Betrouwbaar, behulpzaam en betaalbaar

Zeer oude Mercedes foodtruck voor APK en grote beurt. Al snel was duidelijk dat er veel moest gebeuren om het vehikel veilig op de weg te houden, waaronder vervelend laswerk aan het chassis. De APK-keurmeester/monteur liet het allemaal duidelijk zien, legde uit waar de pijnpunten zaten qua APK en men kwam met een realistisch en overzichtelijk voorstel qua werk & kosten. Mazzel voor mij dat ze er ook nog snel veel tijd voor vrijmaakten en de rekening viel (gezien de tijdrovende ellende die moest worden opgelost) ook nog een beetje mee. Zeer tevreden!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Super goed behandeld volgens afspraak en alles in overleg met de klant

Zeer prettig

Vriendelijk, goede communicatie, behulpzaam, gastvrij.

Topgarage

Werkzaamheden worden stipt en volgens afspraak uitgevoerd. Klant wordt in dit bedrijf nog serieus genomen.

Ik heb een auto gekocht

Ik heb vorige week een auto gekocht. Tot op heden geen klachten. (-;

• Ik heb een auto gekocht

Is goed mede omdat men ook keek naar het campergedeelte

De "huishoudaccu "was op en toch belangrijk tijdens vakantie en dat werd geconstateerd en vervangen

Fijn autobedrijf

Goede communicatie, snelle en goede service.

Geweldige service

Alles gebeurt in goed overleg .

geweldige service!

Altijd vriendelijk en top service!

Altijd goed!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Er wordt goed overlegt wat er gebeuren moet.

Tevreden :-)

Het wordt een beetje saai, maar heb opnieuw goed e.e.a. kunnen afstemmen, ben goed en vriendelijk geïnformeerd. Ik heb heerlijk buiten in het zonnetje met een bakje koffie gewacht tot de handelingen waren afgerond. Tot over een half jaar (of zo)! Hartelijke groet, Renata

Netjes geholpen

Netjes geholpen en probleem opgelost.

goeie service

prima garage

Perfecte Service

Snelle en in goed overleg uitgevoerde APK en onderhoud van mijn BMW i3.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ze denken met je mee,en zijn zeer vriendelijk.

We hadden wat problemen met de regels van de APK maar hebben het samen opgelost. Naast de keuring en onderhoud doen ze ook gasmeting en alle voorkomende camperonderhoud.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service en een duidelijke uitleg van hetgeen wat ze hebben gedaan

zeer positief

heel goed

• Ik heb de werkplaats bezocht

Super goede service en aardige mensen

De auto ging voor een beurt met apk. Er werden wat dingetjes gevonden die gerepareerd moesten worden. Er werd eerst telefonisch overlegd of dit akkoord was, inclusief prijsopgaaf zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan.

Ik ben niet voor niets al 26 jaar klant

In al de jaren dat ik al klant ben, kan ik alleen zeggen dat de expertise, klantvriendelijkheid en goede service uitstekend is. Men kijkt eerst de auto goed na, daarna neemt men contact op met de klant om te overleggen wat er moet gebeuren. Het is dan aan de klant of men hier een akkoord aan geeft en de reparatie wil laten gebeuren. Zelf heb ik al een paar maal nieuwe klanten aangeleverd/mensen geadviseerd om naar Otten te gaan.

Snelle, goede service

Auto kon erg snel terecht. Is snel gemaakt, duidelijke communicatie.

Zie sterretjes

Goeie ervaring

Geweldige service

Prima geholpen

Duidelijkheid en meedenkend!

Onze 1e ervaring met autobedrijf Otten en die bevalt goed! Vriendelijkheid aan de telefoon en de receptie, duidelijke uitleg van de gedane werkzaamheden en fijn overleg over eventuele extra reparaties. Er wordt goed meegedacht door Emiel van de receptie!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Correcte service en top kwaliteit wordt geleverd

Bij Otten leveren ze altijd kwaliteit, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen en daar hou ik van.

Buitenvaart 2201

7905SZ Hoogeveen

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.