Enorm vriendelijk en professioneel

Vandaag onze mooie BMW 316i Touring M-Sport opgehaald bij auto Kempeneers. Ik kan niet anders zeggen dan dat de gehele ervaring, van 1e contact tot aan levering super was. Arné was super vriendelijk en enorm behulpzaam, geen push-verkoop maar gewoon heel attent. Je kan merken dat hier echte autoliefhebbers werken (alleen al aan de big smile als er een dikke M2 gestart wordt.....) Het mooie wagenpark aan occasions bevestigt dat ook, alleen maar mooie, nette auto’s. En zo werd ook onze BMW afgeleverd. Zeer vertrouwenwekkend. Ervan uitgaande dat onze nieuwe “beemer” net zo fijn blijft rijden als hij nu doet, bevelen wij auto Kempeneers echt van harte aan.

Super! Zeer tevreden!

Bij onze zoektocht naar een andere auto kwamen wij via een zoekopdracht uit bij Auto Kempeneers. Het eerste contact was zeer prettig, we werden vriendelijk ontvangen door Hanno. Wat ons meteen opviel was dat alle auto's er zeer netjes bij stonden. Het verkoopgesprek was heel relaxed, kopje koffie erbij en zeker niet opdringerig. Na een geslaagde proefrit besloten om de auto te kopen. Sinds twee weken hebben wij nu onze "nieuwe"auto BMW 520d M sport in ons bezit. En we zijn zeer tevreden, mochten wij in de toekomst een andere auto willen kopen dan gaan we hier zeker nog eens kijken!!

Zeer correct, klantvriendelijk. Pro-actieve communicatie over de voortgang

Wij hebben deze week een Q5 gekocht. Erg prettig was het ontvangst en de klantvriendelijkheid. De kop koffie gaf een warm welkom. De opvolging van de gemaakte afspraken was tijdig en correct. De oplevering was netjes. Hartelijke groet, Fam.Koning

Super !

Hele leuke Mercedes a klasse hier gekocht. Het contact ging erg snel en de auto heeft dan ook niet lang te koop gestaan. Ik kon meteen komen voor een proefrit en deze was overtuigend! Arne heeft mij prima geïnformeerd over de dingen en hij nam rustig de tijd ! Auto na een week keurig afgeleverd. Ben er erg tevreden mee ! Aanrader !

Vriendelijk en goede service

auto gezien via website, vanuit Oostenrijk gebeld over intresse, mijn zoon langs gestuurt voor proefrit Daarna alles via telefoon geregeld, en auto na vakantie opgehaald..Super gedaan.....

Vandaag onze nieuwe bolide Bmx X3/m-pakket 2.0d opgehaald. Netjes afgeleverd zoals afgesproken. Vanaf eerste moment is het contact met Hanno super geweest. Heel relaxed, niet opdringerig. Onderhandeling was ook heel relaxed en we waren er zo uit. Overall een heel goed gevoel overgehouden aan de aankoop en Hanno.

Eerlijk en betrouwbaar!

Een mooie Mazda CX5 gekocht maar deze bleek een zeer lastige hardnekkige storing te hebben die ondanks alle moeite en tomeloze inzet niet naar tevredenheid van Hanno (en dus ook niet van mij) was op te lossen. In goed overleg is de koop teruggedraaid en heb ik een zeer nette deal met hem kunnen maken. De Mazda werd teruggenomen en uiteindelijk heb ik een prachtige BMW X1 voor teruggekregen waarbij de financiële kant van de zaak keurig is opgelost. Met de BMW nu al 4 maanden, 16.000km probleemloos gereden. Een heerlijke auto! Hanno alsnog bedankt voor de goede service.

Een vlotte onderhandeling.

Ik heb vandaag mijn auto ingeruild en de onderhandelingen gingen vlot en soepeltjes. Ondanks dat ik van ver moest komen hoop ik nog weer een keer terug te komen voor een mooie deal. Zeker een aanrader.

Nette Peugeot met net inruil voorstel

Vanwege gezinsuitbreiding een grotere auto nodig, deze vond ik bij kempeneers auto’s. Het fijne is dat ze ook savonds de tijd voor je nemen en ter plekke de auto op naam kunnen zetten. Heb de auto zo meegenomen (na wat extra korting vanwege het missen van de hoedenplank), dit omdat mij werd toegezegd dat de auto gewoon netjes was en ik me geen zorgen hoefde te maken over de aankomende apk. Vandaag is de auto dan ook netjes goedgekeurd en verder werd mij door mijn eigen garage verteld dat er naast wat kleine issues, weinig aan te merken was op de Peugeot. Kort samengevat: - fijn geholpen - net te woord gestaan - goede koffie - biertje erbij - prima auto Mvg Kees

Zeer vriendelijk en correct nette auto’s

Vandaag onze bmw 3 serie ingeruild op een bmw x1 De bmw x1 ziet er als nieuw uit zowel van binnen als buiten. Na een proefrit en gesprek over de inruilprijs besloten om de X1 te kopen. Wat ons opviel was dat alle occasions die er staan er zeer netjes uitzien. Wie weet tot over een paar jaartjes

Auto Kempeneers. Daar wil je je nieuwe bolide kopen en de volgende ook!

Vorige week de "nieuwe" auto opgehaald. Een mooi samengestelde BMW 320D M Sport Touring. Hanno, een eerlijke jonge ondernemer weet de snoepjes in zijn showroom te krijgen. Mooie auto's in zeer goede conditie tegen een scherpe verkoop prijs. Hanno nam, net als ik overigens, de tijd voor een praatje over de auto en allerlei andere zaken waardoor ik een goed beeld kon vormen over hem en de onderneming. Dit gaf samen met de recenties een goed gevoel. Ook de proefrit was goed samengesteld. Een mooie variatie waardoor je een goede indruk kon krijgen. Na net een week en ruim 800 kilometer verder kan ik zeggen dat ik bij de volgende auto eerst weer bij Hanno ga kijken danwel hem ga vertellen waar ik naar op zoek ben zodat we weer samen een deal kunnen sluiten. Mijn zoon en een vriendje mochten ook nog op het gemakje kijken naar een BMW M3. Hanno, autoliefhebber, nam de moeite om de auto ook nog even te starten. De 2 jongens natuurlijk helemaal blij... En ik ook.

Net bedrijf met unieke occasions

Onlangs voor het eerst zaken gedaan met AutoKempeneers. Een net en betrouwbaar bedrijf met verstand van zaken. De occasions worden duidelijk met zorg en selectiecriteria ingekocht. Een aanrader dus als je op zoek bent naar een betrouwbare en unieke occasion.

auto voor de neus verkopen zonder telefonische melding

ik heb via de email, met vermelding van mijn telefoonnummer een reservering gedaan om proef te rijden met een auto uit uw assortiment, ik kreeg echter twee dagen via de email te horen dat de wagen niet meer beschikbaar was, een telefoontje zou passend geweest zijn, ik, en anderen met mij (zelfs collega's van u) vonden dit niet zoals het hoort. Update: we hebben inmiddels excuses ontvangen van Kempeneers.

Goede transparante en betrouwbare service!

Ik kwam Auto Kempeneers tegen op Autowereld in de zoektocht naar een mooie BMW 1 Serie. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en konden we de auto ook rustig bekijken. Na een geslaagde proefrit was overtuigd dat ik de auto wilde hebben. De communicatie verliep goed en de jonge ondernemers stelde zich transparant en eerlijk op richting mij als koper. Hierdoor hebben ze ook een hele mooie auto kunnen afleveren, waar ik zeer tevreden mee ben. Arné bedankt!

Eerlijk, betrouwbaar en een man van z’n woord!

Bij toeval in contact gekomen met deze jonge ondernemer. Hij had een mooie BMW 5-serie staat welke precies voldeed aan onze wensen. Omdat Meteren voor ons niet om de hoek is had ik mijn eigen garage verzocht om mee te gaan kijken. Deze had op dat moment echter geen tijd en toch zijn wij gaan kijken. Zou zonde zijn als deze auto voor onze neus verkocht was. We werden vriendelijk ontvangen en hij nam alle tijd voor ons. Omdat wij als “leek” anders naar een auto kijken als een specialist, samen de afspraak met Hanno gemaakt dat we hem kopen met een week op zicht. Hij staat echt in voor zijn auto’s en zo konden wij bij thuiskomst even langs onze eigen garage gaan voor een check. Bij deze inspectie kwamen een paar kleine dingetjes aan het licht. Na contact met Hanno kregen we de keuze en mochten we de auto op zijn kosten laten maken door onze eigen garage (uiteraard na goed overleg) zonder morren of discussie. Kijk dan onderscheid je je wel als garage in positieve zin!!! Geen woorden maar daden en afspraak is afspraak. Hanno bedankt voor alles, we genieten elke kilometer van onze nieuwe auto en kan iedereen aanbevelen om met een gerust hart bij jou een auto te kopen. Als onze volgende auto toevallig weer bij jou staat, kom ik zeker weer kijken in Meteren!

Topbedrijf! Eerlijk en professioneel

Bij Kempeneers hebben we laatst een proefrit gemaakt in twee mooie Volvo’s. Na het proefrijden waren we er eigenlijk wel uit. Een van de twee wilden wij hebben! We hebben de inruil besproken en later die dag hebben we de knoop doorgehakt en de koop definitief gemaakt. Een week later heb ik de auto opgehaald en onze oude auto achter gelaten. Alles verliep super relaxed, een hele fijne ervaring. Na wat lange ritten viel het ons op dat de nieuwe auto wat olie lekt, dan schrik je in de eerste instantie wel. Ik heb gebeld met Hanno en hij vroeg me heel rustig om het verhaal uit te leggen. Hij twijfelde niet en bood gelijk aan de auto op te halen en een ruilauto voor ons te regelen. Dit kon allemaal snel geregeld worden bij het werkadres van mijn partner. Na een paar dagen weer contact gehad met Hanno, er bleek toch iets meer aan de hand, een scheurtje in het onderblok. Zoiets verwacht je natuurlijk nooit. Wat een ongelofelijke pech. Er was maar één goede oplossing volgens hem, en dat is een ander blok. De kosten zouden wel fors zijn maar Hanno verzekerde mij dat hij deze accepteerde en hij gewoon een goede auto aan ons wilde leveren. Hij relativeerde nog dat gezondheid het belangrijkst is in deze tijd. Enkele dagen later was de weer auto klaar, er zit een ander blok in, ook was gelijk al het overige preventief onderhoud gedaan dat tijdens het wisselen makkelijk toegankelijk was. Voor ons een grote opluchting dat het zo netjes is opgelost zonder enig gedoe en zonder kosten. Hanno zei er bij dat hij hoopte dat we nu echt van de auto kunnen genieten. Voor Hanno zijn eerlijkheid en professionele handelen heb hem hartelijk bedankt. Een probleempje met een auto kan natuurlijk gebeuren, het belangrijkste is hoe daarmee omgegaan wordt. Dit geeft zoveel vertrouwen dat ik iedereen zou aanraden bij Kempeneers langs te gaan!

Echt een eerlijk autobedrijf top

Mijn ervaring is in een woord uitstekend aflevering was goed en de afspraken ook echt nagekomen ook achteraf zal daar zo weer een auto kopen.

Auto zoals beschreven, super service

Super geregeld allemaal! Nadat alles geregeld was werd er zelfs nog transport aangeboden!

Snel en correct geholpen

Perfecte service en vriendelijker verkoper!

Een tijd geleden een Volkswagen Polo gekocht. Erg vriendelijk in het contact. Een jonge knul met verstand van zaken. En ook nog eens voor een zachte prijs gekocht. Waar deze jongen in uitblinkt is: eerlijkheid. Bedankt Hanno!

Jonge ondernemer met mooie auto's

Onlangs een Mercedes-Benz, zeer tevreden met deze aankoop. Vriendelijke jonge ondernemer met verstand van zaken. Pau Bissleing

Mensen maken het verschil.... top bedrijf!

Vanavond onze prachtige mini JCW in ontvangst genomen. Direct al een leuke klik met Hanno. We delen dezelfde passie namelijk auto’s. De mini is keurig afgeleverd, alles netjes zoals besproken. Kan Auto Kempeneers in Meteren echt aanraden. Hanno bedankt!

Goed en vriendelijk ontvangen en geadviseerd

Onze ervaring is zeer positief, jonge ondernemer, weet wat er op de (auto) markt te doen is! Ondanks een storing aan het achterportier van onze pas aangekochte auto, toch een coulance regeling kunnen treffen met Hanno. TOP!

Zeer klantvriendelijk

Na openingstijden willen ze je ook nog netjes helpen.. superservice...snelle handeling... met één woord top bedrijf👍

Klant vriendelijkheid en boven al kwaliteit staat voor op!

Auto bedrijf Kempeneers, Netjes en vriendelijk geholpen onder het genot van een goede bak koffie. Auto in een zeer nette staat ontvangen en gepoetst! De slogan zeker waar betaalbaar en een frisse uitstraling!

Over Auto Kempeneers

Auto's voor iedere liefhebber! Bij Auto Kempeneers hebben we altijd een ruime voorraad aan bijzondere occasions. Het zijn stijlvolle auto’s. Fris en betaalbaar. Samen staan ze hier te wachten, elk op een nieuwe eigenaar. Elk op een autoliefhebber zoals u. De mooiste occasions tegen een eerlijke prijs. We vertellen u dat niet alleen, we zórgen er ook voor. Ons netwerk is breed, onze kennis reikt ver. Van auto’s met een vaag verleden blijven we weg. Maar die ene occasion, in een uitstekende staat? Daar gaan we voor. Telkens weer.