TOP kwaliteit

jaar of 8 geleden een badkamer laten doen in m'n oude huis door TopSanitair/Rijvo en niet voor niets onlangs weer door hun een badkamer laten doen. Van bestellen tot afkitten alles is super geregeld. Zelfs op het laatste moment nog een (kleine) wijziging laten doen zonder problemen. Installatie door vakkundige mensen die snel en netjes werken. Al met al top service.

100%Top!!

Complimenten aan Yoram Olthof voor het begeleiden en adviseren van onze nieuwe inloop badkamer. Rijvo Purmerend en Piet Butter Volendam jullie zijn Top.

Zeer prettige ervaring

Wij hebben ons geheel laten adviseren en ontzorgen, dat was best wel spannend maar wat zijn we blij we dit hebben gedaan! Super bedankt voor de fijne samenwerking en de prettige communicatie!

Zeer goede service met een bijzonder mooi eind resultaat.

Begin 2019 heeft Rijvo een prachtige badkamer bij ons geplaatst, maar er was door de installateur op de bestaande dekvloer nog een extra smeervloer geplaatst i.p.v. de oude dekvloer eerst te slopen. Na overleg met Rijvo is besloten om de gehele badkamer weer te slopen en opnieuw te maken. Het had wat voeten in de aarde, maar we zijn ondanks alles ontzettend blij met onze badkamer en met de service van Rijvo!

prima geadviseerd en op tijd geleverd!

Voor onze keuken waren we op zoek naar tegels en via een kennis kwamen we bij Rijvo terecht. Ze hebben meer dan genoeg keuze in de showroom en kunnen daarnaast ook nog veel meer bestellen. We zijn heel goed geadviseerd door Remco en uiteindelijk zijn de tegels ook op de afgesproken tijd geleverd. Zeer tevreden!

Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier met uw aankoop! Groet, #team Rijvo

Over Rijvo

Op industriegebied de Baanstee-Oost te Purmerend, is Rijvo te vinden. Een 4000 m2 groot woon- en inspiratiecentrum voor de particuliere én de zakelijke markt. Een ‘alles-onder-één-dak woonwinkel’ met producten en diensten in het midden- en hoog segment. Met meer dan 15 specialisten op het gebied van interieur en een zakelijke divisie die jaarlijks het tegelwerk (en binnenkort ook keukens en badkamers) van circa 2000 nieuwbouwwoningen verzorgt, kunnen wij het proces van A tot Z voor eigen rekening nemen. Met ons team van vakmensen, aangevuld met onderaannemers die al 20 jaar bekend zijn met de werkwijze van Rijvo hebben wij een efficiënt proces gecreëerd waarbij iedereen optimaal samenwerkt!