Waanzinnige boomhut Kinder doe expo ongeschikt voor jongens van 8 en 10

Met onze jongens van 8 en 10 op de ronkende teksten over de waanzinnige boomhut expo afgekomen. Zoals er staat: de boeken zijn geweldig, maar de expo stelt weinig voor. De jongens wilden wat DOEN, niet lezen en aan een tafeltje zitten. Bij de entree ook een boekje gekregen ‘Meet je krachten met echte krachtpatsers in de natuur’. Dat is figuurlijk bedoeld, en had anders naar de jongens gecommuniceerd kunnen worden. Maar dat de krachtpatser brandnetel bestreden kan worden met een blaadje wegebree was sloot niet aan bij de verwachting. Het waterlinie museum zijn we niet meer in geweest.

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Nee, zie de review

leuk

Er waren leuke spelletjes

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. ja

Verrassend, interactief en leuk voor jong en oud: een aanrader!

Verrassend, interactief en leuk voor jong en oud: een aanrader!

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. N.v.t.

Geweldige plek en mooie tentoonstellingen, ook voor kinderen

Twee jaar achter elkaar hebben wij de verjaardagen van onze kinderen (9e en 10e verjaardag) bij dit fort gevierd. De (doe-) tentoonstellingen van de Waanzinninge boomhut en Nurdius Maximus maakten t extra leuk. Maar ook bij (doe) dingen vaste tentoonstellingen waren telkens een hit. Zelfde geldt voor de mooie buitenruimte, zeker bij de bijzondere schommels. Heel vriendelijk personeel, veel is mogelijk. Een dikke aanrader!

• Bent u vriendelijk ontvangen?
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Zeker!!

Verassend!

Niet verwacht om op zo'n historische plek zo'n modern museum te vinden. Leuk en leerzaam!

• Kon u de museumentree gemakkelijk vinden? Ja
  • Bent u vriendelijk ontvangen? Ja
  • Voldeden het museum en eventuele activiteiten aan uw verwachting? Licht uw antwoord toe. Boven verwachting

Over Waterliniemuseum

In het interactieve Waterliniemuseum, gelegen op de strategische grens van de Nieuwe Hollandse Waterlinie en de Romeinse Limes, kom je alles te weten over de verdediging van Nederland met behulp van water. Maak een virtuele parachutesprong over Nederland, ga mee met een rondleiding door de oudste gebouwen van het fort, of probeer zelf de vijand te verslaan!