Vriendelijk en deskundig personeel.

Ik heb behang en een stenen vloer bij Rijvo gekocht. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer tevreden met resultaat.

Super goed geholpen!

Zowel voor de badkamer als voor de vloer zijn we super goed geholpen door het vriendelijke personeel. Wij zijn heel blij!!

Van ontwerp tot en met uitvoering uitstekend geregeld.

Na een lekkage moest de vloerbedekking vervangen worden. Na goede ervaringen met het betegelen van de badkamer door Rijvo, besloten wij vloertegels aan te laten brengen op de benedenverdieping door Rijvo. Net als bij de werkzaamheden aan de badkamer was er nu ook een duidelijk stappenplan, goede communicatie en prima uitvoering. Alles liep als een gesmeerde machine. Ook onverwachte situaties werden uitstekend opgevangen. Met dank aan Remco en Evert die ons voortdurend op de hoogte hielden. Wij zijn wederom erg tevreden.

Vriendelijk personeel, keuken perfect geplaatst, prima service

De keuken die we hebben aangeschaft is perfect gemonteerd. Daarnaast hadden we nog planken besteld om zelf te plaatsen. Deze hadden toch niet precies de juiste kleur. Na een telefoontje en een paar foto's werden ze zonder gedoe vervangen.

Assortiment, advies en uitvoering op uitzonderlijk niveau!

Het tegelwerk van Rijvo in de badkamer en toilet van onze nieuwbouwwoning heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen! Allereerst ontvingen we in de fraaie showroom deskundig advies over het uitgebreide assortiment. In het offertetraject werd over de kleinste details meegedacht, die vervolgens secuur werden vastgelegd om onze tegelwensen ook daadwerkelijk gerealiseerd te krijgen. En met het uiteindelijke resultaat zijn we dolgelukkig! Onze keuze voor een nogal "exotische" tegel is door de vakman briljant opgevolgd. Elke tegel is afzonderlijk beoordeeld en ten opzichte van de overige tegels en het geheel precies op de juiste plaats ingepast. Over de positie van elke tegelvoeg blijkt te zijn nagedacht. Het is voor ons elke dag opnieuw een feest om naar te kijken!

Topbedrijf

Mooie spullen, veel kennis, maar wel met een menselijke maat. Persoonlijke contacten staan voorop! Afspraak is afspraak, ook als er een keer iets mis gaat. Want ja, we zijn mensen, toch? Echt een mooi bedrijf om zaken mee te doen.

We hadden niet beter kunnen treffen

Firma Rijvo/Piet Butter heeft de volledige afbouw gedaan wat sanitair en tegelwerk betreft in ons casco opgeleverde nieuwbouw appartement. Vanaf het ontwerp tot de oplevering zijn wij optimaal geadviseerd en is het werk met de meeste zorgvuldigheid uitgevoerd. Vakwerk door vakmensen met hart voor de zaak en veel plezier in hun werk! Een aanrader.

Fantastisch

Super geholpen wat een goed advies! Helemaal blij!!

Fantastische badkamer, goede service achteraf

Rijvo/Topsanitair heeft bij ons een geweldig mooie badkamer gerealiseerd. Yoram dank voor het prettige offertetraject en de 3D visualisatie, Ingmar dank voor de aansturing tijdens de werkzaamheden, en Edwin bedankt voor de afwikkeling tijdens èn na de oplevering. De service was prima. Echt een "klant is koning" gevoel. Voor foto's zie ook mijn review op Google Maps.

TOP kwaliteit

jaar of 8 geleden een badkamer laten doen in m'n oude huis door TopSanitair/Rijvo en niet voor niets onlangs weer door hun een badkamer laten doen. Van bestellen tot afkitten alles is super geregeld. Zelfs op het laatste moment nog een (kleine) wijziging laten doen zonder problemen. Installatie door vakkundige mensen die snel en netjes werken. Al met al top service.

100%Top!!

Complimenten aan Yoram Olthof voor het begeleiden en adviseren van onze nieuwe inloop badkamer. Rijvo Purmerend en Piet Butter Volendam jullie zijn Top.

Zeer prettige ervaring

Wij hebben ons geheel laten adviseren en ontzorgen, dat was best wel spannend maar wat zijn we blij we dit hebben gedaan! Super bedankt voor de fijne samenwerking en de prettige communicatie!

Zeer goede service met een bijzonder mooi eind resultaat.

Begin 2019 heeft Rijvo een prachtige badkamer bij ons geplaatst, maar er was door de installateur op de bestaande dekvloer nog een extra smeervloer geplaatst i.p.v. de oude dekvloer eerst te slopen. Na overleg met Rijvo is besloten om de gehele badkamer weer te slopen en opnieuw te maken. Het had wat voeten in de aarde, maar we zijn ondanks alles ontzettend blij met onze badkamer en met de service van Rijvo!

prima geadviseerd en op tijd geleverd!

Voor onze keuken waren we op zoek naar tegels en via een kennis kwamen we bij Rijvo terecht. Ze hebben meer dan genoeg keuze in de showroom en kunnen daarnaast ook nog veel meer bestellen. We zijn heel goed geadviseerd door Remco en uiteindelijk zijn de tegels ook op de afgesproken tijd geleverd. Zeer tevreden!

Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier met uw aankoop! Groet, #team Rijvo

Over Rijvo

Op industriegebied de Baanstee-Oost te Purmerend, is Rijvo te vinden. Een 4000 m2 groot woon- en inspiratiecentrum voor de particuliere én de zakelijke markt. Een ‘alles-onder-één-dak woonwinkel’ met producten en diensten in het midden- en hoog segment. Met meer dan 15 specialisten op het gebied van interieur en een zakelijke divisie die jaarlijks het tegelwerk (en binnenkort ook keukens en badkamers) van circa 2000 nieuwbouwwoningen verzorgt, kunnen wij het proces van A tot Z voor eigen rekening nemen. Met ons team van vakmensen, aangevuld met onderaannemers die al 20 jaar bekend zijn met de werkwijze van Rijvo hebben wij een efficiënt proces gecreëerd waarbij iedereen optimaal samenwerkt!