Auto otten is klasse

prima geholpen

keurig op het afgesproken tijdstip geholpen zoals beloofd na 3 kwartier klaar(apk)

Snelle service

Airco probleem onderweg. Bij Otten direct geholpen ondanks de drukte. Binnen het uur weer onderweg met een goed werkende airco. Top.

prima service

Keurig geholpen op de afgesproken tijd.

vriendelijk

Prima Garage

• Ik heb de werkplaats bezocht

Heel goed bedrijf. Echte allround specialisten. Keurig in alles.

Vlotte en goede service!

Heb goede ervaringen met jullie autobedrijf. Ga zo door! Groet, Joop Wiersema Hoogeveen.

Geweldig!!

Heel vriendelijk en denken met jouw mee. Geven goede uitleg wat er aan de auto moet gebeuren. Heel tevreden daar ben je nog klant en geen nummer.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Meedenken maakt het grote verschil met andere bedrijven

Een huishoudaccu is een onderdeel van de camper en behoort niet tot het controleren bij een beurt maar er toch naar gekeken en vast gezet. Dat maakt het verschil

heel goede service

ik ben blij met deze garage en zal er als klant blijven.

Goede en snelle service

Alles prima geregeld..snelle service..vriendelijk personeel..prima vervangend vervoer.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Autokeuring laten doen niet alles gemeld.

mijn ducato had duidelijk links een ongevalletje gehad die niet goed was gerepareerd. Daarvan is geen melding gemaakt. Wat toch zeer makkelijk zichtbaar moet zijn. Ze hadden ook nog een voorstel gedaan voor reparatie van mijn Ducato prijsopgave van 1800 euro Terwijl mijn garage hetzelfde doet voor 1050 euro. Kortom geen optimale ervaring erg jammer!

• Ik heb een auto gekocht

Beste Patrick, Jammer dat je ervaring met ons niet als prettig hebt ervaren. Graag willen wij ook even onze kant van jouw bezoek toelichten. De aankoopkeuring gaat over de algemene en autotechnische staat van een auto. Deze is bedoeld om mensen te behoeden voor het kopen van een kat in de zak. Mochten wij tijdens de keuring zien dat er een ‘verborgen’ schade zit, dan wordt dit altijd gemeld. Aangezien je zelf al in de bus hebt gereden en bekeken, gingen wij ervan uit dat je deze schade zelf al had gezien. Dit hebben we niet apart aan je vermeldt. Een leerpunt voor ons. De offerte die wij je hebben gedaan is wat er volgens ons nodig is om de betreffende auto er weer op en top bij te laten staan. Het blijkt dat je deze niet één op één hebt doorgestuurd naar je eigen garage. Dan is het appels met peren vergelijken en kun dit je niet naast elkaar zetten. We hebben met jouw medeweten contact opgenomen met je garage om de offertes te vergelijken. Dit is voor ons belangrijk omdat we graag marktconform prijzen afgeven en duidelijk willen zijn over kosten. Hieruit bleek dat een aantal gebreken niet waren doorgeven, wat voor ons ook het prijsverschil verklaart. Nogmaals, een aankoopkeuring is bedoeld om iemand te behoeden voor een aankoop waar je niet gelukkig van wordt en veel kosten gaat krijgen. In dit geval kwam dit duidelijk naar voren dat je nogal wat kosten zou krijgen. Wat je met dit advies vervolgens gaat doen is aan jou. Koop je de auto wel of niet? Je weet nu in ieder geval zeker dat er nog wat extra kosten bij komen. Groet, Team Autobedrijf Otten

Service hoog in het vaandel

Prima garage

Aardige mensen

Prima autobedrijf Blij dat mijn buurman mij daarin heeft geadviseerd

• Ik heb de werkplaats bezocht

Gastvrij en goed geholpen!

We zijn weer vriendelijk ontvangen en vlot geholpen! Even buiten, genietend van de zon, kunnen wachten op de bandenwissel en controle van de vloeistoffen. Met een bakkie leut. Het is bijna een uitje.

Prima!

Duidelijke uitleg, werd prima geholpen!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mijn nieuwe auto is geweldig en ik ben er ontzettend blij mee. Tijdens het bezichtigen had ik direct een vertrouwd gevoel bij de medewerker en het bedrijf. Ik heb het ervaren als professioneel, netjes eerlijk en klantgericht.

geweldig

Ben zeer tevreden over de Garage. Zeer behulpzaam.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Wederom een uitstekende ervaring met de koop en verkoop inclusief advies

Top service

Komen afspraken na, vriendelijk en leveren goeie service

Erg tevreden!

Nu alleen voor bandenwissel. Altijd snel en volgens afspraak. Personeel is erg vriendelijk.

Top bedrijf

De jongens staan altijd voor je klast

• Ik heb de werkplaats bezocht

Had een lekkeband ben direct geholpen door vriendelijk personeel. Helemaal top.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service en duidelijke communicatie

Ik word altijd goed op de hoogte gehouden over wat er mis is met mijn auto. Er worden geen dingen aan mijn auto gedaan zonder eerst overleg te hebben gehad over de uit te voeren werkzaamheden, dit is prettig. Daarnaast is er voldoende service.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.