Altijd goed, vriendelijk en transparant

Altijd goede service, wordt duidelijk gecommuniceerd over wat de verwachte kosten zijn en hoe lang iets gaat duren.

Top garage!

Wij werden leuk ontvangen en prima geholpen. Hartelijk dank voor de goede service! Joop en Ineke Wiersema- Kuiper.

• Ik heb een auto gekocht

We zijn uitstekend geholpen.

We zijn uitstekend geholpen.

• Ik heb een auto gekocht

De enige echte, andere keus niet verstandig.

Zoals al jaren uitstekend werk. De werkplaats waar je moet zijn, vergeet al die anderen en ga naar autobedrijf Otten waar de service uitstekend is en de werknemers vakmensen zijn die met veel plezier hun werk doen. Verkies dit bedrijf boven een bedrijf dichterbij ( woon in Emmen). Ga zo door mensen , top werk

Goede uitleg en overleg

Fijn dat het probleem goed werd uitgelegd en dat ik later werd gebeld om de kosten te bespreken.

Goed en vakkundig geholpen

Afspraak gemaakt voor airco servicebeurt. Prettig dat prijs al duidelijk op de Otten site stond. Goede diagnose gesteld en verrichtte werkzaamheden stonden duidelijk op verslag en factuur. Ik kon er op wachten ( was afgesproken ) met een bekertje goede koffie. Ik ben een tevreden klant.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mooie kleine autobedrijf. Die tijd voor je neemt. Ze bieden mooie en goede service aan. Ze zijn sowieso op de WhatsApp goed bereikbaar.

• Ik heb een auto gekocht

Goede service met het gewenste resultaat!

Bedrijfswagen is er geweest voor onderhoud. Alles netjes binnen 1 dag klaar. Voor de reparaties hebben ze netjes contact opgenomen!

Super service!

Goede communicatie en super geholpen.

Snel en duidelijk/ meedenken

Betrouwbaar

Ze doen wat ze zeggen!!

Goede en snel service

wordt vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg wat iets gaat kosten. Erg tevreden over afhandeling en services.

geweldig

ik ben heel goed geholpen

• Ik heb een auto gekocht

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, ook in het verleden

Zeer goed bedrijf. Communiseren voortdurend over de reparaties die moeten worden verricht en wat de bijbehorende kosten zijn.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Erg vriendelijk personeel. Ongedwongen en doen niets zonder overleg. Top bedrijf en personeel.

Uitstekend !

Echt een no nonsens bedrijf met duidelijke afspraken en geen grote showrooms met mannen met dure maatkostuums, kijk, dat bepaalt de prijs uiteindelijk. De chef monteur helpt je gewoon bij de balie, repareren, afrekenen en weer gaan. Zo moet het, deskundigheid voorop en met de klant meedenken, ga zo door !

Prima geholpen

• Ik heb de werkplaats bezocht

Snelle service en goed vakmanschap

Denken mee in oplossingen en werd goed te woord gestaan.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goed ontvangst, lekkere koffie en alles wordt goed uitgelegd wat er gedaan wordt, na afloop alles doorgenomen en de auto kon weer mee

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zoals altijd weer prima geholpen, tegen een zeer gunstige prijs.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Mijn oog was gevallen op een Toyota. Er werd niet moeilijk gedaan over mijn vraag om de auto op de brug te zetten, zodat ik alles goed kon bekijken. Alle papieren waren in orde. Tijdens de testrit een goede uitleg gehad over de auto. Niet alleen de positieve punten, maar ook de minder positieve punten werden uitgelegd, zodat ik een goed oordeel kon vellen. Geen poespas of mooie praatjes. Ik ben erg blij met de auto en hoe ik als klant behandeld werd.

• Ik heb een auto gekocht

Fijn bedrijf, nu ook met de nieuwe eigenaar

Zoals vanouds, fijne sfeer, goede communicatie en overleg. Vakmensen en betrouwbaar.

Uiteindelijk auto keurig gerepareerd

Plots de turbo kapot. Op een donderdag gebeld en auto kon in de nieuwe week op maandag gebracht worden. Het is erg druk dus niet zeker of hij in die week ook klaar zou zijn. De voorspelling klopte… de week erop op dinsdag klaar. In tussentijd vervangend vervoer aangeboden gekregen wat helaas niet als service werd aangeboden en per dag betaald moet worden excl de brandstof…. Verder is de auto keurig gerepareerd. Top!

Top, zoals altijd

Alles zoals afgesproken

• Ik heb de werkplaats bezocht

Topgarage, eerlijkheid en klantvriendelijk geeft goed gevoel.

Tweedehandse auto gekocht en prima geholpen, had voor de telefoon al goed gevoel gekregen en dat werd in de showroom nogeens bevestigd. Deze garage is een aanrader. Bedankt.

Buitenvaart 2201

7905SZ Hoogeveen

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.