Perfecte en nette service!

Er wordt goed met de klant meegedacht. In overleg wordt er vastgesteld welk onderhoudt noodzakelijk is. Vervolgens wordt het op een professionele en nette wijze afgehandeld. De klant staat centraal en de auto werkt weer perfect!

Zeer goede garage.

Ben zeer tevreden goed bedrijf. Goede afspraken. Goede monteurs. Kom graag terug bij deze firma. Echt een aanrader.

Fijn bedrijf!

Prima en ervaren personeel.

Soepel, snel en correct.

Zeer prettige benadering en snelle service. Alles correct uitgevoerd.

Prima!

Snel geholpen.

Prettig en professioneel geholpen

Door de anwb wegenwacht hierheen gesleept met kapotte koppelingsplaten. Correct en transparant geholpen; prijsopgave vooraf en termijn waarin de auto gemaakt ging worden. Afspraken werden nagekomen. Vriendelijke baliemedewerker. Kortom zo moet het in de autobranche. Jammer dat ik zo weinig pech heb anders zou ik hier vaker komen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Geweldige snelle service en prima geholpen door enthousiaste personeelsleden.

Ik beveel dit garagebedrijf een ieder aan. Geen poespas maar gewoon keurig geholpen.

Goed en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden en een goede service .

• Ik heb een auto gekocht

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Trefwoorden: deskundig, klantgericht, open communicatie.

Alles gaat in overleg

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede services en klant vriendelijk

Snelle service

Goed en snelle service en gelijk een weekje vakantie aan vast geplakt

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mijn auto is thuis opgehaald. Iedereen heeft geduld om mij wat uit te leggen.

Wederom uitstekende service

Beurt en apk gehad van mijn auto. Al jaren klant van Otten en zeer tevreden met de geboden service en onderhoud. Vriendelijk personeel en vakwerk aan mijn auto!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Hulp gekregen bij pech en alles prima gerepareerd; ben een blij mens!

Ik kreeg pech, de auto was ook toe aan de keuring en een jaarlijkse beurt. Autobedrijf Otten heeft alles gecombineerd in één afspraak en op korte termijn alles kunnen regelen. Ondertussen kon ik vooruit met een prima leenauto. Bedankt voor de goede service!

Snel geholpen

Ik belde omdat mijn auto startproblemen gaf, en kon gelijk even langs komen. Tijdens het uitlezen van de auto kon ik even genieten van een kopje koffie en een tijdschrift. Auto rijd weer goed, en mijn stadslicht is gemaakt.

Chapeau Otten!

Heel vriendelijk, vakkundig personeel Goede prijs kwaliteit Mijn auto gekocht en een tijd het onderhoud laten doen, maar helaas is de afstand te groot (ik kom uit de buurt van Den Haag) Als deze garage in de buurt was, dan was ik ze zeker trouw gebleven. Mocht ik in de toekomst een andere auto willen dan ga ik bij Otten kijken of ze iets geschikts hebben en ik weet zeker dat ze er alles aan doen om iets geschikts te vinden voor mij. Kort geleden nog contact gehad met ze en nog net zo behulpzaam en vakkundig als toen.

Klantgericht. Kundig. Transparant

Klantgericht. Kundig. Transparant

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service en goed geholpen

Ruim 25 jaar klant en altijd prima kontakt

het was prima

ik zat in nood en ze waren er binnen het uur!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Net als de vele jaren hiervoor ben ik weer op een klantvriendelijke, correcte en accurate wijze geholpen. Het cijfer 9 is bedoeld als een groot compliment. Een nog hoger cijfer zou op z'n plaats zijn, maar er moet altijd, hoe miniem ook, ruimte zijn voor ontwikkeling en verbetering!

Een fijne ervaring met het kopen van onze Clio Estate

Het kopen van een 2e hands auto is een spannende bezigheid als leek. Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault Clio Estate en toen kwam ik er 1 tegen die aan alle wensen voldeed. Het eerste telefoongesprek met Arjan Otten was heel erg prettig. Een afspraak gemaakt voor een proefrit en de knoop doorgehakt. Arjan maakt het kopen van een auto tot een zéér prettige ervaring. Elke twijfel mbt de auto wordt wegenomen door het geven van goede garantie, pechhulp, beurten en apk. Service staat hoog in het vaandel! De garage maakt een professionele indruk en Arjan verteld met veel passie over het bedrijf. Wat mij betreft een echte aanrader. Ik heb er een fijne auto aan over gehouden en kom zeker terug ook al is het een rit van 2 uur.

Bedrijfsgegevens

Buitenvaart 2201

7905SZ Hoogeveen

0528-231041

[email protected]

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.