Vakkundig personeel en zeer correct

Ik bracht mijn auto, een fijne stelvio van 2018 naar autobedrijf Otten voor een onderhoudsbeurt. Dit na een online afspraak te hebben gemaakt. Die eenvoudig te maken was, de keuze van datum en tijd vul je in en er volgt daarna een bevestiging via de E-mail.. Hierbij vul je de eventuele wensen en/of opmerkingen in. Zeer correct dus. Er kon overigens gekozen worden voor een vevangend vervoer. Hier heb ik bij nader inzien met het weer in april gretig gebruik van gemaakt. De Alfa Romeo had echt onderhoud nodig. Zes jaar hebben de slijtagedelen genoeg geleden en werden vervangen. Tevens de vloeistoffen die nodig waren. De geschiedenis van het onderhoud werd bij een Alfa specialist in Eindhoven getoetst. Hierna was het duidelijk wat er echt aan de auto moest worden uitgevoerd. Alleen het onderhoud wat echt nodig was is er dus gedaan. Tussen de middag werd ik nog op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Vakkundig personeel die mij duidelijke uitleg gaven over de voortgang Ik ben hier de eerste keer voor onderhoud en dat zal zo blijven. De Stelvio was reeds klaar aan het einde van de dag. De volgende dag had ik tijd en haalde de auto op. Na een korte rondleiding door het ruime en tevens nette pand starte ik de wagen en reed weg. Komplimenten aan het personeel die er allen goed verzorgt bij liepen in professionele werkkleding. Succes in de Toekomst! Met vriendelijke groet, Ronald Zijffers

• Ik heb de werkplaats bezocht

Fijn overleg en goede service!

Top service!

Service op maat, beter voor de auto en de portomonee!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Perfecte en nette service!

Er wordt goed met de klant meegedacht. In overleg wordt er vastgesteld welk onderhoudt noodzakelijk is. Vervolgens wordt het op een professionele en nette wijze afgehandeld. De klant staat centraal en de auto werkt weer perfect!

Zeer goede garage.

Ben zeer tevreden goed bedrijf. Goede afspraken. Goede monteurs. Kom graag terug bij deze firma. Echt een aanrader.

Fijn bedrijf!

Prima en ervaren personeel.

Soepel, snel en correct.

Zeer prettige benadering en snelle service. Alles correct uitgevoerd.

Prima!

Snel geholpen.

Prettig en professioneel geholpen

Door de anwb wegenwacht hierheen gesleept met kapotte koppelingsplaten. Correct en transparant geholpen; prijsopgave vooraf en termijn waarin de auto gemaakt ging worden. Afspraken werden nagekomen. Vriendelijke baliemedewerker. Kortom zo moet het in de autobranche. Jammer dat ik zo weinig pech heb anders zou ik hier vaker komen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Geweldige snelle service en prima geholpen door enthousiaste personeelsleden.

Ik beveel dit garagebedrijf een ieder aan. Geen poespas maar gewoon keurig geholpen.

Goed en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden en een goede service .

• Ik heb een auto gekocht

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Trefwoorden: deskundig, klantgericht, open communicatie.

Alles gaat in overleg

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede services en klant vriendelijk

Snelle service

Goed en snelle service en gelijk een weekje vakantie aan vast geplakt

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mijn auto is thuis opgehaald. Iedereen heeft geduld om mij wat uit te leggen.

Wederom uitstekende service

Beurt en apk gehad van mijn auto. Al jaren klant van Otten en zeer tevreden met de geboden service en onderhoud. Vriendelijk personeel en vakwerk aan mijn auto!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Hulp gekregen bij pech en alles prima gerepareerd; ben een blij mens!

Ik kreeg pech, de auto was ook toe aan de keuring en een jaarlijkse beurt. Autobedrijf Otten heeft alles gecombineerd in één afspraak en op korte termijn alles kunnen regelen. Ondertussen kon ik vooruit met een prima leenauto. Bedankt voor de goede service!

Snel geholpen

Ik belde omdat mijn auto startproblemen gaf, en kon gelijk even langs komen. Tijdens het uitlezen van de auto kon ik even genieten van een kopje koffie en een tijdschrift. Auto rijd weer goed, en mijn stadslicht is gemaakt.

Chapeau Otten!

Heel vriendelijk, vakkundig personeel Goede prijs kwaliteit Mijn auto gekocht en een tijd het onderhoud laten doen, maar helaas is de afstand te groot (ik kom uit de buurt van Den Haag) Als deze garage in de buurt was, dan was ik ze zeker trouw gebleven. Mocht ik in de toekomst een andere auto willen dan ga ik bij Otten kijken of ze iets geschikts hebben en ik weet zeker dat ze er alles aan doen om iets geschikts te vinden voor mij. Kort geleden nog contact gehad met ze en nog net zo behulpzaam en vakkundig als toen.

Klantgericht. Kundig. Transparant

Klantgericht. Kundig. Transparant

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service en goed geholpen

Ruim 25 jaar klant en altijd prima kontakt

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.