Altijd goed

Zeer klantvriendelijk . Het overleg over uit te voeren onderhoud , loopt altijd zeer correct . Zeker een aanrader .

Geweldig!!

Om 5 voor 5 nog binnen komen met kapotte verlichting en alsnog alle tijd voor je nemen. Niks niet bijna weekend, veiligheid voorop

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede garage vriendelijke mensen maar apk met beurt viel me financieel tegen

• Ik heb de werkplaats bezocht

We zijn goed geholpen met het advies over een andere auto

Goede service vriendelijke mensen

• Ik heb een auto gekocht

Mijn nieuwe garage gevonden.

Na een aantal negatieve ervaringen kreeg ik de tip om mijn auto eens naar Otten te brengen. Door de benaderingswijze en de manier van communiceren kreeg ik meteen een goed gevoel bij deze autogarage. Er werd duidelijk gecommuniceerd wat de mankementen waren en wat het prijskaartje zou worden. Ook werd er duidelijk meegedacht in oplossingen. Erg fijn! Ook het vervangend vervoer is prima geregeld. Ik heb mijn nieuwe garage gevonden!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Directe actie op defecte auto

Prima en correcte afhandeling

Alles correct verlopen, vond het bedrag van ruim 500 euro voor een kleine beurt wel een behoorlijke tegenvaller…. Had op z‘n minst verwacht dat voor zo‘n bedrag de auto wel een wasbeurt zou krijgen, zoals ik het bij andere garages wel gewend was…. Bij het vakje aanbevelen heb ik maar ja ingevuld, eerlijker zou zijn: ik twijfel….

Snelle en goede service.

Autopech gehad, accu kapot, snel geholpen en nieuwe accu er in.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Snel, to the point en vriendelijk

Onverwachte motorstoring en een haperende motor: ik had meteen hulp nodig voor de reparatie van onze auto. Gelukkig konden we vervangend vervoer van autobedrijf Otten krijgen en was onze auto de volgende dag alweer klaar. Bedankt voor de snelle en vriendelijke service!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mijn ervaring was weer goed zoals altijd.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijke en nette service.

Mooie CH-R gekocht en meegenomen naar Fryslân.

Goeie service, vriendelijk personeel

• Ik heb de werkplaats bezocht

Bijzonder klantvriendelijke en eerlijke behandeling.

Dit garagebedrijf wekt veel vertrouwen.

Eerlijk en snel.

Ik stond met pech aan de weg en mijn auto werd afgesleept naar dit bedrijf. Het bedrijf heeft mijn auto binnen een paar dagen kunnen repareren.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service, goede communicatie, fijne werknemers

Prima bedrijf, kundige mensen, prettige communicatie, zeer tevreden!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijke mensen en een betrouwbare garage. Ze denken goed mee en kijken naar wat haalbaar is voor de klant. Erg blij met mijn nieuwe auto!

• Ik heb een auto gekocht

Snelle oplossings gerichte service en uitvoering van de werkzaamheden

• Ik heb een auto gekocht

Een bedrijf met topservice!

Ze doen alles netjes met goed overleg en denken goed mee in oplossingen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Top service, fijne communicatie en ze doen wat ze beloven

Mijn Kia Picanto had een kapotte abs ring, tijdens de reparatie moest de aandrijfas er uit die zat muurvast. Na overleg met Otten gaf ik groen licht voor de reparatie en het bestellen van de aandrijfas, er werd een leenauto voor me geregeld en ik ben goed op de hoogte gehouden. Gisterochtend 20-9 moest de leenauto terug en mocht ik even bij mijn auto kijken en kreeg ik uitleg wat er moest gebeuren en waarom. Er was een bedrag genoemd die ik kon verwachten maar bij het afrekenen was deze flink lager met ook weer uitleg over hoe en wat. Ik ben zeer tevreden over de service en de afhandeling bij Autobedrijf Otten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Behulpzaam en goede service!

De service is altijd erg goed en het personeel is super behulpzaam. Top garage!

Apk, goed geregeld

Zoals altijd, transparant/ duidelijke verwachtingen/ keurig te woord gestaan. Vriendelijk personeel

• Ik heb de werkplaats bezocht

Je weet altijd waar je aan toe bent!

Prettige service en goede communicatie. Je weet altijd waar je aan toe bent!

Snelle service

Een klein mankement is binnen een half uur gerepareerd. Op een door mij gekozen dag en tijd. Terwijl ik wacht onder het genot van een kopje koffie

Prima garage

Aanrader

Vriendelijk behulpzaam service

Ondanks dat ze weinig voor ons konden doen deden ze net dat beetje extra om je toch te helpen. Top service en eerlijk.

Buitenvaart 2201

7905SZ Hoogeveen

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.