Perfectie vanuit het hart

Ik ken Hilly al een aantal jaren en heb haar zien groeien..oa. in haar atelier! Voor allerhande naaiwerkzaamheden tot specialistisch ( van jurk vermaken tot het borduren van mijn logo).. altijd met grote compassie en vanuit haar hart gemaakt of hersteld.. ondanks dat ik aan de overkant woon, ga ik altijd naar haar als ik iets wil op dit gebied! Ik kan geen betere naaister bedenken dan haar. Mijn complimenten!!!

Broek laten verlengen.

Broek laten verlengen.heel netjes gedaan ben heel tevreden.

Voor alles is een oplossing

Voor elke vraag een een gepast antwoord. Want Hilly naait en past het aan!

Geweldige service, niet duur en netjes afgewerkt. Zeer tevreden over afhandeling en prettige communicatie. Aanrader voor iedereen.

Netjes gerepareerd. En ik kan het zeggen, als een super precieze klant, die werkelijk op alle details let. Dank je wel.

Ik raad het zeker mensen aan,om deze naaiatelier te kiezen.Super service. Gordijnen laten inkorten en rits in een leren jas laten zetten.heel netjes gedaan.en het zijn fijne vriendelijke mensen als je iets vraagt.Super zeer tevreden.

Super snel en goed

Super gedaan en snelle levering , dank je wel

Jurk laten maken, zelfs de stof werd besteld voor me, jurkje helemaal naar mijn zin gemaakt, top service

Heel fijn contact!

Hele mooie jurk laten maken voor trouwfeest van vriendin. Hele goede service en fijn contact. Zeker doen als je een mooie jurk wilt laten maken op maat .

Snel en.professioneel

Gewoon goed. Ook altijd vriendelijke bediening. Niet duur

Super goede service.

Ik had een mooie strakke jurk gekocht. Eenmaal thuis vond ik de jurk ietwat saai. Ik heb contact opgenomen met naai atelier ‘past het aan’ en ik heb gevraagd of ze een split in de jurk kon maken. Dezelfde dag nog kreeg ik een reactie en hebben we meteen een afspraak gemaakt om het af te meten. Vandaag is de jurk geleverd en ik ben enorm tevreden. Het is super netjes gedaan en afgewerkt, je zou eigenlijk zeggen dat de split in de jurk hoort! Hilly is erg klantvriendelijk en komt met goede ideeën. Ik heb daarna meteen een nieuwe opdracht gegeven om een broek in te korten, aangezien ik zo tevreden erover ben. Ik kan dit bedrijf 100% aanraden

Zorgvuldig en netjes!

Ben heel blij dat ik dit naaiatelier gevonden heb. Hilly werkt heel netjes. Ook heel prettig in de omgang.

In 4 bikinitopjes een vulling laten zetten. Super mooi en netjes gedaan! Waren snel klaar, heel fijn.

Ik ben ontzettend happy met het bestaan van zo een Naaiatelier !

Zeldzaam professioneel werk uitvoering,klant vrijelijk toenadering en organisatie van A tot Z...petje af !

Niets is onmogelijk voor Hilly

Ze denkt met je mee en het resultaat is helemaal top. Zo blij dat ik haar gevonden heb.

Prima service voor een prima prijs

Ik had 4 gordijnen die na een verhuizing vermaakt moesten worden. Hilly kwam persoonlijk langs om de gordijnen af te spelden en de situatie te bekijken.. Ze heeft de 4 gordijnen omgetoverd tot 2 passende gordijnen. Het ziet er super uit. Snelle service, goede communicatie en een prima prijs. Zeker aan te raden!!

Zeer snelle en nette manier van werken. Zal er als t nodig is zeker meer kleding laten verstellen

Super service, netjes vermaakt

Mijn bikinitops waren helaas iets te klein. Deze heb ik bij het naaiatelier laten vermaken waardoor ze nu perfect zitten! Heel blij mee.

Goed en vriendelijk geholpen.

Nieuwe rits in broek die net nieuw was. Snel en vriendelijk geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding Zeer tevreden.

Vriendelijk en kundig!

Lange rok in laten nemen. Precies op maat en erg netjes afgewerkt! Super service!

Alles heel netjes vermaakt.

Alles netjes vermaakt

Goede service en netjes gedaan

Kleding is netjes thuis opgemeten en daarna goed vernaaid. Super service.

Zeer netjes en niet duur

Mijn gordijn laten inkorten en uit de restant stof een embrasse laten maken. Gewoonweg keurig gedaan en dat voor een klein prijsje. Dank je wel Pas Het Aan , ik ben erg echt heel tevreden mee.

Snel en vakkundig

Een verkeerd besteld dekbed laten versmallen, mooi gedaan.

Fantastisch

De opdracht wordt snel, vlot en keurig naar wens uitgevoerd. Er wordt meegedacht over de opdracht.