Eerste declaratie is schijnbaar niet goed gegaan dus nadat ik dat door had nog een keer gedaan en is snel opgepakt

Uitstekende verzekering

Eenvoudig declareren, snelle uitbetaling, doen niet moeilijk over declaraties, kon de verzekering per direct opzeggen toen ik mijn huisdier had verkocht

Jammer

Wij hebben vanaf juni een verzekering bij u wij dachten dat ook de sterilisatie er in zat voor onze hond maar dit blijkt helaas niet het geval en kunnen de verzekering nu ook nog niet verhogen zodat wij als nog verzekerd zijn voor een deel van de kosten

Snel en accuraat

Het declareren van gemaakte kosten is heel eenvoudig en het bedrag wordt snel uitgekeerd.

GOED

Goede. Servicekosten woorden snel Naarje toegeestuurd

Gebruiksvriendelijk, snel en duidelijk.

Heel tevreden

Goede service en snelle afhandeling

Snelle afhandeling van declaratie.

Formulier invullen en uploaden declaratie was eenvoudig. Aanvraag snel afgehandeld.

Geen uitgekeerd bedrag

Sterilisatie a €474 vergoed €150 maarveigen risicobis ook €150 dus €0 uitgekeerd... mijn schuld, beter lezen, maar wel direct afscheid nemen van U!!!

Het declareren is zeer eenvoudig via de website, en bijna altijd het geld de volgende dag al op de rekening. Ben erg tevreden, is het geld zeker waard.

Prima dekking en service

Ruime dekking en declaraties wotden snel behandeld en uitgekeerd

Snel en makkelijk

Snelle reactie en makkelijk in te vullen via de website

Quick, clear and easy

Good overview of your insurance coverage, easy to declare the medical costs, reimbursement received the next day after the declaration.

Er zullen goedkopere verzekeraars zijn met wellicht veel betere referenties. Maar wat in de polisvoorwaarden staat staan ze voor. Ik ben echter zeer tevreden.

Hartelijk dank voor de mooie review!

Wordt snel naar factuur gekeken en afgehandeld

Ik heb de ervaring dat er snel naar de factuur wordt gekeken en afgehandeld. Er wordt alleen naar het ex BTW bedrag gekeken en daar het percentage van garantie berekend, dat vind ik wel minder.

Oplichters

We hebben meerdere declaraties ingediend. In hun polisvoorwaarden wordt hier vergoeding voor gegeven maar ze hebben alles afgewezen. Oplichting!

Beste Anoniem, Vervelend om te horen dat al uw declaraties afgewezen zijn. Bij deze wil ik u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via telefoon of email zodat wij kunnen kijken waarom uw declaraties afgekeurd zijn. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Niet prettig

Ik had een verzekering van 70% en ging er dan ook vanuit dat ik 70% van een declaratie vergoed zou krijgen na aftrek van het eigen risico. Als ik dan een declaratie indien van totaal 400 euro voor een sterilisatie incl. medicatie verwacht ik 70% hier van vergoed te krijgen(minus het eigen risico). Dus 245 euro en geen 100 euro. De 100 euro was alleen voor de ingreep,de rest werd niet vergoed. Dit was dan ook de reden om deze verzekering meteen te beeindigen. Misschien hier een duidelijker uitleg over geven in de toekomst.

snel geregeld

Formulier in gevuld en geld stond snel op onze bankrekening, via de mail een duidelijk overzicht met de berekening wat we terug kregen!

slecht

Ik verwachtte een betere dekking van de kosten van de behandeling van de mijn kat

Waardeloze polisvoorwaarden

Mijn hond werd gestoken door een insect en had een zeer heftige reactie waardoor we met spoed naar de dierenarts moesten. Na het declareren bij De Dierenverzekering werd de claim afgewezen en kom je erachter dat er belabberde polisvoorwaarden gehanteerd worden. Direct opgezegd uiteraard.

Goeie service en meedenkend personeel

Het contact met een medewerker verliep vlot en persoonlijk. Ook werd er goed meegedacht met onze situatie!

Tot nu toe goed, afspraken zijn nagekomen. Volgens radar krijgen we nieuwe aangevulde voorwaarden, maar heb ik nog niet ontvangen. We houden het scherp in de gaten, anders is het exit. Moet een keuze maken voor “aanbevelen” ja of nee, waarom “geen weet ik niet” erbij. Daarom een nee voor mij!

Declaratie goed en snel afgehandeld

Heel snel afgehandeld :)

Goed, duidelijk

Goede afhandeling van declaraties. Goede voorwaarden voor het geld wat je betaald.

Vlot met uitbetalen en geduldig met uitleggen van de vergoedingen.

Celsiusstraat 32

1704RW Heerhugowaard

072-2029327

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!