helemaal goed

gelijk geholpen ,omdat er een spijkeer in de band zat .gewoon klasse dit is een zeer goede garage met zeer gemotiveerde werknemers

Betrouwbaar autobedrijf

Transparant en prettig

Snelle deskundige service

Ik kreeg een lekke achterband. Ik belde of er een gaatje in de agenda was om gat te repareren. Dat kon gelijk ‘s middags!! En toen werden gelijk mijn winterbanden gemonteerd!! Geweldige snelle service van deskundige en klantgerichte medewerkers!

Prima werkplaats

Goede service. Alles volgens afspraak.

Geweldig geholpen

De uitleg is altijd prima. Goede service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Service bij Otten was weer prima. Communicatie uitstekend!

Zoals eerder het onderhoud van de auto goed doorgesproken en uitgevoerd. Communicatie en uitleg als heel prettig ervaren. Bedankt!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Een vriendelijk, plezierig contact.

Een vriendelijk, plezierig contact.

Plezierig

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen, uitleg over de auto was goed en proefrit gemaakt, en tot aankoop gekomen, bij afhalen weer vriendelijk ontvangen en alles net afgehandeld, en na ruim 1 uur en alles over de auto te weten hebben we afscheid genomen, en ga er zeker terugkomen

Prima garage

Hier een andere auto gekocht, goed geregeld allemaal.

• Ik heb een auto gekocht

Altijd vriendelijk en goede service

Altijd goed overleg en goede service. Meedenkend in oplossingen in onderhouden van mijn auto tot de sleutel aan toe. Mijn auto mag weer een jaartje veilig de weg op.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zoals al jaren uitstekend. En die tien is natuurlijk te weinig vind ik.

Zoals tot nu toe altijd meedenkend en bij vragen / dingen altijd overleg en eventueel advies wat altijd een goed onderbouwend advies is. Ook is er altijd tijd voor een persoonlijk praatje wat ik zeer waardeer ( je voelt je daardoor ook geen nummer) want in deze huidige tijd word de mens achter de klant nogal eens vergeten. Dus chapeau .toch mijn blijk van waardering gegeven door ze een eigengebakken amandel cake ( meel roomboter eieren en amandelen) te doen toekomen waar ze hopelijk van genoten hebben( heb zelf thuis een stukje gegeten).jullie worden weer hartelijk bedank voor het juiste onderhoud aan mij seat leon met een geschiedenis en het is een bommetje op 4 wielen die mij altijd doet glimlachen en herinneringen naar boven haalt.hoop er nog jaren in te rijden dankzij het uitstekende onderhoud van mensen van autobedrijf Otten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Beste Cor, Wij hebben genoten van de heerlijke amandelcake. Het is altijd leuk als mensen wat lekkers voor onze mannen meenemen. Bedankt ook voor deze mooie review en dat je al jaren trouwe klant bent bij ons! Team Autobedrijf Otten

Erg fijne garage

Vrijdag middag een afspraak gemaakt voor maandag op zeer korte termijn super geholpen. Alles was naar wens, werd op de hoogte gehouden van de kosten en reparaties. Ga volgende hier zeker weer heen

Prima bedrijf!

Alles vooraf besproken en correct uitgevoerd

Fijne betrokken collega's

Naast de vakkundige mensen, maken de persoonlijke sfeer en prettige omgang met elkaar het verschil

Prima bedrijf!!

Duidelijke afspraken en goeie service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede communicatie ze zeggen wat er moet gebeuren en wat ze adviseren waardoor jij als klant zelf mag zeggen wat er gebeurt

Goed bedrijf!

Netjes behandeld, komen afspraken na.

Professioneel en correct geholpen

Positieve ervaring bij autobedrijf Otten, professionele werknemers die weten waar ze het over hebben en correct geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer professioneel en behulpzaam en alles in overleg.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Doen wat ze zeggen, betrouwbaar, goede service, ben hier al jaren tevreden klant

Prima garage

• Ik heb de werkplaats bezocht

Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd en meegedacht.

Altijd goed

Zeer klantvriendelijk . Het overleg over uit te voeren onderhoud , loopt altijd zeer correct . Zeker een aanrader .

Geweldig!!

Om 5 voor 5 nog binnen komen met kapotte verlichting en alsnog alle tijd voor je nemen. Niks niet bijna weekend, veiligheid voorop

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede garage vriendelijke mensen maar apk met beurt viel me financieel tegen

• Ik heb de werkplaats bezocht

We zijn goed geholpen met het advies over een andere auto

Goede service vriendelijke mensen

Buitenvaart 2201 7905SZ Hoogeveen

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.