Recent een auto gekocht wat een top auto is! Heel goed ontvangen en alles netjes volgens afspraak afgehandeld. Zeer betrouwbaar! Raad het iedereen aan

Toppers!

Hele aardige gasten! Goede service en erg eerlijk ! Zou iedereen zo’n auto bedrijf aan willen raden !

Fantastisch!

Mijn droomauto gevonden bij Hoex & Baas. Heel goed geholpen met alles. Er waren wat oneffenheden maar die werden geheel kosteloos gerepareerd/vervangen plus een extra keuring voor een jaar voordat we de auto konden ophalen Zag er als nieuw uit, zo blij mee. Een dikke 10.

Een persoonlijk betrokken en deskundige benadering.

De beide ondernemers van Hoex & Baas verstaan hun vak. De oprecht persoonlijke benadering van de klant is een verademing in de wereld van de automotive. De kennis en de expertise van de verkopers op hun vakgebied is heel groot. Het is prettig zaken doen met dit mooie bedrijf.

Super service, fijn en snel contact.

Goede service, snel en fijn contact. Auto zag er super netjes uit maar bij de aflevering nog beter. De punten worden op de I gezet en je gaat met een goed gevoel weg!

Top service en zeer klantvriendelijk!

Fijn en soepel contact, flexibele openingstijden, klantvriendelijk, behulpzaam en de aftersale is ook heel goed bij David & Jorrit.

Ronduit geweldig!

Hele goede begeleiding! Ik was vrij kritisch in mijn keuze, maar Hoex en Baas heeft geduldig gezocht totdat ik de perfecte auto gevonden had. Transport en verdere afhandeling is volledig uit handen genomen. Een absolute aanrader!

Gewoon goed geregeld zoals altijd. Zeer tevreden.

Ik was er gelukkig snel bij toen de auto online kwam. Na een proefrit was ik verkocht en de volgende dag kon ik de Mercy al ophalen! Dank je wel David en Jorrit!

Alles snel geregeld , professioneel alles top !

Goede service uiterst vriendelijk. Mooie auto's

Hele top.

Van begin tot eind alles goed geregeld.

Een aanrader omdat ik het zelf heeft mogen ervaren!

Ik hebt het super mogen ervaren met jullie, Ze leggen alles goed uit, ook de wensen/opties die ik wou werd er goed aandacht aan besteedt, een mooi groot pand met diverse auto klasse modellen, relaxe heren zijn zij, En niet zoals bij de mercedes dealer rotterdam... Bedankt nogmaals voor de mooie a klasse die jullie het voor elkaar hebben gekregen, Enne zeker een aanrader in de toekomst om bij jullie terug te komen...

Betrouwbaar mens

Betrouwbaar mens

Uitmuntend!

Wat een fijne dealer! Ik voelde mij direct gehoord als koper. Zij hebben gezocht naar mijn perfecte droomauto, en heb ik ook alle vertrouwen in de dealer gehad. Zij zijn meedenkend, open en vriendelijk in het contact. Ik ben zeer tevreden!

Wij zijn super geholpen met het zoeken voor een nieuwe auto!

Fijn zakendoen, uitstekend bedrijf!

Heel prettig zakendoen hier. Uitstekend bedrijf. Ik ben geholpen door David. Goede communicatie, open en eerlijk in alles! Ook zeer behulpzaam. Nette prijs gehad voor mijn oude auto ook. Al met al, Hoex en Baas is zeer goed aan te bevelen mensen! Ga zo door.

klantgericht met veel kennis , behulpzaam en goede zorg.

mijn ervaring met Hoex en Baas zijn erg goed. We hebben eerst contact gezocht en gevraagd of we een x in de showroom konden kijken. We hadden nog niet echt een idee welk soort auto we wilden. David wist ons al snel in de goede richting te leiden en we mochten een proefrit maken in de toekomstige auto. De auto had een hele goede prijs kwaliteit verhouding en ze zijn bereid zoveel mogelijk naar je wensen auto's op te sporen. Ook wordt er ruim de tijd genomen om alles over de auto te vertellen qua opties en interieur. De auto wordt ook keurig afgeleverd en mooi gepoetst. Ze hebben nog een jong bedrijf maar je merkt de passie voor het werk wat ze doen. Ik zou iedereen aanraden om bij Hoex en Baas langs te gaan.

Vriendelijke verkopers, goede en klantvriendelijke service

Bedankt Jorrit en David!

Geweldige en betrouwbare service

Al een tijdje contact met David gehad om de juiste auto tegen de juiste voorwaarden te vinden. En toen die binnen kwam was het snel schakelen. De aflevering ging perfect en de service was top. Over een paar jaar kom ik zeker terug voor een goeie inruil.

Goede service en prachtige auto's!

Wij hebben de aankoop van onze nieuwe auto bij 'Hoex & Baas' als zeer prettig ervaren. De verkopers namen alle tijd en zijn vriendelijk en deskundig. Goede service en een ruim assortiment aan prachtige auto's!

Perfecte service

In onze zoektocht naar een vervangende auto voor onze huidige zijn we zeer goed geholpen door Hoex & Baas De nieuwe auto is helemaal naar onze zin.

Geweldige service

Top service! Goede verkopers! Genoeg keuze!

Snoepwinkel voor de liefhebber van mooie auto's

Zeer vriendelijk en kundig. Prima garantie voorwaarden om bij je eigen merkgarage eventuele garantie te ontvangen. Zo is het dus geen drempel om wat verder van Gouderak af te wonen. Kunnen ook op maat auto voor je zoeken.

Geweldige mensen je voelt je gelijk thuis, ze zijn eerlijk denken met je mee prijzen zijn goed gewoon uitstekend. Heb al 2 auto’s gekocht en zal vanaf nu ook niet meer bij een ander garage een auto kopen.

leuke gasten en top geholpen mooie bmw gekocht

eerste indruk erg goed super geholpen en netjes oude autos ingeruild een echte aanrader

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.