Zeer snelle en nette manier van werken. Zal er als t nodig is zeker meer kleding laten verstellen

Super service, netjes vermaakt

Mijn bikinitops waren helaas iets te klein. Deze heb ik bij het naaiatelier laten vermaken waardoor ze nu perfect zitten! Heel blij mee.

Vriendelijk en kundig!

Lange rok in laten nemen. Precies op maat en erg netjes afgewerkt! Super service!

Alles heel netjes vermaakt.

Alles netjes vermaakt

Goede service en netjes gedaan

Kleding is netjes thuis opgemeten en daarna goed vernaaid. Super service.

Zeer netjes en niet duur

Mijn gordijn laten inkorten en uit de restant stof een embrasse laten maken. Gewoonweg keurig gedaan en dat voor een klein prijsje. Dank je wel Pas Het Aan , ik ben erg echt heel tevreden mee.

Snel en vakkundig

Een verkeerd besteld dekbed laten versmallen, mooi gedaan.

Fantastisch

De opdracht wordt snel, vlot en keurig naar wens uitgevoerd. Er wordt meegedacht over de opdracht.

Wat een superleuk wijf en fijn contact ! Snel en zo mooi gemaakt alles heel blij mee!

prima service

Een vriendelijke en gemoedelijke ontvangst en prima vakwerk geleverd. Een aanwinst voor ons dorp

Topjob!

Lievelingstrui gestopt en ik kan zelfs de gaatjes niet meer terug vinden :-) Degelijk én mooi herstelwerk van een gescheurde jeans. Ingekorte kleedjes die mooier afgeboord zijn dan nieuw uit de winkel! Wij zijn heel tevreden klanten!

Super service

Onze ervaring is heel positief Smiddags komt onze dochter met een scheur in haar jas thuis van school. Na een telefoontje met de Naaister, Werd tot mijn verbazing smiddags de jas thuis opgehaald (Sluiskil ) En de dag erop weer terug gebracht Weer Al's nieuw!!!! Wij zijn erg blij met deze Naaister. Aanbeveling waard.

Meedenkend en prima hersteld

Geen spijt dat ik via Google terecht bent gekomen bij Naaiatelier Past Het Aan. Jas van mijn zoon is prima hersteld, zou het zelf niet kunnen!

Prima service, mooi werk

Fijne service. Het werk was heel netjes uitgevoerd.

Super!

Fijne snelle en heldere communicatie en natuurlijk vakwerk!

erg goed werk geleverd

het was volgens mij niet het makkelijkste werk maar het is erg goed gedaan ben erg tevreden. ga zeker terug . bedankt Jos

Keurig

Het ziet er perfect uit . Je bent een vakvrouw . Bedankt

Zo netjes zo snel goede service prima

Netjes en vlug. Goede service

Gewoon goed

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Binnen 2 dagen nadat mijn gordijnstof binnen was kreeg ik de aangepaste gordijnen terug. En tegen de afgesproken prijs. Zal ik aan anderen in voorkomende gevallen aanbevelen.

Super tevreden!

Mijn man zijn trouwpak laten aanpassen op maat. Erg prettige vrouw in de omgang en bij overleg. Bespreekt vooraf wat ze kan bieden en maakte samen met ons de beste keuze. We zijn dan ook super tevreden over het resultaat!!

Netjes en correct uitgevoerd. Heel vriendelijk ontvangen.

Gebeld voor een zoom te repareren. Snel en vriendelijk geholpen.

2 werk broeken laten inkorten en de pijpen laten versmallen, zeer goed geholpen. En na 1 dag me broeken alweer terug.

Levert heel goed werk af

Levert heel goed werk, ben super tevreden! Klantvriendelijk, denkt mee om wat je wilt, kortom een echte aanrader

Gewelidig

na mijn dieet diverse spijkerbroeken laten aanpassen, echt ze voelen aan als nieuw!!