Vakmanschap

Geen praatjes of andere rare fratsen, maar gewoon doen wat ze beloven, betrouwbaar en voor keurige prijzen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Super service en zeer klantvriendelijk.

Ik ben al jaren klant en mijn ervaring is zeer positief. Hoge kennis van zaken.

Altijd goede service

Goede service vriendelijk personeel!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zorgvuldig en duidelijk in het contact

Zie hierboven

Altijd goed

Reparatie gedaan

Goede en snelle service

Ik kwam spontaan langs om de rubbers op mijn ruitenwissers te laten vervangen. Ik werd meteen geholpen en binnen een half uur reed ik weer weg. Met prima werkende ruitenwissers voor een prima prijs.

Goede communicatie

Na het na kijken van de auto, ben ik gebeld wat er aan de auto moet gebeuren met kosten berekening. Klopt altijd precies!

Prima service en vriendelijk personeel

Prima service en vriendelijk personeel

Prima geholpen.

Een auto gekocht, goede uitleg. Vriendelijk geholpen door de verkoper.

• Ik heb een auto gekocht

Zoals al jaren weer snel en correct geholpen.

Goede snelle service

Op dinsdag aan het einde van de middag spontaan, zonder afspraak heengebracht. Kreeg al snel een belletje om te overleggen over de verwachte kosten. Woensdag ochtend tegen 9 uur al een smsje dat het klaar was. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Al jaren blij met deze garage

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zeer goed geholpen en uitleg gekregen wat ze gedaan hadden ,dus een tevreden klant.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goed bedrijf met deskundig en eerlijk advies

Voor het eerst hier geweest voor een bandenwissel. Blijkt dat ze direct de vloeistoffen, (olie, radiator en ruitenwisser) controleren. Ik bleek te weinig olie te hebben, dus dat heeft me mooi problemen bespaard.

duidelijke betrouwbare communicatie

Aardige mensen

Het is een goed en net bedrijf, goed geholpen met garantie reparaties twee keer. Wel beetje nare ervaring met kapotte accu 3 maanden na aankoop auto van € 25000,- viel niet onder garantie voorwaarden. Als oud ondernemer vind ik dat je dan soepeler moet zijn voor de klant om een bedragje van rond de € 250,- Wel zeker betrouwbaar bedrijf.

• Ik heb een auto gekocht

Betrouwbaar, eerlijk en capabel, wat wil je nog meer?

Grondige insectie, goede voorlichting, tijdige waarschuwing als er iets vervangen moet worden, service mentaliteit, ik ben ZEER tevreden

• Ik heb de werkplaats bezocht

Kort en krachtig Niks op aan te merken, behulpzaam, klantvriendelijk en vaklui.

Behulpzaam, vriendelijk en professioneel

Goede ervaring

helemaal goed

gelijk geholpen ,omdat er een spijkeer in de band zat .gewoon klasse dit is een zeer goede garage met zeer gemotiveerde werknemers

Betrouwbaar autobedrijf

Transparant en prettig

Snelle deskundige service

Ik kreeg een lekke achterband. Ik belde of er een gaatje in de agenda was om gat te repareren. Dat kon gelijk ‘s middags!! En toen werden gelijk mijn winterbanden gemonteerd!! Geweldige snelle service van deskundige en klantgerichte medewerkers!

Prima werkplaats

Goede service. Alles volgens afspraak.

Geweldig geholpen

De uitleg is altijd prima. Goede service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Service bij Otten was weer prima. Communicatie uitstekend!

Zoals eerder het onderhoud van de auto goed doorgesproken en uitgevoerd. Communicatie en uitleg als heel prettig ervaren. Bedankt!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Een vriendelijk, plezierig contact.

Een vriendelijk, plezierig contact.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.