Beste meneer de Craen, Wij hebben inderdaad de riolering doorgespoten. Voordat wij aftikken, zoals u omschrijft, testen wij de riolering uitvoerig, alles liep weer perfect door. Ook is er een advies gegeven om een camera inspectie uit te voeren, omdat de monteur weerstand voelde op de slang. U heeft aangegeven het aan te kijken. Omdat er geen camera inspectie is uitgevoerd, konden wij niet zien wat de weerstand in de riolering was/is, en zodoende ook geen garantie gegeven op het oplossen van de verstopping. Dit staat ook duidelijk op de werkbon, en heeft u voor getekend. 2 dagen later belde u dat het weer exact hetzelfde was. Er is toen al telefonisch aangegeven dat nu een camera inspectie noodzakelijk was. Om een goede inspectie uit te voeren moeten wij dus eerst weer de verstopping oplossen, dit wordt uiteraard doorberekend omdat u geen garantie had. Normaal zijn deze kosten samen € 181,50 maar de monteur wilde u € 30,- korting geven, maar u wilde geen korting gaf u aan. Tijdens de inspectie, inderdaad boomwortels in de riolering, dus had de monteur bij het eerste bezoek goed gevoeld. De monteur heeft mij inderdaad ook telefonisch gevraagd wat te doen, daarop heb ik gemeld, gewoon afrekenen wat moet en dat was het opnieuw ontstoppen en inspecteren. U had immers bij het eerste bezoek het advies gekregen om een camera inspectie uit te voeren, maar dit niet gedaan. Als u toen ons advies had opgevolgd, had het u veel geld en tijd uitgespaard. Nu was u 75 euro extra kwijt. Wij maken kosten door het rijden en loonkosten, en deze moeten wel betaald worden. Betreft de reparatie van dit euvel, inderdaad 1100 per dag voor 2 monteurs, inzet diamant gereedschap en materialen. Normaal toch dat wij hiervoor geen vaste prijs kunnen noemen, omdat wij kunnen zien wat er zich in of onder de vloer bevind. Misschien is de vloer wel op een andere vloer gestort, ligt het vol met puin onder de vloer, of ligt er nog asbest. Jammer voor uw negatieve reactie, maar de monteur heeft gehandeld, volgens de regels en voorwaarden.
Beste Fred, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij van Rioolservice Nederland vinden het normaal dat wij mensen waarschuwen voor de grote gevolgen, als de riolering breekt. Wij vinden dat je beter de problemen moet voorkomen, ten eerste al, voor de kosten die een gebroken riolering met zich mee brengt, en de stank en andere overlast. Ook namens Rinus en Stefan, hartelijk dank voor uw goede zorgen.
Beste Hans, Zoals u zelf heeft ervaren, ook in het weekend komen wij om riool problemen op te lossen. Dank u wel voor uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Beste Dorine, Dank u wel voor de positieve review en aanbeveling. Hier worden wij echt mee geholpen.
Beste Suzanne, Het doet ons goed te lezen dat u tevreden over onze service en personeel bent. Betreft die facturen, die stuur ik altijd nog een keer na als ik de werkbonnen administratief ga verwerken. Ik heb bij de eerste factuur niet ingevuld dat deze factuur al per betaald was, dus die heb ik gecrediteerd. De tweede factuur staat onderop vermeld dat deze al per pin is voldaan.
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling. Het gebeurd helaas vaker dat de uitkomst van onze camera inspectie, heel anders is dan de camera inspectie van een ander bedrijf. Gelukkig kunt u bij ons gewoon meekijken, en krijgt u een duidelijke uitleg van onze monteur die de inspectie uitvoert. Gelukkig geen grote reparatie uitgaven!!
Beste Eric, Dank je wel voor de leuke/positieve review. Gelukkig bestaat er, en beschikken wij over apparatuur om alle problemen op te sporen, en duidelijk in beeld te krijgen. Wij zien ons werk precies hetzelfde als uw werk als ambulance medewerker, altijd spoed, en jullie beschikken ook over apparatuur om direct actie te kunnen ondernemen een te meten. Als u tijd en ambitie hebt, haal dan inderdaad die put weg, en monteer een ontstoppingsstuk.
Goedemiddag Annemarie, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Deze reviews helpen ons enorm, om onze service nog beter proberen te maken. Of een verstopping makkelijk is, of moeilijk, wij gaan altijd voor de oplossing, en wij proberen het altijd zo voordelig mogelijk te houden voor onze klanten. Ook dank voor uw aanbeveling.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw positieve review. Helaas komt het regelmatig voor, dat wij klanten moeten bellen of we iets later kunnen komen. Maar een telefoontje daarover is een kleine moeite.
Beste Charlotte, Dank je wel voor uw positieve review. Wij vinden het een kleine moeite om even een telefoontje naar de klant te doen, als we denken dat het iets later gaat worden dan afgesproken. Voor de klant vaak een groot plezier. Duidelijke afspraken en communicatie stellen de klant en wij op prijs.
Beste Loeffen, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie. Stefan is de minder ervaren monteur, maar hij krijgt van ons alle gelegenheid, het vak goed te leren, als hij op eigen benen moet staan, dat hij weet wat hij moet doen. Helaas horen wij andere verhalen van collega bedrijven
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij vinden het normaal dat wij alles keurig opleveren, en dat wij proberen altijd op tij te zijn, helaas lukt dat niet altijd.
Beetje heel erg jammer deze reactie. Het is wel de bedoeling dat er eerlijke reacties hier geplaatst worden. Wij zijn op Zaterdag 24-10-2020 bij u geweest om een verstopping op te lossen. Normaal rekenen wij op Zaterdag een toeslag, maar dit hebben wij bij u niet gedaan. Wij hebben de prijs gerekend die wij normaal van Maandag t/m Vrijdag rekenen. Wij hebben deze verstopping opgelost, maar onze monteur heeft het advies gegeven om met een camera in de riolering te kijken, omdat hij iets voelde wat daar niet hoorde te zitten. U heeft aangegeven het aan te kijken, en ook hiervoor uw handtekening op de bon gezet. Nu 4 weken later meld u opnieuw een probleem. Ik heb u telefonisch gemeld dat er dan wel met een camera moet worden gekeken. U zei mij door de telefoon, dat u vreesde dat er meer aan de hand was. Om een goede camera inspectie te kunnen uitvoeren, moet wel eerst de verstopping opgelost worden. Deze kosten moeten uiteraard wel betaald worden, mede gezien, omdat u de eerste keer geen inspectie wilde. Als wij geen inspectie mogen uitvoeren van de riolering, kunnen wij geen garantie geven, dit is de eerste keer ook duidelijk verteld, en vermeld op de werk bon, waar u uw handtekening heeft onder geplaatst. Nu bent u boos, omdat het weer geld ging kosten, en stuurt u onze monteur gewoon weg. Het is toch logisch dat wij in dat geval voorrijkosten doorberekenen? Onze monteur werkt gewoon volgens de regels die binnen ons bedrijf gelden. Als u het er niet mee eens was, kunt u ook gewoon even bellen, om te overleggen of we tot een oplossing konden komen.
Dank u wel meneer van Holland, voor uw positieve review betreft de ervaring met ons bedrijf, en de aanbeveling. Als u ook onze tips nog opvolgt, kunt jarenlang probleemloos uw afvoer gebruiken.
Rioolservice Nederland staat al jaren bekend als specialist op het gebied van riool- en afvoerwerkzaamheden. Inspecties, reparaties, onderzoek, renovatie of ontstoppen, onze specialisten staan met een glimlach voor u klaar. 24 uur per dag, 7 dagen per week.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.