het mooiste kleed voor mijn dochter haar lentefeest Als je iets speciaal mooi en naar u eigen hand wilt moet je bij de lieve enthousiaste hilly zijn X

goed geluisterd en fantastisch omgezet

heel erg fijn goed overleg en vragen om 100 procent zeker te zijn om het goed te maken

Top atelier

Onze bank opnieuw laten stoferen met een prachtig resultaat. Een aanrader.

Een heel fijn proces met een top resultaat

Hilly doet er alles aan om het beste resultaat te behalen in een fijne omgeving.

Snelle service en topwerk geleverd

Fijne ontvangst en ontspannen sfeer Hilly heeft alle tijd voor je en geeft goed advies Ik kom er graag

Netjes, meedenkend, een echte aanrader!

Hilly denkt mee, zoekt de juiste oplossing en zorgt ervoor dat t gefixt wordt. Fijne en vriendelijke service

Ben erg content dat ik Hilly heb gevonden.

Altijd goed geluimd. Professioneel en kundig. Flexibel. Heeft me tot op heden nog niet teleurgesteld qua afgeleverd werk.

Snel, vakkundig en aardig

Niets meer aan toe te voegen.

Een hele sympathieke eigenares. Geeft goede adviezen en haar werk mag gezien worden. Super mooi wat het ook is. Een mooie zaak. Ben zeer tevreden.

Prima werk!