Heel interessant

Museum is erg informatief. Ook hebben wij een rondleiding gekregen van Fort Vechten door Hans. Hans heef dit enorm goed, duidelijk en passievol verteld. Kwamen aan zonder ook maar enige kennis van de waterlinie en gingen weg als kenners. Zeker een aanrader.

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Voldeed aan alle verwachtingen

zeeeeer slecht!!!!!

Ik had gereserveerd voor mijn 75e verjaardag voor mijn kinderen en kleinkinderen, had informatie gevraagd over de restauratie daar, ik wilde de kinderen en kleinkinderen drinken geven tussendoor. tot onze verbazing was alles dicht met smoesjes van huwelijk. Het was erg warm en de kinderen liepen te smachten(er waren heel kleine bij). We moesten noodgedwongen vertrekken zonder alles te hebben gezien en doen. De kinderen erg ontdaan en boos, en ik dus ook, Ik was met 13 personen, een aantal museumkaarten en de rest betaald incl. parkeermunten Euro 57,= Ik voel me opgelicht en ben erg teleurgesteld,! Is dit nu Werelderfgoed, nou zeer slechte reclame voor toeristen en zeer fout gevoel voor Nederlanders die hun cultuur willen steunen. Doe er wat aan !!!!!!!!!!!! Geen smoes van corona of personeelgebrek, een drankjesautomaat had al gewerkt! H. Koelewijn [email protected]

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. helemaal niet!

Prachtig interactief museum vertelt kundig zijn verhaal

Het Waterliniemuseum was een geplande stop op onze vakantie langs de Waterlinieroute. We hadden hem bijna overgeslagen maar ik ben ontzettend blij dat we dat niet hebben gedaan. Dit museum gebruikte technologie op een leuke, speelse manier waardoor het niet geforceerd voelde of "gewoon om hip te zijn", maar mooi gebruikt werd om het verhaal te vertellen of te versterken. Mijns inziens is het inzichtelijk maken van deze bijzondere geschiedenis, waar een museum om zou moeten gaan. Dit museum begrijpt dat en slaagt ruimschoots in zijn doel. Verbeterpunten die ik zou hebben zijn dat het niet duidelijk is dat je om kunt fietsen om je fiets niet op de onveilig aanvoelende autoparkeerplaats neer te zetten, en dat het binnen in het fort niet geheel duidelijk is waar alle onderdelen zijn. Maar het is leuk om er rond te lopen en nogmaals is het museum zelf een pareltje.

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Absoluut; zie verhaal hierboven.

Gesloten zonder dat te vermelden op de website

Dit was vrij teleurstellend vooral omdat de parkeergelegenheid niet pal naast het fort ligt.

GEWELDIG

Echt super, interactief, leerzaam, Augmented Reality, veel om te doen, prachtig, echt een aanrader!!!

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Ja, en meer!

Waanzinnige boomhut Kinder doe expo ongeschikt voor jongens van 8 en 10

Met onze jongens van 8 en 10 op de ronkende teksten over de waanzinnige boomhut expo afgekomen. Zoals er staat: de boeken zijn geweldig, maar de expo stelt weinig voor. De jongens wilden wat DOEN, niet lezen en aan een tafeltje zitten. Bij de entree ook een boekje gekregen ‘Meet je krachten met echte krachtpatsers in de natuur’. Dat is figuurlijk bedoeld, en had anders naar de jongens gecommuniceerd kunnen worden. Maar dat de krachtpatser brandnetel bestreden kan worden met een blaadje wegebree was sloot niet aan bij de verwachting. Het waterlinie museum zijn we niet meer in geweest.

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Nee, zie de review

leuk

Er waren leuke spelletjes

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. ja

Verrassend, interactief en leuk voor jong en oud: een aanrader!

Verrassend, interactief en leuk voor jong en oud: een aanrader!

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. N.v.t.

Geweldige plek en mooie tentoonstellingen, ook voor kinderen

Twee jaar achter elkaar hebben wij de verjaardagen van onze kinderen (9e en 10e verjaardag) bij dit fort gevierd. De (doe-) tentoonstellingen van de Waanzinninge boomhut en Nurdius Maximus maakten t extra leuk. Maar ook bij (doe) dingen vaste tentoonstellingen waren telkens een hit. Zelfde geldt voor de mooie buitenruimte, zeker bij de bijzondere schommels. Heel vriendelijk personeel, veel is mogelijk. Een dikke aanrader!

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Zeker!!

Verassend!

Niet verwacht om op zo'n historische plek zo'n modern museum te vinden. Leuk en leerzaam!

• Kon u de museumentree gemakkelijk vinden? Ja
  • Bent u vriendelijk ontvangen? Ja
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Boven verwachting

Over Waterliniemuseum

In het interactieve Waterliniemuseum, gelegen op de strategische grens van de Nieuwe Hollandse Waterlinie en de Romeinse Limes, kom je alles te weten over de verdediging van Nederland met behulp van water. Maak een virtuele parachutesprong over Nederland, ga mee met een rondleiding door de oudste gebouwen van het fort, of probeer zelf de vijand te verslaan!