Zeer klantvriendelijk en heel prettig bedrijf

Wij hebben de aankoop van onze auto als zeer prettig ervaren. Deskundig advies en uitleg Snelle levering Mochten wij in de toekomst gaan uitkijken naar een andere auto komen wij zeker bij jullie terug.

Professioneel advies en persoonlijke aandacht.

Goed geluisterd naar mijn wensen en in korte tijd mijn nieuwe auto gevonden . Persoonlijke aandacht en plezierige omgang . Transparant en realistisch in wijze van werken . Conclusie: aanrader !

Fantastisch geholpen

Zeer vriendelijke mannen. Perfecte service ik heb eerst gebeld werd toen netjes te woord gestaan. Ik ben een dag later langs gekomen en de auto na de proefrit gekocht. Perfecte service ga zo door heren.

Jong, eerlijk en transparant bedrijf met mooie goede auto’s

Heb bij Hoex & Baas een zeer mooie BMW X1 gekocht omdat deze precies de voor mij gewenste opties had. De communicatie die ik vooraf met de jongens had was erg duidelijk en straalde voor mij veel vertrouwen uit. Na een 2 uur durende rit naar Gouderak zijn wij, mijn buurman die BMW expert is en ik, zeer netjes ontvangen en de jongens hadden alle tijd voor ons. De auto zag er boven verwachting goed uit en we zijn dolgelukkig met mijn nieuwe auto naar huis gereden. Deze jongens zijn absoluut geen gladde jongens die voor het snelle geld gaan maar hebben, mede dankzij hun Mercedes verleden, echt verstand van zaken. Ik kan dit bedrijf dan ook aan een ieder aanbevelen.

Prima service en uitleg. Goed bedrijf !!!

Prima service en uitleg. Goed bedrijf !!!

Zeer plezierige, ongedwongen en professionele service en advies.

Even heb ik getwijfeld of het voor mij handig was om op 120 kilometer van mijn woonplaats een auto te kopen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik dit heb gedaan. Ik heb zaken gedaan met Jorrit. Een erg vriendelijk en plezierig persoon. Ik heb mijn BMW ingeruild op een zeer nette gebruikte BMW bij Hoex & Baas. Volledige historie is bekend en de auto is erg netjes afgeleverd.

Een betrouwbare autoverkoper

We hebben in december een mooie occasion gekocht bij Jorrit & David. Toen we binnenstapte en de eerste handdruk gaven hadden we gelijk een goed gevoel. Normaliter stap je binnen bij een autoverkoper en voel je je gelijk op je hoede. Hier niet! Geen rare deals of nu-tekenen acties. Wat een verlichting. Een autodealer waar je rustig kunt kletsen over de auto zonder ergens aan vast te zitten. We hebben een leuk gesprek op locatie in Gouderak gehad en konden een rondje rijden. Na het rondje rijden zijn we gelijk om tafel gegaan en hebben we besproken hoe verder. We zijn het die dag gelijk eens geworden over de prijs en de voorwaarden. Jorrit is eerlijk, recht door zee en hartelijk. Daarnaast doen ze echt hun best om de auto goed te presenteren en hadden ze deze netjes gepoetst. De puntjes die nog aan te merken waren op de auto hebben ze netjes opgelost. Al met al een aanrader. Aardige gasten en echte ondernemers!

Fijne, professionele service.

Leuk kleinschalige bedrijf. Fijne sfeer.

Snel, fijn en goed geholpen

Snel, fijn en goed geholpen

Persoonlijke en uitmuntende service

Ik heb mijn Skoda Karoq via Hoex & Baas Automotive aangeschaft en ben zeer tevreden over hun hulp, kennis en service. Van oriëntatie, hulp bij het maken van keuzes, flexibiliteit bij aflevering en inruil en het aflevermoment zelf. Veel service, korte lijnen en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Meer dan tevreden met David en Jorrit!

Goede service en aardige mensen die je goed helpen

De medewerkers waren zeer behulpzaam en waren erg betrokken bij de verkoop.

Geweldige service, leuk jong bedrijf!

Sinds bijna twee weken mogen wij genieten van onze Renault Clio RS. Bij aankomst koffie en een koekje en vrijwel meteen een goede indruk. Auto stond netjes klaar voor de bezichtiging. Auto startte alleen niet omdat de accu leeg was. Kan gebeuren Jorrit 😜. Proefrit gemaakt en verliefd geworden op deze wagen. Het contact tijdens de afhandeling verliep soepel en relaxed. Zeker een aanrader, leuk, jong en transparant bedrijf met een gunfactor. Dank voor de goede zorgen mannen! Groetjes Lisa en Joost

Zeer vriendelijk, en netjes geholpen

We werden zeer vriendelijk behandeld, en netjes geholpen. Ze regelen alles goed, en ben blij met mijn auto die ik bij ze heb gehaald. Alles ziet er prima en netjes uit! Echt een aanrader

Fijn bedrijf met uitstekende communicatie!

David is een fijne kerel waar je goed zaken mee kan doen. Ze hebben daar een een mooie selectie auto’s en heb daar een mooie uit gekozen voor een scherpe prijs.

Klantgericht en nette service

De mannen van Hoex en Baas hebben op basis van een zoekopdracht de perfecte auto gevonden. Niet alleen voor de koop, maar ook daarna wordt de tijd genomen alles door te nemen. Zelfs kleine bevindingen achteraf worden serieus opgepakt. Met trots een bezitter van een auto van Hoex en Baas Automotive.

Zeer vriendelijk en correct

Een bedrijf wat net actief is en het binnen een jaar het echt goed voor elkaar heeft. Occasions staan er netjes bij, nemen de tijd. Reageren op de mail, staan je vriendelijk te woord. Beide heren hebben veel kennis en ervaring op gedaan binnen de automotive sector als werknemer en springen toch maar samen even in het diepe als zelfstandiger! Super stoer.

Duidelijk, vlot en vriendelijk

Communicatie was steeds zeer duidelijk, alles ging lekker vlot en overall zeer vriendelijke benadering van zowel Jorrit als David

Zeer betrouwbaar en vriendelijk personeel

Onze prachtige Seat Ibiza gekocht en auto ingeruild. Deal was snel gesloten en kregen een leuke auto van chocolade bij aflevering. Personeel erg vriendelijk en attent. Niets is teveel. Zou het bedrijf altijd aanbevelen!

Great experience overall, feeling that you are taken care of

I am new to Holland. Just arrived from California to take a job in multinational company, Europe office based in Amsterdam. I wanted to get a good used car, to take me to work and around. Tried some websites, went to see some dealers, no one seem to care much about my needs. Until I met Jorrit Hoex. He really took interest in my needs, and I immediately felt that he wanted my business. From the moment we met, to the day the car was delivered to me, it felt great. Hoex and Baas is young company, but they strongly differ from others in that they focus on customer's needs. I am 100% satisfied with services and care that Jorrit provided to me. I highly recommend Hoex and Baas to all members of expat community, who want honest and caring car dealer. In the end I got the car I wanted, at right price and with fantastic service and confidence. Thank you Jorrit!!

Goed geholpen met mijn mooie nieuwe auto

Goed geholpen met mijn nieuwe Volvo V40 R-Design door David en Jorrit. Hoop er lang plezier van te hebben :)

Prettig en proffesioneel bedrijf.

Door Jorrit aangenaam geholpen. Neemt alle tijd, geen gehaast, geen verplichtingen. Vertaat zijn vak.

Hele fijne ervaring met Hoex & Baas Automotive

We hebben een fijne ervaring gehad bij H&B Automotive. Super tevreden met de aangekochte auto!

Werd netjes geholpen mooie auto's hebben ze

Ik ging voor een andere auto bij een ander bedrijf ben daar later nog geweest maar de auto was lang niet zo netjes en die verkoper was drukker met zijn telefoon Bij Hoex en baas word je netjes geholpen en hebben alle tijd voor je toppie

hele goede service

je wordt heel goed geholpen met alles en ze zijn erg vriendelijk

Geweldig mensen

Auto verkeerd in prima staat, zeer vriendelijk en behulpzaam verkopers. Ik raad ze zeker aan en ben van plan om mijn volgende auto bij Hoex & Baas te kopen.

Middelblok 102

2831BP Gouderak

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.