Laagdrempelig, goed benaderbaar en een fijne communicatie

Goed geholpen bij onze zaak. We werden uitstekend op de hoogte gehouden van iedere vordering. Ook werd ik prima te woord gestaan op een manier die een niet-jurist ook begrijpt. Op vriendelijkheid is het een dikke tien. Wanneer de advocaat in kwestie een antwoord niet paraat heeft, wordt er al dan niet na overleg met een collega zo snel als het kan je antwoord gezocht. Een verbeterpuntje was dat er een paar punten verkeerd waren overgenomen uit mijn (overigens ellenlange) relaas, waardoor ik zelf wel goed alle stukken moest nalezen om te zorgen dat het correct bij de rechtbank zou aankomen. Dit werd telkens meteen opgepakt en aangepast op mijn aanwijzen.

• Geholpen door: Roel Hart

Daadkrachtig en vakkundig

Vriendelijk contact gehad en bruikbaar advies gekregen. Advocaten zijn zeer vakkundig en professioneel.

• Geholpen door: Caroline Huizinga

Prima begeleiding

Indien nodig zou ik zeker weer teruggaan voor juridische bijstand.

Good and professional

Good Communications through the hole process.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Helped by: Maaike Hilhorst

Een prettig en collegiaal advocatenkantoor die de klant op één zet.

Van de intake tot de afhandeling van de laatste puntjes werd ik professioneel behandeld. Ook als ik met de receptie moest bellen voor iets of wannneer mijn advocate weg was dan werd er heel makkelijk tijdelijk een vervanger gezocht. Mijn advocate dacht niet in 0800 tot 1700 maar meer in wat er nog moest gebeuren op welk moment.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Zeer tevreden met gekozen strategie en contact

Samenwerking betreft een zakelijk geschil m.b.t. auteursrecht/intellectueel eigendom. Dit is praktisch, snel en correct opgepakt. Communicatie en advies to the point met een bevredigende afloop middels een minnelijke regeling. Goed bereikbaar en duidelijke goed onderbouwde declaraties.

• Geholpen door: Willem Timmers

Uitstekende service - voelt cliënt goed aan

Uitstekende ondersteuning tijdens VSO traject met werkgever. Voelt de belangen en de omgevingsdynamiek goed aan. Scherp aan de bal, zonder over de grens te gaan. Adviseert én attendeert op het moment dat het nodig is. No-nonsens en direct toepasbaar advies.

Betrokken, daadkrachtig, snel

Super fijn bijgestaan door Tally. Zij is zeer betrokken, daadkrachtig en snel.

• Geholpen door: Tally Opbroek

zeer klant gericht, vakkundig en meedenkend!

zeer prettig contact gehad, en super fijne begeleiding in een proces waar ik zelf weinig van afweet. Tevens ons vooraf vastgestelde doel behaald!

• Geholpen door: Tally Opbroek

zeer ervaren, snel doorpakkende, goed luisterende advocaat

Persoonlijk contact met advies op maat, waarbij zij bijna altijd bereikbaar is. Dit maakt het kunnen schakelen voor mij als HR adviseur tussen leidinggevende en advocaat erg plezierig met korte tijdspauzes. Zeer goede communicatie om de afstemming te houden met elkaar. Vakkennis is uitgebreid en beslaat veel gebieden, waardoor geen vraag niet beantwoord kan worden.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Snel, pro-actief en doortastend geholpen met een uitstekend resultaat.

Tally Opbroek heeft mij op uitstekende wijze bijgestaan bij een arbeidsrechtelijk probleem. Zij is zeer betrokken en deskundig. Bovendien is zij altijd bereikbaar. Dat komt de snelheid van handelen ten goede. Ik ben erg tevreden met het bereikte resultaat.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Goede, zorgvuldige, kundige dienstverlening in afstemming op de klant

Prettig contact met de advocaat die met mij zorgvuldig het proces afstemde en volgde. Scherp inzicht in de situatie, prettige en zeer duidelijke communicatie naar de andere partij.

Zeer professionele dienstverlening

Ik ben zeer deskundig en professioneel bijgestaan door Arienne Inden van Marree en Dijxhoorn advocaten.

• Geholpen door: Ariënne Inden

Snel, goede communicatie, veel kennis,

Als je wilt winnen...

Ik kan niet dankbaar genoeg zijn voor de inzet van W. Timmers en zijn collega's. Allereerst kreeg ik een zeer realistische inschatting van mijn kansen en zwaktes. Procederen is niet altijd het beste en het was zeker een aangename verassing om de voorzichtigheid van MEND te zien als het gaat om onnodige kosten en procedures. Toen er geen andere oplossing mogelijk was werd duidelijk dat we toch moesten procederen. Ik kon altijd op de heer Timmers rekenen (tot in de late uren) en ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik niet serieus ben genomen of dat mijn eisen/wensen teveel gevraagd waren. Al met al hebben we gewonnen en dit is met 100% zekerheid wegens het werk van de heer Timmers. Als je een betrouwbare, integere en professionele partij zoekt is MEND een absolute match voor ondernemers. Ze denken echt vanuit het kosten/baten plaatje en zullen altijd verder kijken dan 'alles om te winnen'.

• Geholpen door: Willem Timmers

Betrokken en oplossingsgericht. Stan is een dure advocaat die zijn geld waard is.

Allereerst: Goede zaak, deze enquête, als er iets met de resultaten wordt gedaan. Overigens wordt in deze enquête de prijs niet meegenomen. Dat is jammer. Het gaat tenslotte ook in deze branche om de prijs-kwaliteitsverhouding! Dat kan ook eenvoudig door de vraag toe te voegen: "Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteit verhouding van de medewerker?" Interessant, ook in het kader van concurrentie-onderzoek! En: Jammer dat deze html-pagina niet werkt met een mobiel device (je ziet dan onder meer de sterren niet). Ook dat is simpel op te lossen. Maarten van Erven +31 (0) 6 5198 1510

• Geholpen door: Stan de Kanter

Stationsplein 17 3818LE Amersfoort