het was prima

ik zat in nood en ze waren er binnen het uur!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Net als de vele jaren hiervoor ben ik weer op een klantvriendelijke, correcte en accurate wijze geholpen. Het cijfer 9 is bedoeld als een groot compliment. Een nog hoger cijfer zou op z'n plaats zijn, maar er moet altijd, hoe miniem ook, ruimte zijn voor ontwikkeling en verbetering!

Een fijne ervaring met het kopen van onze Clio Estate

Het kopen van een 2e hands auto is een spannende bezigheid als leek. Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault Clio Estate en toen kwam ik er 1 tegen die aan alle wensen voldeed. Het eerste telefoongesprek met Arjan Otten was heel erg prettig. Een afspraak gemaakt voor een proefrit en de knoop doorgehakt. Arjan maakt het kopen van een auto tot een zéér prettige ervaring. Elke twijfel mbt de auto wordt wegenomen door het geven van goede garantie, pechhulp, beurten en apk. Service staat hoog in het vaandel! De garage maakt een professionele indruk en Arjan verteld met veel passie over het bedrijf. Wat mij betreft een echte aanrader. Ik heb er een fijne auto aan over gehouden en kom zeker terug ook al is het een rit van 2 uur.

• Ik heb een auto gekocht

Vriendelijk, klein en fijn autobedrijf.

Wij hebben op internet een advertentie gezien voor een auto. Duidelijke foto’s, goede informatie. Telefonisch een afspraak gemaakt om deze auto eens live te bekijken. Bij aankomst zijn wij hartelijk ontvangen. Wij zijn goed geholpen en de verkoper was over de auto eerlijk. Nadat wij een proefrit hebben gereden en een mooie prijs voor onze auto kregen hebben wij een deal kunnen sluiten. Ook hierbij zijn wij zeer fijn en vriendelijk geholpen.

Goede snelle service

Mijn auto dinsdagavond gebracht, woensdag voor de apk en kleine beurt. Voor half tien werd er al gebeld wat er evt gerepareerd moest worden. Of ik me daar in kon vinden. Prettige communicatie

Snelle en uitstekende service

Wij hadden problemen met onze auto en werden bij het telefonisch contact op een plezierige wijze te woord gestaan. Een afspraak was zo gemaakt. De uitvoering van de reparatie en de terugkoppeling ook dat het voertuig klaar was waren heel fijn.

Goede en betrouwbare autogarage

Ik ben er al een paar keer geweest en de garage bevalt mij erg goed. Voordat er iets gerepareerd moet worden bespreken ze dit met je. Hierdoor weet je ook wat je te wachten staat. Dit is erg fijn, omdat dit niet bij alle garages gebeurd. Verder erg vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk

Vriendelijke verkoper, goed geholpen. Ook bij het ophalen van de auto, duidelijk.

• Ik heb een auto gekocht

Gemakkelijk snel en alles volgens afspraak .

Prima en volgens afspraak

Geen op of aanmerkingen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ik kom zonder afspraak binnen maar ze helpen gelijk. Super service

• Ik heb de werkplaats bezocht

Geweldig, een autogarage die meedenkt.

Analyse, uitleg, advies en overleg. Heel fijn dat er mee gedacht wordt met de klant.

Tevreden

Eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk

Bij het kopen van de auto ben ik eerlijk en duidelijk geadviseerd. Er werd goed met mij meegedacht over het inruilen van een auto. Vriendelijke en snelle communicatie. Erg tevreden!

Vakkundig en netjes.

Apk laten uitvoeren. Netjes gedaan.

Denken met je mee.

Ze denken in oplossingen.

Snel geregeld

Netjes opgelost

• Ik heb de werkplaats bezocht

Top bedrijf met eerlijke advies

Bus voor reparatie gebracht en echt heel vriendelijk geholpen. Ook is er direct een leen auto aangeboden en er werd duidelijk gecommuniceerd over de verwachte kosten. zeker een aanrader!

Prima geholpen!

Iedereen is altijd erg vriendelijk en je wordt prima geholpen!

Goede service en klantvriendelijk

Camper gebracht voor onderhoud, vier nieuwe banden en APK. Goed advies en overleg over soort banden en de werkzaamheden. Duidelijke afspraken over de kosten, het brengen, reparatietijd en weer ophalen. Prettig dat er een leenauto voorhanden was.

Fijn!

Fijn en duidelijk bedrijf ze denken in oplossingen en je wordt er altijd fijn geholpen! We komen hier al jaren en zijn nog steeds tevreden!

Zeer positief

Altijd een vriendelijk woord en een eerlijk advies. Ook zijn we geholpen met een probleempje aan een auto die niet bij jullie in onderhoud is. Dit was kosteloos SUPER.

Snel en goed geregeld

APK uitgevoerd

Vakmanschap

Geen praatjes of andere rare fratsen, maar gewoon doen wat ze beloven, betrouwbaar en voor keurige prijzen.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.