duur en weinig begrip voor de klant

woensdag gebeld voor wc-verstopping. Afvoer doorgespoten, verstopping zat 3 meter verderop. Kerel geeft aan dat verstopping mogelijk niet opgelost is. Half uurtje werkt. Tik ik 90,75 euro (incl btw) af. Vrijdag nog steeds verstopping. Komen opnieuw langs. Opnieuw afvoer doorgespoten. Niet het gewenste resultaat. Nu moet de camera erin. Aah, d'r zitten boomwortels. Voorstel: vloer d'ruit, afvoer vervangen. Kosten 1100 euro per dag ex btw. Kon niet aangeven hoe lang ze ermee bezig zouden zijn. Hij wil me dit keer wel matsen, 125 ex btw. Als ik opmerk dat ik niet tevreden ben, en zeg dat de vorige 'reparatie' niets geholpen heeft, ontstaat er een discussie en belt hij z'n baas die vrolijk aan de discussie deelneemt. Eind van het liedje: geen gematst, maar gewoon 181,50 euro (incl btw) aftikken voor alweer een half uurtje werk (75 voor het doorspuiten, 75 voor de camera + btw). Ben ik ondertussen ruim 270 euro verder en is het probleem niet opgelost. En bedankt.

Beste meneer de Craen, Wij hebben inderdaad de riolering doorgespoten. Voordat wij aftikken, zoals u omschrijft, testen wij de riolering uitvoerig, alles liep weer perfect door. Ook is er een advies gegeven om een camera inspectie uit te voeren, omdat de monteur weerstand voelde op de slang. U heeft aangegeven het aan te kijken. Omdat er geen camera inspectie is uitgevoerd, konden wij niet zien wat de weerstand in de riolering was/is, en zodoende ook geen garantie gegeven op het oplossen van de verstopping. Dit staat ook duidelijk op de werkbon, en heeft u voor getekend. 2 dagen later belde u dat het weer exact hetzelfde was. Er is toen al telefonisch aangegeven dat nu een camera inspectie noodzakelijk was. Om een goede inspectie uit te voeren moeten wij dus eerst weer de verstopping oplossen, dit wordt uiteraard doorberekend omdat u geen garantie had. Normaal zijn deze kosten samen € 181,50 maar de monteur wilde u € 30,- korting geven, maar u wilde geen korting gaf u aan. Tijdens de inspectie, inderdaad boomwortels in de riolering, dus had de monteur bij het eerste bezoek goed gevoeld. De monteur heeft mij inderdaad ook telefonisch gevraagd wat te doen, daarop heb ik gemeld, gewoon afrekenen wat moet en dat was het opnieuw ontstoppen en inspecteren. U had immers bij het eerste bezoek het advies gekregen om een camera inspectie uit te voeren, maar dit niet gedaan. Als u toen ons advies had opgevolgd, had het u veel geld en tijd uitgespaard. Nu was u 75 euro extra kwijt. Wij maken kosten door het rijden en loonkosten, en deze moeten wel betaald worden. Betreft de reparatie van dit euvel, inderdaad 1100 per dag voor 2 monteurs, inzet diamant gereedschap en materialen. Normaal toch dat wij hiervoor geen vaste prijs kunnen noemen, omdat wij kunnen zien wat er zich in of onder de vloer bevind. Misschien is de vloer wel op een andere vloer gestort, ligt het vol met puin onder de vloer, of ligt er nog asbest. Jammer voor uw negatieve reactie, maar de monteur heeft gehandeld, volgens de regels en voorwaarden.

Uitstekend, betrouwbaar en snel

Eindelijk weer eens een bedrijf getroffen die afspraak nakomen, klantvriendelijk en netjes werken. Anton aan de telefoon bedankt voor het vrolijk en correct te woord staan en regelen dat andere Anton binnen de afgesproken tijd voor de deur stond en direct aan de slag ging en de verstopte afvoer snel weer open had. Jullie zijn de zeer duidelijke en eerlijke prijsstelling zeker waard.

Probleem met de verstopping gelijk verholpen

het probleem is opgelost, wij zijn tevreden.

Het was een moeilijk probleem, de eerste man kreeg het niet voor elkaar, maar zijn oudere en meer ervaren collega is het wel gelukt, al kostte dat heel wat moeite en tijd.

Snelle goede service

Snel goed en vakkundig

Snelle controle heeft grote schadepost voorkomen en perfect gerepareerd!

Door de muffe lucht komend vanuit de kruipruimte, wisten we al dat er misschien ergens iets lekte. Controle met de rookmachine en rioolcamera maakte duidelijk wat er verkeerd ging: Het afvalwater liep eerst de verkeerde richting uit, weg van het riool, en kwam daarna maar gedeeltelijk terug. De riolering was maar met 3 verbindingspunten opgehangen, waardoor de buizen over de jaren heen zo vervormd waren door het gewicht dat ze kapot gegaan waren en water in de kruipruimte liep. Perfecte vervanging (nu met het juiste aantal) verbindingen aan het plafond gehangen met prima ondersteuning. Zeer tevreden met de kwaliteit, snelheid en flexibiliteit: Aanrader dus wat mij betreft!

Beste Fred, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij van Rioolservice Nederland vinden het normaal dat wij mensen waarschuwen voor de grote gevolgen, als de riolering breekt. Wij vinden dat je beter de problemen moet voorkomen, ten eerste al, voor de kosten die een gebroken riolering met zich mee brengt, en de stank en andere overlast. Ook namens Rinus en Stefan, hartelijk dank voor uw goede zorgen.

Konden snel komen en hebben het ook netjes opgelost

Beste Hans, Zoals u zelf heeft ervaren, ook in het weekend komen wij om riool problemen op te lossen. Dank u wel voor uw positieve ervaring met ons bedrijf.

Prima service!

Service was snel en netjes!

Beste Dorine, Dank u wel voor de positieve review en aanbeveling. Hier worden wij echt mee geholpen.

heel goede service!

Binnen een uur stond Stefan op de stoep. Die heel hard werkte om de klus zo snel mogelijk te klaren. Hulde. Kreeg alleen de rekening, die ik gelijk per pin had betaald, nog 2x op de mail.

Beste Suzanne, Het doet ons goed te lezen dat u tevreden over onze service en personeel bent. Betreft die facturen, die stuur ik altijd nog een keer na als ik de werkbonnen administratief ga verwerken. Ik heb bij de eerste factuur niet ingevuld dat deze factuur al per betaald was, dus die heb ik gecrediteerd. De tweede factuur staat onderop vermeld dat deze al per pin is voldaan.

prima snel en professioneel geholpen

uitgebreide inspectie van de riolering met een heldere analyse.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling. Het gebeurd helaas vaker dat de uitkomst van onze camera inspectie, heel anders is dan de camera inspectie van een ander bedrijf. Gelukkig kunt u bij ons gewoon meekijken, en krijgt u een duidelijke uitleg van onze monteur die de inspectie uitvoert. Gelukkig geen grote reparatie uitgaven!!

Snelle en goede service

Had een verstopping maar wisten niet waar het zat. Rioolservice gebeld, vriendelijke man aan de telefoon, snapte het probleem en kwamen op de zelfde dag nog kijken. Omdat de ingang heel klein was werd er eerst met een kleine slang de riolering doorgespoten, daarna toch de opening uiteindelijk groter kunnen maken en heeft hij hem met de grote slang doorgespoten. Uiteindelijk was het gelukt maar voelde nog weerstand. Toen besloten om met de camera een inspectie te doen. Gelukkig een schone riolering onder het huis, het spuiten heeft geholpen maar mede door de camera zagen we een oude put. Advies deze met de tijd te verwijderen en doorvoer rechtstreeks aansluiten op de gemeente riool. Super meegedacht door dit bedrijf, het zekere voor het onzekere genomen en uiteraard ook de tijd die hij heeft genomen om ons te helpen. Bedankt voor alle hulp en ga zeker de doorvoer verlengen. Gr. Een tevreden klant

Beste Eric, Dank je wel voor de leuke/positieve review. Gelukkig bestaat er, en beschikken wij over apparatuur om alle problemen op te sporen, en duidelijk in beeld te krijgen. Wij zien ons werk precies hetzelfde als uw werk als ambulance medewerker, altijd spoed, en jullie beschikken ook over apparatuur om direct actie te kunnen ondernemen een te meten. Als u tijd en ambitie hebt, haal dan inderdaad die put weg, en monteer een ontstoppingsstuk.

Prima bedrijf

Rioolservice Nederland is een deskundig, eerlijk, keurig bedrijf Jordy heeft onze toch wel lastige verstopping goed en snel verholpen en er ook nog voor gezorgd dat de kosten binnen de perken bleven. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Goedemiddag Annemarie, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Deze reviews helpen ons enorm, om onze service nog beter proberen te maken. Of een verstopping makkelijk is, of moeilijk, wij gaan altijd voor de oplossing, en wij proberen het altijd zo voordelig mogelijk te houden voor onze klanten. Ook dank voor uw aanbeveling.

Prima vakmensen.

Hele goede ervaring. De afspraak was wat later maar vooraf belde men keurig op of het goed was dat men wat later kon komen. Het probleem had men snel gevonden. Dik compliment

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw positieve review. Helaas komt het regelmatig voor, dat wij klanten moeten bellen of we iets later kunnen komen. Maar een telefoontje daarover is een kleine moeite.

Helemaal top!

Monteur was iets later dan gepland, maar had dit netjes telefonisch aangegeven. Probleem was snel opgelost. Oorzaak, factuur en aanvullende tips werden heel duidelijk uitgelegd. Aardige monteur.

Beste Charlotte, Dank je wel voor uw positieve review. Wij vinden het een kleine moeite om even een telefoontje naar de klant te doen, als we denken dat het iets later gaat worden dan afgesproken. Voor de klant vaak een groot plezier. Duidelijke afspraken en communicatie stellen de klant en wij op prijs.

Probleem netjes opgelost..

Nette mannen in huis gehad, de een wat meer ervaren als de ander. Toen bleek dat er een camera nodig was om verder onderzoek te doen was deze ook snel ter plekke. Na afloop netjes toen schoon gespoten. Prettige ervaring gehad.

Beste Loeffen, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie. Stefan is de minder ervaren monteur, maar hij krijgt van ons alle gelegenheid, het vak goed te leren, als hij op eigen benen moet staan, dat hij weet wat hij moet doen. Helaas horen wij andere verhalen van collega bedrijven

Heel goede service

Monteur werkt zeer netjes, communiceert over de afgesproken tijd. Levert keurig op, probleem verholpen.

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij vinden het normaal dat wij alles keurig opleveren, en dat wij proberen altijd op tij te zijn, helaas lukt dat niet altijd.

Volgens afspraak gekomen en een vast tarief

Probleem opgelost binnen half uur. Met veer riolering weer opengemaakt.

Prima bedrijf!

Zowel de medewerkers op kantoor als de monteurs zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. Er wordt bij een storing snel gereageerd en opgelost.

Helemaal top!!

Snelle service en heel professioneel. Was een lastige situatie en ze hebben het snel en vakkundig opgelost. Heel tevreden!!

140 euro armer en niks opgeschoten

3 weken geleden alles door laten spuiten voor 90 euro. Nu nogmaals gebeld en de monteur kwam langs á 50 euro. Camera inspectie was het advies, kosten totaal bijna 200 euro. Alles bij elkaar zou dat bijna 300 euro kosten zonder zekerheid of de verstopping daadwerkelijk verholpen zou zijn. Ik heb de voorrijkosten met tegenzin betaald en ik ga maar een andere oplossing zoeken.

Beetje heel erg jammer deze reactie. Het is wel de bedoeling dat er eerlijke reacties hier geplaatst worden. Wij zijn op Zaterdag 24-10-2020 bij u geweest om een verstopping op te lossen. Normaal rekenen wij op Zaterdag een toeslag, maar dit hebben wij bij u niet gedaan. Wij hebben de prijs gerekend die wij normaal van Maandag t/m Vrijdag rekenen. Wij hebben deze verstopping opgelost, maar onze monteur heeft het advies gegeven om met een camera in de riolering te kijken, omdat hij iets voelde wat daar niet hoorde te zitten. U heeft aangegeven het aan te kijken, en ook hiervoor uw handtekening op de bon gezet. Nu 4 weken later meld u opnieuw een probleem. Ik heb u telefonisch gemeld dat er dan wel met een camera moet worden gekeken. U zei mij door de telefoon, dat u vreesde dat er meer aan de hand was. Om een goede camera inspectie te kunnen uitvoeren, moet wel eerst de verstopping opgelost worden. Deze kosten moeten uiteraard wel betaald worden, mede gezien, omdat u de eerste keer geen inspectie wilde. Als wij geen inspectie mogen uitvoeren van de riolering, kunnen wij geen garantie geven, dit is de eerste keer ook duidelijk verteld, en vermeld op de werk bon, waar u uw handtekening heeft onder geplaatst. Nu bent u boos, omdat het weer geld ging kosten, en stuurt u onze monteur gewoon weg. Het is toch logisch dat wij in dat geval voorrijkosten doorberekenen? Onze monteur werkt gewoon volgens de regels die binnen ons bedrijf gelden. Als u het er niet mee eens was, kunt u ook gewoon even bellen, om te overleggen of we tot een oplossing konden komen.

prima, hoef ik niets aan toe te voegen

snel , en netjes

snelle, vakkundige en vriendelijke service

De rioolbreuk is snel en vakkundig gerepareerd. De bestrating van mijn tuin is ook weer goed teruggeplaatst. De mensen zijn vriendelijk en hebben alles netjes opgeleverd.

Snelle reactie op mijn telefoon Was binnen ander half uur hier. Door gespoten en camera onderzoek. Goede feedback en binnen een dag al met de oplossing veel werk en goed opgelost. Hartelijk dank

Perfect e afhandeling en totaal service.

Dezelfde dag

Ik belde en kwam dezelfde dag de verstopping verhelpen. Er zat zoveel vet in, maar het werd opgelost. Twee dagen later helemaal schoon gespoten en met een camera nagelopen.

Dank u wel meneer van Holland, voor uw positieve review betreft de ervaring met ons bedrijf, en de aanbeveling. Als u ook onze tips nog opvolgt, kunt jarenlang probleemloos uw afvoer gebruiken.

Over Rioolservice Nederland

Rioolservice Nederland staat al jaren bekend als specialist op het gebied van riool- en afvoerwerkzaamheden. Inspecties, reparaties, onderzoek, renovatie of ontstoppen, onze specialisten staan met een glimlach voor u klaar. 24 uur per dag, 7 dagen per week.