Waardeloos

Rijvo is een stuurloos schip met veel kapiteins. Afgesproken werk verandert met de dag want wat je hebt afgesproken, blijkt later toch niet te kunnen. Of ze zijn iets vergeten om op de offerte te zetten, wat het eindbedrag zomaar een paar honderd euro duurder maakt. In de kleine lettertjes staat dat ze hier niet aansprakelijk voor zijn, De matrozen van het schip doen hun werk gelukkig wel goed. Dit zijn zzp'ers die ingehuurd worden. Bij ons hebben zij vakwerk afgeleverd.

totaal ongeinteresseerd en vanuit zichzelf redeneren

Klantvriendelijkheid? Dat is uitleggen hoe Rijvo werkt en dat de klant zich daar maar aan aan moet passen. Even samengevat. Twee medewerkers met dezelfde houding. Wij ons uitgebreid voorbereid, zij te beroerd om zelfs maar 1 minuut zichzelf voor te bereiden.

Goede ontwerpen, klantvriendelijk

Rijvo heeft ons uitstekend geadviseerd over keuken en badkamer, prettige medewerkers die goed met je mee denken. Wij komen hier zeker terug.

Hartelijk dank voor uw mooie reactie!

Super tevreden

Wij willen de firma Rijvo hierbij bedanken voor de uitgevoerde werkzaamheden. Vanaf het eerste contact is het vertrouwen gelegd om de complete verbouwing uit te besteden bij deze firma. Het betrof het plaatsen van een nieuwe keuken , de bestaande parket vloer vervangen voor een tegelvloer met vloer verwarming en het wegslopen van een betonnen muur om een open keuken te creëren. Tevens de muren/plafond te voorzien van nieuw stucwerk. Dit alles in een opgegeven doorlooptijd van ca. 3 -4 weken. Zoals toegezegd is dit alles gerealiseerd in de afgesproken tijd zonder problemen! Je mag gerust spreken over een top prestatie. Wij zullen de komende jaren dan ook heerlijk gaan genieten van de nieuwe keuken en het comfort van de vloerverwarming. In het bijzonder willen wij Ruud en Paula nog even extra bedanken voor hun inzet tijdens alle werkzaamheden! Wij zullen vrienden/kennissen zeker positief adviseren over de firma Rijvo als zij op zoek gaan naar een keuken leverancier. Fam. De Looper

Geheel naar wens en conform afspraak

Van begin ( orientatie) tot het einde zeer tevreden over de geleverde en gemonteerde badkamer. Alles in compleet geleverd en zeer vakkundig geplaatst.

Geweldig bedrijf

In mei 2021 besloten we om een nieuwe keuken en een nieuwe vloer met vloerverwarming te kopen. Gelet op onze eerdere positieve ervaringen met de verbouwing van onze badkamer besloten we om naar Rijvo te gaan. Zowel bij het uitzoeken van de nieuwe vloer als de keuken werden we uitstekend geadviseerd door respectievelijk Remco en Ruud. Beiden waren niet opdringerig en lieten de keuze aan ons. Het resultaat is een vloer naar onze wens en een hele mooie keuken. Bij het uitzoeken welke keuken en wat voor apparatuur we wilden hebben werden we door Ruud goed geholpen. Ruud vertelde ons dat de levering van de apparatuur wel eens een probleem zou kunnen zijn. En helaas kreeg Ruud gelijk. Op 11 oktober startten de werkzaamheden met het weghalen van onze oude keuken. De apparatuur bewaarden we zelf behalve de vaatwasser, die werd door Rijvo in hun magazijn bewaard. Nadat de keuken verwijderd was, kregen we een noodkeuken te leen van Rijvo. Het betrof een wasbak, kleine koelkast en een 2 pits elektrische kookplaat. Diverse werkzaamheden werden uitgevoerd in onze woning en Michael coördineerde deze werkzaamheden. De vloerverwarming infrezen, de elektricien, tegelzetter, stukadoor etc. werden door Michael aangestuurd. Nadat de vloerverwarming gemonteerd was en de vloer gelegd was, mochten we pas na 4 weken de verwarming opstarten volgens het opstook protocol. Van Rijvo kregen we een zogenaamde bouwblower te leen, dus koud hebben we het niet gehad. Het timmerwerk werd gedaan door o.a. Dennis en zijn maat en ook dit zag er keurig uit. Al het afval werd door Rijvo meegenomen. Inmiddels zijn de werkzaamheden voor 90% afgerond en het wachten is op de apparatuur, vensterbank etc. Wij zijn blij dat we alles door Rijvo hebben laten uitvoeren en we kunnen zeggen dat onze verbouwing vlekkeloos verlopen is. Wij raden daarom Rijvo aan.

Zeer te tevreden

Onze oude badkamer was echt toe aan vervanging.  De nieuwe badkamer ging helemaal om en daarom besloten wij de gehele verbouwing uit handen te geven aan Rijvo. Hun slogan: " Twee weken van slopen tot open! "  hebben ze door de strakke planning waar kunnen maken. Eenmaal toen de badkamer was opgeleverd kwam de eind evaluatie,  wat wij als prettig hebben ervaren. We willen iedereen  bedanken voor het waarmaken van onze prachtige badkamer: De medewerkers van Rijvo, de mannen van Klimaatzorg, de tegelzetters van Tom Kwakman, het stucwerk van Sammie Vijzelman en het kitwerk van Remon Tames. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde service en vooral met het eindresultaat.

Top Service, meedenkend en flexibel

Zeer tevreden met de kwaliteit van de tegels, maar nog meer met de enorm klant gerichte service. Zoals wel vaker met middelgrote tot grote verbouwingen verloopt niet alles conform planning. Rijvo dacht mee in praktische oplossingen en was flexibel mbt de planning, waardoor de gehele planning van onze verbouwing thuis nauwelijks vertraging opgelopen heeft. Dit ondanks een zeer lastige ondervloer, welke de nodige uitdaging met zich meebracht voordat Rijvo de vloertegels kon leggen. Naast goede service en kwaliteit, ook nog zeer leuke/gezellige en professionele medewerkers. Rijvo bedankt en speciale dank naar Evert, zelfs op zijn vrije dag was hij nog bereikbaar om mee te denken!!

Zeer blij met de mooie kwaliteit en plaatsing van ons badkamer en keuken.

Vorige jaar hadden wij het idee om een nieuwe badkamer en keuken te gaan kopen en wij kwamen tijdens onze zoektocht terecht bij Rijvo. Daar zijn wij super goed geholpen Matthijs en Jeannet met het uitzoeken voor de badkamer en keuken. Firma Rijvo/Piet Butter heeft alles voor ons geregeld van sloop tot aflevering van de badkamer. Julian was de man voor de plaatsing van de keuken en hij heeft top werk geleverd. Iedereen die bij de verbouwing betrokken was zijn stuk voor stuk vakmannen. Onze projectleider Michael was voor ons aanspreekpunt die ons altijd het gevoel gaf dat hij er voor ons was, reageerde snel en ondernam de acties die nodig waren. De rust die wij in deze hectische tijd konden gebruiken. Tuurlijk ging niet alles vlekkeloos maar het werd altijd met elkaar besproken en netjes opgelost. Michael kwam nog na de oplevering langs waar er ruimte was voor feedback waar zij allemaal voor openstaan. We zijn super blij met het resultaat en wij zeer tevreden dat wij bij Rijvo deze grote aankopen hebben gedaan.

Hartelijk dank voor deze mooie reactie! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe badkamer en keuken!

Slechte kwaliteit en geen garantie

Al onze badkamerspullen komen van Rijvo. Na 1 jaar ging de eerste wasbak stuk. Er zou een service monteur langs komen. Hier heb ik 8 maanden op moeten wachten en veel nabellen. Binnen half jaar was de wasbak weer stuk. Een dure verwarmde spiegel is aan het verweren na 2.5jaar. Helaas je mag een nieuwe kopen, verder geen Service van Rijvo. Heel teleurstellend. Ik raad iedereen af om hier te kopen.

"Er gaat zeer weinig goed"

Wij zitten in de laatste fase van onze de badkamer make-over, maar de fouten stapelen zich op. Een professionele organisatie onwaardig.

Heel onklantvriendelijk en denken totaal niet mee

Wil een keuken uitbreiden maar ze willen alleen maar een hele keuken verkopen (tenzij je de al bestaande keuken bij hun gekocht heb). Heel onklantvriendelijk!

Beste Jolanda, het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen voldoen. Wij breiden inderdaad geen keukens uit die niet bij ons zijn aangeschaft; dit vanwege kleurverschil en maatverschil.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Ik heb behang en een stenen vloer bij Rijvo gekocht. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer tevreden met resultaat.

Super goed geholpen!

Zowel voor de badkamer als voor de vloer zijn we super goed geholpen door het vriendelijke personeel. Wij zijn heel blij!!

Van ontwerp tot en met uitvoering uitstekend geregeld.

Na een lekkage moest de vloerbedekking vervangen worden. Na goede ervaringen met het betegelen van de badkamer door Rijvo, besloten wij vloertegels aan te laten brengen op de benedenverdieping door Rijvo. Net als bij de werkzaamheden aan de badkamer was er nu ook een duidelijk stappenplan, goede communicatie en prima uitvoering. Alles liep als een gesmeerde machine. Ook onverwachte situaties werden uitstekend opgevangen. Met dank aan Remco en Evert die ons voortdurend op de hoogte hielden. Wij zijn wederom erg tevreden.

Vriendelijk personeel, keuken perfect geplaatst, prima service

De keuken die we hebben aangeschaft is perfect gemonteerd. Daarnaast hadden we nog planken besteld om zelf te plaatsen. Deze hadden toch niet precies de juiste kleur. Na een telefoontje en een paar foto's werden ze zonder gedoe vervangen.

Assortiment, advies en uitvoering op uitzonderlijk niveau!

Het tegelwerk van Rijvo in de badkamer en toilet van onze nieuwbouwwoning heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen! Allereerst ontvingen we in de fraaie showroom deskundig advies over het uitgebreide assortiment. In het offertetraject werd over de kleinste details meegedacht, die vervolgens secuur werden vastgelegd om onze tegelwensen ook daadwerkelijk gerealiseerd te krijgen. En met het uiteindelijke resultaat zijn we dolgelukkig! Onze keuze voor een nogal "exotische" tegel is door de vakman briljant opgevolgd. Elke tegel is afzonderlijk beoordeeld en ten opzichte van de overige tegels en het geheel precies op de juiste plaats ingepast. Over de positie van elke tegelvoeg blijkt te zijn nagedacht. Het is voor ons elke dag opnieuw een feest om naar te kijken!

Topbedrijf

Mooie spullen, veel kennis, maar wel met een menselijke maat. Persoonlijke contacten staan voorop! Afspraak is afspraak, ook als er een keer iets mis gaat. Want ja, we zijn mensen, toch? Echt een mooi bedrijf om zaken mee te doen.

We hadden niet beter kunnen treffen

Firma Rijvo/Piet Butter heeft de volledige afbouw gedaan wat sanitair en tegelwerk betreft in ons casco opgeleverde nieuwbouw appartement. Vanaf het ontwerp tot de oplevering zijn wij optimaal geadviseerd en is het werk met de meeste zorgvuldigheid uitgevoerd. Vakwerk door vakmensen met hart voor de zaak en veel plezier in hun werk! Een aanrader.

Super geholpen wat een goed advies! Helemaal blij!!

Fantastische badkamer, goede service achteraf

Rijvo/Topsanitair heeft bij ons een geweldig mooie badkamer gerealiseerd. Yoram dank voor het prettige offertetraject en de 3D visualisatie, Ingmar dank voor de aansturing tijdens de werkzaamheden, en Edwin bedankt voor de afwikkeling tijdens èn na de oplevering. De service was prima. Echt een "klant is koning" gevoel. Voor foto's zie ook mijn review op Google Maps.

TOP kwaliteit

jaar of 8 geleden een badkamer laten doen in m'n oude huis door TopSanitair/Rijvo en niet voor niets onlangs weer door hun een badkamer laten doen. Van bestellen tot afkitten alles is super geregeld. Zelfs op het laatste moment nog een (kleine) wijziging laten doen zonder problemen. Installatie door vakkundige mensen die snel en netjes werken. Al met al top service.

100%Top!!

Complimenten aan Yoram Olthof voor het begeleiden en adviseren van onze nieuwe inloop badkamer. Rijvo Purmerend en Piet Butter Volendam jullie zijn Top.

Zeer prettige ervaring

Wij hebben ons geheel laten adviseren en ontzorgen, dat was best wel spannend maar wat zijn we blij we dit hebben gedaan! Super bedankt voor de fijne samenwerking en de prettige communicatie!

Zeer goede service met een bijzonder mooi eind resultaat.

Begin 2019 heeft Rijvo een prachtige badkamer bij ons geplaatst, maar er was door de installateur op de bestaande dekvloer nog een extra smeervloer geplaatst i.p.v. de oude dekvloer eerst te slopen. Na overleg met Rijvo is besloten om de gehele badkamer weer te slopen en opnieuw te maken. Het had wat voeten in de aarde, maar we zijn ondanks alles ontzettend blij met onze badkamer en met de service van Rijvo!

Over Rijvo

Op industriegebied de Baanstee-Oost te Purmerend, is Rijvo te vinden. Een 4000 m2 groot woon- en inspiratiecentrum voor de particuliere én de zakelijke markt. Een ‘alles-onder-één-dak woonwinkel’ met producten en diensten in het midden- en hoog segment. Met meer dan 15 specialisten op het gebied van interieur en een zakelijke divisie die jaarlijks het tegelwerk (en binnenkort ook keukens en badkamers) van circa 2000 nieuwbouwwoningen verzorgt, kunnen wij het proces van A tot Z voor eigen rekening nemen. Met ons team van vakmensen, aangevuld met onderaannemers die al 20 jaar bekend zijn met de werkwijze van Rijvo hebben wij een efficiënt proces gecreëerd waarbij iedereen optimaal samenwerkt!