Top service!

Dit bedrijf heeft prachtige auto’s staan, leveren top-service en vragen de eerlijke prijs voor de auto’s. Zelfs direct meenemen was mogelijk gelukkig.

Fantastisch!!

Na lang overwegen een nieuwe auto te kopen, kwamen wij onze Mercedes Cla op het oog bij Hoex&Baas. Wij hebben toen een afspraak gemaakt en mochten een proefrit komen maken. Het was vanaf het eerste moment een warm welkom en een klik met David die ons fantastisch heeft geholpen. Wij zijn hem nog steeds erg dankbaar voor de goede service en genieten van onze mooie Mercedes.

Een klantgericht bedrijf.

In goed overleg hebben we een passende afspraak kunnen maken voor de proefrit en aflevering. De bij aflevering nog ontbrekend instructieboekje en aanhanger kentekenplaten zijn per post nagestuurd. De eerste garantie reparatie is door Hoex & Baas Automotive probleemloos afgehandeld met mijn lokale Mercedes dealer. Binnen een dag kon ik mijn auto weer ophalen bij de dealer met de mededeling dat "alles verder was geregeld".

Prima bedrijf

Goed en vriendelijke mensen. Ze nemen de tijd voor je.

Mooie auto’s en een hele fijne benadering

Vorige week een hele mooie Mercedes C250 bij Hoex en Baas gekocht. De klantvriendelijk is top, de in te ruilen auto wordt serieus benaderd en het belangrijkste de gekochte auto is in nieuwstaat. De 6 maanden garantie voelt goed en ook de afleverbeurt was uitgebreid uitgevoerd. Menig autobedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen. Mannen, ik houd jullie aanbod zeker in de gaten voor mijn volgende auto.

Goede ontvangst niet te opdringerig en kennis van zaken

Het zijn hele leuke en gewone auto handelaren dat is kort samen gevat Hoex& baas. Mannen hebben kennis van zaken en ook positief over de in te ruilen auto. En alles is te bespreken je wordt niet in een hokje geplaatst. Top zaak.

Fijne persoonlijke service!

De auto bij Hoex en Baas waar we om kwamen was een mooie complete uitvoering en bleek in zeer goede staat te zijn. Na een proefrit en een inruil voorstel was de koop al snel gesloten. Goede service door o.a. het laten wegwerken van een kras, een onderhoudsbeurt bij een specialist en een half jaar garantie. Het contact was prettig en snel en met allerlei zaken werd goed mee gedacht ook tijdens en na de aflevering. Al met al heel tevreden en hopelijk nog veel fijne kilometers te gaan :-)

Zeer prettige ervaring, persoonlijke benadering

Na een tijdje goed onderzoek te hebben gedaan kwamen we uit bij Hoex en Baas, die de Mercedes-Benz c350e aanbood die aan al onze wensen voldeed. Ook de prijs was zeer scherp, zeker met 6 maanden garantie die er bij zit. De persoonlijke benadering gaf al snel het vertrouwen om de auto te kopen.

Dealer was niet eerlijk over mijn aangeschafte auto!

Op 25 februari heb ik een Volkswagen GTE gekocht uit het bouwjaar 2016. Netjes een proefrit gemaakt samen met meneer. Hij heeft mij een en ander uitgelegd over de auto. Nadat ik de auto had opgehaald merkte ik op de snelweg veel steenslag op de vooruit door de zon. Uiteraard is het een gebruikte auto, dus geen probleem. Eenmaal thuis bleek er ook ruit schade te zijn op het voorruit. Volgens meneer reed hij zelf in de auto sinds hij de auto heeft ingekocht. Hier had hij dus nooit last van en heeft hij nooit gezien. Uiteraard had ik hem meteen een appje gestuurd. Niet erg, hij zou dit kunnen maken. Langs Carglass geweest en zij gaven aan dat het sterretje al een keer gemaakt was en dat het niet meer mogelijk is. Dit overlegd met Hoex & Baas Automotive en meneer gaf aan dat hij een afspraak zal maken bij het bedrijf waar hij mee samen werkt. Tijdens het maken van de afspraak, geeft meneer aan dat zij ook een filiaal in Amsterdam hebben en dat ik daar terecht kan i.p.v Gouderak i.v.m. de afstand. Belde Hoex & Baas Automotive op om dit te bevestigen en ineens was een afspraak niet mogelijk. Hij hing er een mooi verhaal aan dat als ik in de toekomst er problemen mee zal hebben hij dit zal oplossen. Dit wilde hij mij ook per email sturen ter bevestiging. De verzekering zou namelijk niet zo een kleine sterretje verzekeren en 600 euro was te veel geld voor hem om dat te betalen. Ik rijd ruim 1200 kilometer per week en vind het zo niet veilig genoeg. Na een maand heb ik zelf mijn verzekering opgebeld en zij stuurde mij door naar Carglass om mijn ruit te vervangen. De 75 euro heb ik per Tikkie verstuurd naar Hoex en Baas uiteraard, aangezien zij een auto verkopen met ruit schade waar zij helemaal niks van af weten zogenaamd, terwijl meneer er een paar maanden in heeft gereden. “Zie volledige beschrijving op Google”

Opmerking vanuit het Autobedrijf. Wij hebben een aantal keer contact gehad over de voorruit. Uiteraard vinden wij het jammer dat u niet tevreden bent. We hebben bij de bezichtiging extra tijd besteed om de auto goed te bekijken, u had eigenlijk al genoeg gezien en alles was naar wens. We zijn nog een keer bij de auto gaan kijken en ook nog samen gaan rijden. Bij een occasion vinden we dat belangrijk omdat er gebruiksschades aan een auto kunnen zitten. Na het ophalen was u nog steeds tevreden. U gaf aan dat er 2 sterretjes onderaan de ruit zaten aan de passagierszijde (niet in gezichtsveld). Deze waren in het verleden gevuld maar wij gaven aan dat u bij twijfel langs een ruithersteller mocht gaan om dit te controleren. U gaf aan dat het advies was om de ruit te vervangen, wij hebben dit ook voorgelegd bij de plaatselijke ruithersteller en die gaf aan dat de kans groot was dat dit nog te repareren was. Vandaar dat we de auto graag daar aan wilde bieden omdat we niet zomaar een ruit gaan vervangen. Met de gedachte dat we u weer tevreden konden krijgen hebben we uit “coulance" voorgesteld dat ons schadebedrijf de onderdelen hing uitzoeken voor een ruitvervanging. Nadat ik u hierover een update had gegeven, gaf u aan dat de ruit inmiddels vervangen was bij u in de buurt. Wij hebben de door u gemaakte kosten vergoed. Helaas hebben we u desondanks niet tevreden gekregen, dat vinden we uiteraard vervelend. Uiteraard hopen we van harte dat u, zeker met de nieuwe voorruit, veel veilige kilometers heeft met uw Volkswagen Golf.

Fijne gasten om zaken mee te doen

Mercedes cla gekocht was helemaal top afgeleverd

Zeer goed geholpen

We werden heel kundig en vriendelijk geholpen en zijn erg blij met de aangeschafte auto.

Uitstekend.

Na een rit van 2 uur uit het hoge noorden zeer vriendelijk ontvangen en gelijk voorzien van koffie. Eerste indruk was dan ook zeer zeker positief. Na een proefrit netjes onderhandeld met hr. Hoex en een goede inruilprijs afgesproken voor mijn auto. Na een week mijn bij hun gekochte auto afgehaald welke al mooi gepoetst stond te wachten. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader voor wat betreft klantvriendelijkheid, mooie betrouwbare occasions en de afhandeling van alles daar omtrent.

Topbedrijf, vriendelijke verkopers

Topbedrijf. Deze mannen hebben passie voor auto’s en zijn zeer klantvriendelijk, daar kan menig autobedrijf nog n hoop van leren, Onderhandeling ging prima. Zeker geen opdringerige verkopers. Ze nemen er de tijd voor. Mocht ik weer n auto nodig hebben, ga ik zeker daar nog n keer langs.

Aanrader

Goede ervaring gehad. Zeker een aanrader. Correcte, enthousiaste, vriendelijke en eerlijke communicatie. Prijzen zijn netjes en ook inruil was zoals het hoort (geen afkraken van de inruil auto, reële prijs. De locatie is eenvoudig maar super netjes en het aanbod betreft eigenlijk alleen maar super mooie auto's. Een bedrijf met eigenearen die weten wat ze willen en hoe ze dit moeten verwezenlijken.

Vlotte communicatie en top service. Scherp geprijsd en eerlijke inruilwaarde. Goed advies.

Top beleving

Mooi ontvangst van Jorrit en uiteindelijk de auto opgehaald bij David. Ik kan beide heren van harte aanbevelen.

Zeer leuke ervaring

Zeer leuk, Jorrit neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Komt de afspraken na en is eerlijk. Volgende auto absoluut weer bij hun.

volgende keer weer!

De jongens hebben prachtige auto's staan. ik ben prima geholpen door David en voelde me meteen thuis. Mijn oude auto kreeg ik een goede inruilprijs waardoor de deal snel gesloten was en ik een prachtige auto rijker ben

Aankoop BMW 320i Touring. Zeer vriendelijke en betrouwbaar autobedrijf

We waren op zoek naar een jonge BMW 320 Touring. Na zoeken op internet ( ivm Corona ) kwamen we zaterdagochtend bij Hoex en Baas Auromotive terecht. Er stond een mooie BMW 320 Touring van 2018 met 69000 km voor een leuke prijs. Na over en weer via Whatsapp en mail met de verkoper Jorrit ( wat zeer prettig ging ), kwamen we snel tot een voorlopige akkoord. Na een reis van Winschoten naar Gouderak kwamen we om 16.30 uur aan. Vanwege de Coronaregels ( waar ze zich keurig aanhielden ), werden we netjes opgewacht op de parkeerplaats. We kregen gelijk een kopje koffie aangeboden en de auto stond al gelijk klaar. Na een korte proefrit, kwamen er al snel achter dat dit de auto was die wij zochten. Alles werd daarna netjes en correct afgehandeld en een uur later reden we in onze nieuwe BMW 320i Touring terug naar Winschoten. Wat wij niet hadden verwacht, werden we aan het eind van de middag zelfs door de verkoper Jorrit bericht of we veilig waren aangekomen !! ( Want het was al laat dat we naar het noorden terug gingen coronatijd 21.00 uur ) Kortom onze ervaring is erg goed bevallen bij deze autobedrijf. Opvallend was de oprechte belangstelling voor de klant. Ga zo door jongens, want is een heel belangrijke factor voor veel klanten in deze Corona tijd !!!

Prima ervaring

Mooi bedrijf, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam, ik zou zo weer een auto kopen bij dit autobedrijf

Tevreden

Snel, simple en goed service.

Top bedrijf met zeer mooie en jonge accasions

Onlangs een jonge mooie accasion gekocht , nette inruil prijs. Goed advies en snelle reactie op je vragen en snelle levertijd. Auto wordt top afgeleverd.

Klantvriendelijkheid ten top!

Geweldige service, er wordt snel gereageerd en niks is teveel. Erg fijn!

Uitstekend bedrijf

Zeer gastvrij en klantvriendelijk ontvangen, koffie een praatje gemaakt en zaken gedaan ( op gepaste afstand,uiteraard). Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf. Wij komen hier zeker terug, aanrader!!

Top bedrijf

Deze 2 ondernemers zorgen voor een uitermate tevreden in- en verkoop van hun mooie collectie auto's. Er is tijd voor de klant, goede service en ruime vakkennis. De auto is top afgeleverd!

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.