Snel geregeld

Prima verzekering

Heen slechte ervaring,vind alleen de declaraties een beetje lang duren

Oké

Kort verzekerd nog geen echte mening

snelle afhandeling

Alles is keurig netjes geregeld

Geweldige verzekering

Wij vinden de verzekering voor ons hondje Zoë gewoon uitstekend.

Prima en snel

Prima verzekering, correcte en snelle afhandeling

Tot nu toe goede en vriendelijke service, vlotte uitbetaling en afhandeling van de declaraties . Duidelijke voorwaarden. Zeker aan te raden.

Snelle juiste afwikkeling

Indienen declaratie ging goed en vlotte betaling

Snelle afhandeling!

Zeer tevreden over Dierenverzekering.nl snelle afhandeling van de declaratie. En nog betaalbaar om toch een verzekering af te sluiten voor je huisdier. Tot nu toe geen klagen

Snelle afhandeling

Snelle behandeling en afhandeling

Alles wordt snel geregeld

Fijn deze verzekering voor mijn hondjes zekerheid en waarborg

Ontzettend blij dat ik deze verzekering heb afgesloten

Alles wordt top geregeld

Goed geregeld en vlot afgehandeld

Ene dag declaratie ingestuurd 2 dagen later stond het op mijn rekening bijgeschreven.

Verzekering regelt de zaken snel en goed af dus wat mij betreft prima.

Snelle afhandeling

Prima, goede service!

Prima verzekering! En goede dekking. Wel jammer dat preventie minder vergoed wordt….

Altijd hulpzaam, duidelijk en meedenkend. De communicatie kan Ietjes sneller, maar over het algemeen heel tevreden

Zeer slecht!!!

Ik heb ruim € 800 aan premies betaald, nu gebruik gemaakt van de verzekering ivm sterilisatie, en dan krijg je € 50 vergoed! Wat een lachertje…dus mijn advies, ipv elke maand premie te betalen aan deze oplichters, zou ik elke maand een bedrag apart zetten!!

Beste Sabrina, Tijdens uw aanvraag heeft u gekozen voor een eigen risico van €150. De maximale uitkering voor een castratie / sterilisatie is €200. Dit zijn de polisvoorwaarden. In het geval van de sterilisatie kunnen wij dus weinig voor u betekenen. We zien wel dat u inderdaad weinig facturen bij ons heeft ingediend. Als er facturen zijn die u nog niet heeft ingediend bij ons dan adviseren wij u dat alsnog te doen. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heel snel afwikkeling top

De eerste keer dat ik met deze verzekering te maken heb Ivm herplaatser hond . Vrijdag ingediend en dinsdag al alles afgewikkeld. Heb nog een hond die liep al bij verzekering… 24 okt ingediend en nog geen reactie alleen maar vragen . Maar deze verzekering is top

Goede en klantvriendelijke organisatie

Men doet hier wat er gezegd en verteld wordt. Snelle afhandeling van uw aanvragen en declaraties.

Snelle reactie en afwerking

Onze eerste declaratie gedaan en dat werd snel in werking genomen. Site is duidelijk en personeel is behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon

Zeer snelle service

De declaratie werd zeer snel uitgekeerd. Ook bij telefonische vragen werd ik goed en snel geholpen!

Heel tevreden over afwikkeling van declaraties

Zie hier boven

Eerste declaratie is schijnbaar niet goed gegaan dus nadat ik dat door had nog een keer gedaan en is snel opgepakt

Uitstekende verzekering

Eenvoudig declareren, snelle uitbetaling, doen niet moeilijk over declaraties, kon de verzekering per direct opzeggen toen ik mijn huisdier had verkocht

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!