Deskundig, snel en betrokken

Arienne begreep mijn probleem direct en staat voor mijn belang. Goed gedaan en deskundig opgelost.

Persoonlijk en deskundig

Ik ben heel erg tevreden. Goed geholpen met mijn zaak, het contact was goed en voelde zeer betrokken. Dat gaf vertrouwen in het nemen van de juiste beslissingen. Voelde me gehoord en serieus genomen, in alle emotie was dat erg belangrijk voor mij.

Zeer goede dienstverlenging

Vanwege een geschil over een erfdienstbaarheid hebben we juridische hulp gezocht. Zowel tijdens de voorbereiding als gedurende de civiele procedure zijn we door een betrokken en deskundige advocaat bijgestaan. Goede communicatie, behulpzaam, meedenkend, vriendelijk en betrouwbaar.

• Geholpen door: Stan de Kanter

De beste keuze om met Tally in zee te gaan

Tally is een betrokken persoon die met haar expertise en doortastende aanpak haar client meeneemt in het proces. Flexibel waar nodig en recht door zee waar dat moet, met het beste resultaat tot gevolg.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Altijd snel en fijn contact!

Je voelt je oprecht en persoonlijk gesteund in een tijd dat je het, het hardst nodig hebt!

Prima geregeld allemaal

Korte lijnen.

• Geholpen door: N.v.t.

Dat had ik veel eerder moeten doen!

Een gemeente en ik lagen niet op 1 lijn. Ik heb toen Marree en Dijxhoorn benaderd om me te helpen, om het in harmonie op te lossen. Met de wet aan mijn zijde, in de vorm van advocaat Sarah El Yaacoubi, zijn we naar de gemeente gegaan en hebben het naar alle tevredenheid kunnen oplossen. Van begin tot eind 5 sterren.

• Geholpen door: Roel Hart

Adequaat, vindingrijk en betrokken

Met veel kennis van zaken en de situatie snel te hebben ingeschat ben ik zeer goed geadviseerd, zodat op snelle wijze een overeenstemming kon worden gesloten met mijn voormalig werkgever. Hierdoor kan ik een vervelende situatie snel achter mij laten en mij weer richten op mijn toekomst. Willemien

• Geholpen door: Tally Opbroek

Prettige samenwerking en prima resultaat

Arienne heeft me geholpen om op een prettige en volwassen manier. Ze is kundig en houdt rekening met de gevoeligheden en belangen die op een lijn gebracht moeten worden

You better know them!

Top support vanaf het begin, verstand van zaken.helemaal als het crunchy wordt en van begin tot eind comfortabel gevoeld bij Marree + Dijxhoorn advokaten. Bedankt Tally, Nadiene en Arienne. Jullie zijn toppers!

• Geholpen door: Ariënne Inden

Snel, vriendelijk en zeer vakkundig

Erg prettig geholpen door het team van M&D. Er was snel mogelijkheid tot het maken van een afspraak, ik ben deskundig en vriendelijk geholpen en tevens werd er rekening gehouden met het niet te ver laten oplopen van de kosten.

• Geholpen door: Ariënne Inden

Mijn ontslag goed begeleid en afgehandeld

Altijd een heldere communicatie, afspraken worden nagekomen, dus prima.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Prettige omgang, doortasten en inhoud

Door Tally bijgestaan in een ontslag procedure. Ze heeft haar taak zeer goed gedaan. Meedenken en doorgaan waar ik zelf gestopt zou zijn. Prettig en direct contact en een goede buffer waar emotie niet altijd handig is.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Heel goede en vlotte dienstverlening

Vlot contact en snel actieplan, vrijdag eerste contact, maandag eerste afspraak en hele goede opvolging tot eindpunt. Heel deskundig advies op basis van geleverde informatie. Goede bereikbaarheid doorheen het proces. Vlotte communicatie en feedback zowel mondeling als schriftelijk. Heel menselijke en respectvolle benadering ondanks gevoelige materie en juridisch kader.

• Geholpen door: Ariënne Inden

Een advocaat om op te bouwen; betrokken en met oog voor ondernemersbelangen.

Scherp als het moet, zacht waar het kan. Tally Opbroek is een unieke advocaat; iemand die altijd gaat voor het beste resultaat. Vakkundig weegt ze alle scenario's af en schetst ze de voor- en nadelen. Ze adviseert overtuigend en geeft tegelijk veel ruimte voor vragen en maatwerk. Een fijne, persoonlijke en betrokken vrouw die altijd kijkt naar het belang van haar cliënt en tegelijkertijd ook zorgvuldig die van de andere gesprekspartner inschat. Daarmee geeft ze realistische adviezen en schetst ze stap voor stap de aanpak. Tally heeft humor, kan relativeren, denkt mee en is daarnaast ook zeer krachtig in haar betoog. Een fijne en vakkundige powervrouw om op te bouwen.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Een waardevol product door hoog serviceniveau, professionaliteit en betrokkenheid

Het was zeer prettig om met Tally Opbroek te werken. Haar toegankelijke, persoonlijke, flexibele en professionele benadering sprak me gelijk aan. Tally is enorm servicegericht, ze denkt op alle fronten mee, stelt de juiste vragen en gaat voor het leveren van kwaliteit. Door deze combinatie hebben wij een waardevol, goed en compleet product ontvangen! Ik kan Tally dan ook van harte aanbevelen. Voor eventuele andere relevante vraagstukken in de toekomst, zullen wij zeker weer contact met haar opnemen!

uiterst tevreden!

Tally Opbroek heeft mij bijgestaan. Zij is invoelend als je het nodig hebt, ze is zakelijk en hard als het moet en gaat voor het beste resultaat zonder daarbij oog voor realiteit te verliezen. Ze heeft mij absoluut door een spannende periode heen geleid op zeer persoonlijke wijze waardoor ik echt voelde dat ik op haar kon terugvallen en ik vertrouwen hield in goede afloop!

• Geholpen door: Tally Opbroek

In nare situatie goede bijstand ontvangen

In een zeer nare situatie rondom een werksituatie werd ik ondersteund door mevrouw Opbroek. Ze is zeer ervaren en adequaat om tot een oplossing te komen.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Heldere en duidelijke uitleg en begeleiding

Vanaf het begin een heldere en duidelijke uitleg over het proces en de te volgen strategie

• Geholpen door: Roel Hart

Uitstekende combinatie tussen resultaat en mens

Arienne heeft mij geholpen met het maximaliseren van een vaststellingsovereenkomst na ontslag. Altijd netjes, ook al was de basis van het verweer van de tegenpartij gebaseerd op intimidatie. Altijd rekening houdend met de mens achter de klant (je wilt echt niet eindigen bij de rechter, ook al vind ik dit zelf beroepsmatig juist leuk). De tegenpartij tot wanhoop drijvend (HR-manager: als ik ooit in deze situatie kom, wil ik die advocaat).

Snel geregeld

• Geholpen door: Ariënne Inden

Altijd bereikbaar, duidelijk en goed geholpen!

Tally heeft mij uitstekend bijgestaan in een beladen en ingewikkeld conflict met mijn werkgever. Deskundig advies op iedere vraag, buitengewoon goede bereikbaarheid en een goede afloop voor mijn zaak.

Prettige ervaring

Prettige ervaring. Deskundig en zeer betrokken.

• Geholpen door: Tally Opbroek

Snel, correct, volledig en met een resultaat boven verwachting

Ik ben erg tevreden met de wijze waarop ik ben geholpen, de betrokkenheid, de expertise, de snelheid en het resultaat. Ik zou zeker dit bureau aanbevelen! Groet de heer Thijssen.

• Geholpen door: Tally Opbroek

kundig, correct, prettig in omgang, duur

zie hierboven

• Geholpen door: Stan de Kanter