Prima verzekering en makkelijk af te sluiten

Het is erg makkelijk om te zien wat er wel en niet mogelijk is en het is ook zeer makkelijk om af te sluiten. Declareren is niet moeilijk en alles is duidelijk uitgelegd op de site

Geweldige Dierenverzekering

We hebben een geweldige keuze gedaan ze zijn accuraat geen problemen en schademeldingen worden snel opgelost en tijdig betaalt TOP

Netjes en snel

Ik had een vraag over een polis/factuur en werd netjes te woord gestaan net als de uitbetaling. Zeer tevreden

Tot nu toe nog perfect

We zijn nog maar 3 maanden verzekerd

Snelle afhandeling

Snel doeltreffend

Rekening indienen is nog nooit zo makkelijk geweest en wordt super snel behandeld en terug betaald

Ik heb sinds een paar maanden dierenverzekering en het is heel fijn en handig om te declareren en tot nu toe hebben ze ons goed geholpen

Gewoon een prima dierenverzekering!

Onze hond is vanaf pup verzekerd bij Dierenverzekering.nl. Aantal keer een declaratie moeten doen wegens gezondheidsproblemen van onze hond , declaratie is heel makkelijk online te doen en nog een pluspunt is dat het echt snel afgehandeld word, wij zijn dus tot nu toe super tevreden!

Snelle reactie en bericht op een declaratie.

Eerste contact is goed verlopen. Hebben sinds een jaar weer een hondje en voor het eerst een verzekering afgesloten. Zeer tevreden.

Prima verzekering! Doet wat het beloofd!

Correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling van zaken

(On)Zekerheid voor nu en de toekomst gedekt!

Voor onze pup hebben we gekozen voor de Top-80 variant. Onze rekening werd nog eerder vergoed dan onze eerste premie afgeschreven. Dat geeft direct een vertrouwd gevoel dat het goed zit. Dus bij twijfel gewoon bij Dierenverzekering.nl je dier verzekeren.

Eerste ervaring

De 1e ervaring is goed

Die is goed

Prima verzekering! Adequaat en correcte afwikkeling declaraties. Ik zou alleen meer preventieve zorg vergoeden. Dat is mijn tip.

Alles heel goed geregeld

Ik zou het iedereen met een hond aanraden

Vlotte afhandeling van declaraties.

Binnen enkele dagen het geld gestort op mijn rekening.

Snel geregeld

Prima verzekering

Heen slechte ervaring,vind alleen de declaraties een beetje lang duren

Oké

Kort verzekerd nog geen echte mening

snelle afhandeling

Alles is keurig netjes geregeld

Geweldige verzekering

Wij vinden de verzekering voor ons hondje Zoë gewoon uitstekend.

Prima en snel

Prima verzekering, correcte en snelle afhandeling

Tot nu toe goede en vriendelijke service, vlotte uitbetaling en afhandeling van de declaraties . Duidelijke voorwaarden. Zeker aan te raden.

Snelle juiste afwikkeling

Indienen declaratie ging goed en vlotte betaling

Snelle afhandeling!

Zeer tevreden over Dierenverzekering.nl snelle afhandeling van de declaratie. En nog betaalbaar om toch een verzekering af te sluiten voor je huisdier. Tot nu toe geen klagen

Bergweidedijk 38

7418 AA Deventer

072-2029327

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!