altijd goede service

Prima advies

Snelle levering van Salentein wijn

Via De Mol drankenspecialist bestel ik altijd de Salentein wijn, uit Argentiniƫ , deze week hadden ze een mooie aanbieding . Met een aantal verschillende wijnen kun je een leuke proeverij houden, bij de chardonnay hadden wij een tonijntartaar en bij de malbec een lekker stukje ossenhaas, voor de rest hadden we tapas besteld. Kortom ook tijdens de Corona periode, kun je thuis een leuke avond hebben met de lekkere wijnen van Salentein. De wijn wordt altijd zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Over De Mol DrankenSpecialist

De Mol DrankenSpecialist is de specialist in drank op de Utrechtse Heuvelrug. Wij bedienen de particuliere markt maar ook de zakelijke markt. Door middel van proeverijen op locatie en in onze winkels willen we u kennis laten maken met de mooie producten die bij ons verkrijgbaar zijn. Wij geven graag persoonlijk advies voor uw diner of andere vragen.