Een topbedrijf met mooie auto’s. We zijn vanaf minuut 1 goed geholpen en uiteindelijk onze cla daar gekocht. Geen gladde verkoop praatjes en zeer behulpzaam. Tot over een paar jaar!

een heel vriendelijke nette afhandeling

de aanvraag van ons uit, duidelijk opgenomen en diverse auto's bekeken en op een nette manier de deal gesloten ''helemaal mooi'' een aanrader, als iemand een auto zoekt

Betrouwbaar

Wij hebben het communiceren en handelen met Jorrit Hoex ervaren als prettig, ontspannen en klantvriendelijk. Alle vragen worden beantwoord en de service is naar tevredenheid. Wij houden er een goed gevoel aan over.

Helemaal top

Goede service, denken mee, klantvriendelijk en doen wat ze beloven! Volgende keer zal ik daar zeker weer een auto kopen.

Geweldig zoals David en Jorrit alles keurig afhandelen en gewoon rustig de tijd voor je nemen

Wat een geweldig ervaring was dat om vandaag eens te zien hoe je ook als klant behandeld kan worden. Keurig allemaal. Vanochtend na het maken van een afspraak de gewenste auto bekeken, vervolgens een proefritje gemaakt en 's middags met de auto naar huis. Dat noem ik nog eens service. Klasse mannen.

betrouwbaar en deskundig

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Wij zijn zeer tevreden over Hoex & Baas Automotive en bevelen dit bedrijf zeker aan.

Wat een goede service!!!!!

Gisteren bij dit jonge bedrijf onze nieuwe auto gekocht. We kregen vakkundig uitleg, koffie met lekkere koeken, en ruim de tijd om alles te bekijken. Geen vraag was David te gek en zo gebeurde het dat we onze handtekening zetten onder het koopcontract van de Ford Kuga. Bedankt jongens!!!!

Jonge dynamische club

Goed geholpen, geduldig en kennis van zaken. Zéér tevreden!

En rustig en eerlijk verhaal en heel fijn geholpen.

Ik heb gezegd wat ik ongeveer wil en daar wordt goed naar geluisterd. Heel erg fijn. Me volgende auto komt ook hier vandaan.

UITSTEKEND!

Nog nooit zo goed en vriendelijk geholpen. Alles wordt keurig netjes uitgelegd en verteld. Al aan de telefoon om een afspraak te maken werd je meteen vriendelijk behandeld wat super fijn was. In één woord UITSTEKEND! Bedankt voor de top service!

Vakmannen met een passie

Twee mannen met een passie om een mooie auto te leveren die bij je past. Geen push op de verkoop en juist een luisterend oor naar wat je wil. Meedenken en meezoekend en een extra proefrit. Allemaal geen probleem. Top in het voortraject en super bij de aflevering!

Een van de beste dealers!

Eerder gebeld om auto te kunnen zien hebben ze vriendelijk geholpen en toen ik daar aan kwam hebben ze mij heel vriendelijk geholpen. Jorrit je bent een topper!

Jong bedrijf dat zich op een goede manier op de kaart zet met scherpe prijzen en uitstekende service! Super goed geholpen tijdens de aankoop van onze nieuwe auto.! Zal ze zeker aanraden. Ga zo door mannen!

Goede nette gezellige gasten.!

Toppers.!

Hoex & Baas leveren prachtige auto's in het premium segment. Hun service is uitstekend. Jorrit heeft me op een donderdag geholpen, proefrit gemaakt, 's middags een nieuwe APK geregeld en vandaag vrijdag de auto opgehaald. Zoals gezegd, prachtige auto's uit het premium segment met weinig kilometers. De auto's in de showroom zien er perfect uit. Een aanrader!

We zijn erg blij met onze nieuwe auto. Fijn dat de mannen van Hoex & Baas wisten wat we wilden en na goed zoeken de juiste auto vonden. Complimenten aan HB.

Goede service en snelle afhandeling.

Langsgegaan voor bekijken auto. Testrit gemaakt en eigenlijk binnen een paar uur alles geregeld en konden in onze nieuwe auto wegrijden.

Zoals het hoort te zijn

Ik heb bij Jorrit een Mazda 3 aangeschaft en ben geweldig geholpen bij deze aankoop. Als autoliefhebber en vervent autoscout speurder had ik veel vragen over de historie en onderhoud van de auto. Geen vraag was te gek of te veel en kreeg op ieder moment van de dag een duidelijk antwoord. Daarnaast was het bezoek in Gouderak heel fijn en er wordt nog de tijd genomen voor een gewoon gesprek voordat de onderhandelingen beginnen. Je heb nooit het gevoel dat er een tijdsdruk achter zit. De auto die is afgeleverd is top en ben nog iedere dag blij met deze aankoop. Jorrt, en ook David, succes met het verder doorbouwen aan jullie bedrijf.

Topbedrijf!!! Aanrader.

Onlangs een mooie bmw 4 serie Grand Coupe gekocht bij dit topbedrijf. Hele vriendelijke mannen. Verkopen top autos. Ik ben zeer tevreden. Ik wens jullie heel veel succes. Bedankt Jorrit en wie weet tot de volgende keer. Groetjes Grigorjan

Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen super geholpen

Perfect geholpen door Jorrit en nog steeds zeer tevreden met mijn auto , echt een aanrader .

Super leuk bedrijf!

Dit is echt een super bedrijf. Er wordt rustig met je omgegaan en er werd elke keer een praatje met je gedaan over vanalles. Totaal niet opdringerig en perfect afgeleverd. Ga vooral zo door! En bedankt voor de chocolade auto Jorrit!

Behulpzaam en zeer goede service!

Ik heb bij Hoex % Baas Automotive een zeer nette Volvo V40 gekocht. De service was uitstekend en ik ben op een zeer prettige manier geholpen. Er hangt een goede sfeer en alles wordt erg goed geregeld! Kortom: Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Betrouwbaar, behulpzaam en erg vriendelijk!

We zijn super goed geholpen en hebben onze droom auto gekocht! De service hebben wij als erg persoonlijk en goed ervaren. Er wordt echt tijd voor je genomen. Ook zoeken ze mee naar een tweede auto en mogen we altijd contact opnemen als we vragen hebben. Dit bedrijf is zo erg aan te raden als je een auto wil kopen tegen een marktconforme prijs met een goed gevoel!

Ik doe dit graag in één woord, TOP

Wij waren al even op zoek naar een Nissan Qashqai en zijn uiteindelijk uitgekomen bij HB. Bij ons eerste gesprek aan de telefoon gaf het al een vertrouwd en eerlijk gevoel en dat deed ons ook al meteen te besluiten om een overeenkomst aan te gaan met David. Datum en tijd afgesproken, het was voor ons een rit van 260 km. enkele reis. We werden ontvangen door Jorrit en ook bij hem hadden wij gelijk het zelfde goede gevoel. Heel fijn ontspannen en ongedwongen gesprek gehad en jawel de Qashqai hij zag er geweldig uit, we waren meteen verliefd. De auto is zó netjes afgeleverd werkelijk als nieuw en zo rijd de auto ook, we zijn er erg trots op. Wij zullen HB bij eenieder aanraden, eerlijk, betrouwbaar en een eerlijke prijs. nogmaals DANK.

Middelblok 102 2831BP Gouderak

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.